Mistä voi johtua, että yhä useampi länsimaalainen mies etsii vaimoa muualta?
Kommentit (390)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaiset naiset arvostavat suomalaisten miesten ominaisuuksia kuten akateemisuutta, sivistystä, rauhallisuutta, ahkeruutta ja sisukkuutta. Ei tarvitse lähteä Aasiaan vaan eron huomaa ihan Suomenlahden toisella puolella.
Hehe, hyyyyyyyvin harvassa ovat kuvaamasi suomalaiset miehet. Yksisarvisia.
Ne on vain jättänyt sut väliin.
Onneksi. Seuraavaksi ehdotat varmasti kissoja ja viinitonkkaa? Kelpaa paremmin kuin koti- ja seksiorjan paikka.
Niin että mitä sitte?
Ketään ei taida kiinnostaa, mikä sulle kelpaa ja mikä ei. Jos kissa ja viinitonkka on sun juttu, niin you go girl!
Sinua näyttää kiinnostavan, kun kommentoit.
Vierailija kirjoitti:
Sä nyt luet mitä sattuu. Klaani eli nämä vanhat onlinepelikaverit (pari tapasin livenäkin, terkkuja heille) yritti huumorilla joskus kuittailla miehelle siitä, että tämä lähtee vaimonsa eli minun kanssani kalareissuillekin. Eipä meistä kumpikaan lähtisi vastaavaan reissuun kuin toisen kanssa, sen verran on selkeä työnjako.
Lopeta nyt AI:n käyttö näissä keskusteluissa :D
MIkä saa sut luulemaan, että käyttäisin ai:ta? Luepa nyt uudelleen ja ajatuksella se mun alkuperäinen viestini, kyllä se sieltä valkenee. Ota nyt huomioon, että kirjoittelet keski-ikäisen rouvan kanssa, me osataan vielä kirjoitta. Paitsi kun monitehot pettävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet pahimman luokan rasistihuo.ra, jos kuvittelet aasialaisten naisten elättävän itsensä prostituutiolla.
Jos kuvittelet loukkaavasi minua h*orittelemalla, olet väärässä. Suomalainen mies käyttää tuota sanaa aina, kun jää alakynteen tai ei saa tahtoaan läpi. Sitä on siis muutama vuosikymmen jo kuultu, valuu pois kuin vesi hanhen selästä.
Ja kyllä, täällä Tampereella on useita "hieromalaitoksia", joita aasialaiset naiset pyörittävät. Saa olla aika naiivi, jos kuvittelee, että niissä auotaan rumien keski-ikäisten möhömahamiesten lapaluiden lukkoja. :D
Sinä jäit alakynteen siinä vaihessa, kun aloit leimata kaikkia aasialaisia naisia hieromalaitosten omistajiksi. Se on rasismia.
Enhän minä niin sanonut. Osa työskentelee sen lisäksi ravintoloissakin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä nyt luet mitä sattuu. Klaani eli nämä vanhat onlinepelikaverit (pari tapasin livenäkin, terkkuja heille) yritti huumorilla joskus kuittailla miehelle siitä, että tämä lähtee vaimonsa eli minun kanssani kalareissuillekin. Eipä meistä kumpikaan lähtisi vastaavaan reissuun kuin toisen kanssa, sen verran on selkeä työnjako.
Lopeta nyt AI:n käyttö näissä keskusteluissa :D
MIkä saa sut luulemaan, että käyttäisin ai:ta? Luepa nyt uudelleen ja ajatuksella se mun alkuperäinen viestini, kyllä se sieltä valkenee. Ota nyt huomioon, että kirjoittelet keski-ikäisen rouvan kanssa, me osataan vielä kirjoitta. Paitsi kun monitehot pettävät.
Jutut on niin sekavia, että täytyy olla kyseessä AI tai sitten olet päihtynyt. Olen itsekin keski-ikäinen rouva, jos nyt haluat jostain kumman syystä korostaa ikää ja sukupuolta. Todennäköisesti olen sinua vanhempi. Etkä näytä osaavan "kirjoitta" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet pahimman luokan rasistihuo.ra, jos kuvittelet aasialaisten naisten elättävän itsensä prostituutiolla.
Jos kuvittelet loukkaavasi minua h*orittelemalla, olet väärässä. Suomalainen mies käyttää tuota sanaa aina, kun jää alakynteen tai ei saa tahtoaan läpi. Sitä on siis muutama vuosikymmen jo kuultu, valuu pois kuin vesi hanhen selästä.
Ja kyllä, täällä Tampereella on useita "hieromalaitoksia", joita aasialaiset naiset pyörittävät. Saa olla aika naiivi, jos kuvittelee, että niissä auotaan rumien keski-ikäisten möhömahamiesten lapaluiden lukkoja. :D
Sinä jäit alakynteen siinä vaihessa, kun aloit leimata kaikkia aasialaisia naisia hieromalaitosten omistajiksi. Se on rasismia.
Enhän minä niin sanonut. Osa työske
Niin, kirjoitit niin, koska olet rassepaska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielikuvituksestasi. Se että sinä et kiinnosta oman maasi naisia ei tarkoita ettei muut miehet heitä kiinnostaisi. Kunnon miehet kiinnostaa aina, luuserit ei.
P.S. Ei ne muunmaalaisetkaan naiset sinusta kiinnostu vaan oletetuista rahoistasi ja/tai oleskeluluvasta.
Tämä sama pätee aivan kaikkiin naisiin, vain miehestä saatava hyöty kiinnostaa. Tunteet yms ovat naisille vain keino manipuloida miehiä luovuttamaan resursseja naisille, koko yhteiskunta on rakennettu siirtämään resursseja naisille.
Paskaa. Miehethän ovat hakemassa vaimoa ulkomailta koriorjaksi, ei heitä rakkaus kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaiset naiset arvostavat suomalaisten miesten ominaisuuksia kuten akateemisuutta, sivistystä, rauhallisuutta, ahkeruutta ja sisukkuutta. Ei tarvitse lähteä Aasiaan vaan eron huomaa ihan Suomenlahden toisella puolella.
Hehe, hyyyyyyyvin harvassa ovat kuvaamasi suomalaiset miehet. Yksisarvisia.
Ne on vain jättänyt sut väliin.
Onneksi. Seuraavaksi ehdotat varmasti kissoja ja viinitonkkaa? Kelpaa paremmin kuin koti- ja seksiorjan paikka.
Niin että mitä sitte?
Ketään ei taida kiinnostaa, mikä sulle kelpaa ja mikä ei. Jos kissa ja viinitonkka on sun juttu, niin you go girl!
Sinua näyttää kiinnostavan, kun kommentoit.
Ja mikä viesteissäni viittaa siihen?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 4 lähisukulaista, joilla on thaimaalainen vaimo. He kaikki perustelevat asiaa sillä, että thaimaalainen nainen on ystävällinen, hymyilevä, huolehtiva, auttavainen ja ahkera ja ulkonäöltään siisti. Heidän puolisonsa ovat saman ikäisiä kuin he itse, kyse ei siis ole huomattavasti nuoremmista vaimoista.
mulla on suomalainen vaimo ja hän on kaikkea noita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 4 lähisukulaista, joilla on thaimaalainen vaimo. He kaikki perustelevat asiaa sillä, että thaimaalainen nainen on ystävällinen, hymyilevä, huolehtiva, auttavainen ja ahkera ja ulkonäöltään siisti. Heidän puolisonsa ovat saman ikäisiä kuin he itse, kyse ei siis ole huomattavasti nuoremmista vaimoista.
Eli inhimillinen, tunteva, lämmin ihminen. Täysin feministin vastakohta.
Älä taas käytä sanoja joita et ymmärrä. Nolaat vaan itsesi,
Jutut on niin sekavia, että täytyy olla kyseessä AI tai sitten olet päihtynyt. Olen itsekin keski-ikäinen rouva, jos nyt haluat jostain kumman syystä korostaa ikää ja sukupuolta. Todennäköisesti olen sinua vanhempi. Etkä näytä osaavan "kirjoitta" :D
Kysy ihmeessä, mikä on epäselvää, jaksan kyllä tarkentaa, enkä edes provosoidu. :) Mulla on siis tämä onnellinen elämäntilanne, missä perhehommat ja lainat on jo hoidettu, ja on aikaa reissata. Paras reissukaveri on oma puoliso. Jos se kuulostaa sinusta sekavalta, olen pahoillani puolestasi. ja jos olet minua vanhempi, ymmärrät varmaan olla tarttumatta yhteen puuttuvaan kirjaimeen, aikuinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Länsimaissa monet naiset pilaavat ulkonäkönsä tuhrimalla musteella ihoaan rumaksi.
Länsimaiden ulkopuolella on puhdas-ihoisia naisia tarjolla, valkoisen miehen eksotiikka ja status on myös huomattava etu pariutumismarkkinoilla. Japanissa on kivaa viettää lomaa koulutettujen puhdasihoisten kaunottarien kanssa.
m.44
Jep, musteella ihon tuhrimisen lisäksi monet ottavat niitä sonnirenkaita nenäänsä, tehden itsestään vielä rumemman ja epäviehättävämmän miehille. Samaa itsensä rumentamis ilmiötä ei ole länsimaiden ulkopuolella havaittavissa. Aika jännä
Muutama selkeä vastaesimerkki:
- Monet kansat Afrikassa ovat tehneet ja tekevät yhä korvalehtien venytyksiä, huulilautasia ja muuta kehonmuokkausta.
- Kaulan pidentäminen. Naiset alkavat käyttää messinkisiä kaularenkaita jo lapsena, ja renkaita lisätään vuosien varrella. Etenkin Myanmar (Burma) ja Pohjois-Thaimaa
- Arpikoristelua (scarification) on harjoitettu monilla mantereilla, mutta se on ollut erityisen yleistä alueilla, joissa tatuointi ei ole ollut käytännöllinen tai mahdollinen, eli esim Länsi- ja Keski-Afrikassa.
- Intiassa nenälävistykset, korvien monilävistykset ja kehonkorut ovat olleet arkipäivää vuosisatoja.
- Kaakkois-Aasiassa ja Kiinassa naisilla on ollut tatuointeja jo ennen länsimaista vaikutusta.
- Polynesiassa tatuointi on pyhä perinne, ei trendi. Naiset ovat aina olleet mukana.
- Alkuperäiskansat Amerikassa: Sekä tatuoinnit että lävistykset kuuluivat naisten rituaaleihin, asemaan ja kauneuskäsityksiin.
Ironista on, että jos jotain, niin länsimaissa naisten kehonmuokkausta on pitkään rajoitettu ja pidetty sopimattomana, kun taas muualla maailmassa se on ollut normi, rituaali ja kulttuurinen ylpeydenaihe
Vierailija kirjoitti:
Naisille jää ne joita oikeasti kiinnostaa länsimaalainen nainen. Muut hiihtävät muualle.
Väärin. Kivat miehet haluavat ja pokaavat suomalaisen naisen. Ylijäämämiehiä ei halua kukaan suomalainen, joten he joutuvat hakemaan orjansa ulkomailta.
Zyzzeä seisotetaan pakolla Mestarin edessä, vaikka on juuri toipumassa aivoinfarktista :(
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille jää ne joita oikeasti kiinnostaa länsimaalainen nainen. Muut hiihtävät muualle.
Väärin. Kivat miehet haluavat ja pokaavat suomalaisen naisen. Ylijäämämiehiä ei halua kukaan suomalainen, joten he joutuvat hakemaan orjansa ulkomailta.
Tytti ahdistelee ministeriaitiota. Kokoomusministerit ahdistelevat omien sanojensa mukaan nuoria, että heidät saataisiin töihin.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä, että länsimaiset naiset on itsenäisiä, eivätkä kaipaa miestä elämäänsä. Ellei hyötysuhde on vahvasti plussan puolella.
Niinpä...
Miksi mies lähtisi tuollaiseen suhteeseen jossa naaras ei edes hae tasa-arvoa vaan pelkkää hyötyä.
Me tiedetään, että sä luet tuon niin, että nainen menee suhteeseen rahan takia. Ymmärrän, olet mies. Teet itse kaiken hyöty mielessä.
Kuten jo tässä ketjussa on sanottu, naisille se hyöty on sitä, että kumppanin kanssa on mukavampi olla kuin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään tämä viestiketju jo kertoo missä mennään Suomi naisten osalta... Enpä huoli enää itsekkään kotimaista naista.
Ne ja niiden mukanaan tuomat ongelmat on nyt nähty ja moni muu lähipiirissäni on päättänyt samoin eikä todellakaan ole ongelmia tarjonnasta.
Siihen on syy miksi myrskyt nimetään yleensä naisten nimillä koska niiden mukana lähtee autot, talot, metsät yms...
Nämä Aasian yms maista olevat naiset on jo alunperin kasvatettu eri tavalla ja ovat muunmuassa paljon perhekeskeisempiä.
Thaimaassa syntyvyys on Suomeakin alhaisempaa ja nämä "perhekeskeiset naiset" huoletta jättävät jo olemassaolevat lapsensa jonkun sukulaisen nurkkiin, kun itse lähtevät työn tai miehen perässä ympäri maailmaa.
Joka kulttuurista lö
Vai tehdasasetukset. Ei ne naiset muualla mitään eri lajia ole. Ihan samanlaisia naisia ovat kuin muutkin, kaikilla vaan ei ole samanlaiset mahdollisuudet.
Esimerkiksi Thaimaassa alkaa jo naiset olla koulutettuja, joten sieltä ei enää saa naista vain "haettua" yhtä helposti kuin aiemmin. Pitää suunnata Vietnamiin ja Filppuihin, sieltä löytyy vielä epätoivoisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Länsimaissa monet naiset pilaavat ulkonäkönsä tuhrimalla musteella ihoaan rumaksi.
Länsimaiden ulkopuolella on puhdas-ihoisia naisia tarjolla, valkoisen miehen eksotiikka ja status on myös huomattava etu pariutumismarkkinoilla. Japanissa on kivaa viettää lomaa koulutettujen puhdasihoisten kaunottarien kanssa.
m.44
Jep, musteella ihon tuhrimisen lisäksi monet ottavat niitä sonnirenkaita nenäänsä, tehden itsestään vielä rumemman ja epäviehättävämmän miehille. Samaa itsensä rumentamis ilmiötä ei ole länsimaiden ulkopuolella havaittavissa. Aika jännä
Muutama selkeä vastaesimerkki:
- Monet kansat Afrikassa ovat tehneet ja tekevät yhä korvalehtien venytyksiä, huulilautasia ja muuta kehonmuokkausta.
- Kaulan pidentäminen. Naiset alkavat
Jep. Kehon muokkaaminen ja koristelu on globaali, tuhansia vuosia vanha ilmiö Afrikassa, Aasiassa, Tyynenmeren alueella ja Amerikan alkuperäiskansoilla ja usein nimenomaan naisten keskuudessa. Länsimaat ovat pikemminkin myöhäinen tulokas. Näin hyvin maailmanmenosta on perillä inseli :D
Suomessa mies ei halua eikä etsi aviovaimoa. Ei kenestäkään eikä mistään.
Jep. Kehon muokkaaminen ja koristelu on globaali, tuhansia vuosia vanha ilmiö Afrikassa, Aasiassa, Tyynenmeren alueella ja Amerikan alkuperäiskansoilla ja usein nimenomaan naisten keskuudessa. Länsimaat ovat pikemminkin myöhäinen tulokas. Näin hyvin maailmanmenosta on perillä inseli :D
Tuli mieleen Oriini Kaipara https://en.wikipedia.org/wiki/Oriini_Kaipara
Hänellä siis maorinaisten leukatatuointi ja komea työurakin poliitikkona ja tv:ssä.