Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmaitaan värjäävät näyttävät niin irvokkailta

Vierailija
05.02.2026 |

Outo valinta.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en värjää. Olen kokonaan hiuksistani harmaa näin 52-vuotiaana naisena.

Vierailija
2/21 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä luulet erottavasi kaikki, jotka harmaitaan värjäävät? Et erota. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni värjää edelleen hiuksiaan ja on 76 vuotias. Muutenkin pitää itsestään huolta, on mm aina tyylikäs, mutta hillitysti. Oli nuorena aikamoinen leidi ja on edelleen. Ihailen häntä.

Vierailija
4/21 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut?

Vierailija
5/21 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummoni värjää edelleen hiuksiaan ja on 76 vuotias. Muutenkin pitää itsestään huolta, on mm aina tyylikäs, mutta hillitysti. Oli nuorena aikamoinen leidi ja on edelleen. Ihailen häntä.

Ja minun mummo kuoli 8-kymppisenä ihan mustalla tukalla. Värjäämättä.

Vierailija
6/21 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on niin irvokas kaivellessaan vikoja lähimmäisistään. Miltähän itse näyttää? Luonne ainakin täyspaska. Mitä olen Instassa seuraillut näitä muiden ulkonäön rääpijöitä, niiden omat profiilikuvat on suohirviöstä otettuja.

-Harmaavarpunen

Vierailija
7/21 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla on se sama harha kuin kaikilla kaltaisillaan: näkee vain epäonnistuneet tulokset, ei tajua katsovansa onnistunutta. Sama pätee esim. plastiikkakirurgiaan. Mut leikattiin 30 vuotta sitten ja tulos on edelleen loistava. Mulla on ollut useita miesystäviä sinä aikana, eikä yksikään heistä tajunnut, että mulla on silikonirinnat. Jos olisi, olisivat varmaan hartaammin tunnustelleet ja tutkailleet, mistä löytyy arvet. 

Vierailija
8/21 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittaja, sua alapeukutetaan monestakin syystä. Tällä kertaa muun muassa siksi, että juuri nyt et ole hetkeen värjännyt. Mutta aiemmin värjäsit säännöllisesti ja olet muutamankin kerran maininnut aloittavasi värjäämisen uudestaan. Sun ei siis kannata julistella värjäämättömyyttäsi. Tarkemmin ajatellen ei mitään muutakaan.

Vierailija
9/21 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut?

Mielistelyn ja puolustelun takia. Reagoit kuten tyypillinen sovinismin niellyt Pick-me-girl.

Vierailija
10/21 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla on se sama harha kuin kaikilla kaltaisillaan: näkee vain epäonnistuneet tulokset, ei tajua katsovansa onnistunutta. Sama pätee esim. plastiikkakirurgiaan. Mut leikattiin 30 vuotta sitten ja tulos on edelleen loistava. Mulla on ollut useita miesystäviä sinä aikana, eikä yksikään heistä tajunnut, että mulla on silikonirinnat. Jos olisi, olisivat varmaan hartaammin tunnustelleet ja tutkailleet, mistä löytyy arvet. 

Niin varmaan. Sinäkin olet ihan samanlainen kuin ankkahuuliset, jotka väittävät ihan tosissaan, ettei kukaan huomaa niitä ankkahuulia. "Ihan vähän vaan laitettiin täytettä..."

Vierailija
11/21 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattivalittaja, sua alapeukutetaan monestakin syystä. Tällä kertaa muun muassa siksi, että juuri nyt et ole hetkeen värjännyt. Mutta aiemmin värjäsit säännöllisesti ja olet muutamankin kerran maininnut aloittavasi värjäämisen uudestaan. Sun ei siis kannata julistella värjäämättömyyttäsi. Tarkemmin ajatellen ei mitään muutakaan.

Viimeksi värjäsin heinäkuussa. Tuli kirkkaan punaiset. Nyt on harmaat enkä enää värjää. Ennen heinäkuuta olin pari vuotta täysin harmaa. 

Vierailija
12/21 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko nyt miehistä vai naisista?

Vierailija
13/21 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ensin, että hampaita värjäävät. Se jos joku näyttäisi irvokkaalta. Enkä nyt tarkoita mitään kahvi/tee värjäymiä.

Vierailija
14/21 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä säästäisin irvokas-sanan vähän isommille asioille. Hiuksia voi värjätä ja leikata, aina ne lopulta kasvavat. Muoti muuttuu, mieli muuttuu. Itse tykkäsin aluksi harmaistani, mutta nyt kun niitä on enemmän, ne ovat liian kylmän väriset ihonväriini nähden.

Vierailija
15/21 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi värjäsin heinäkuussa. Tuli kirkkaan punaiset. Nyt on harmaat enkä enää värjää. Ennen heinäkuuta olin pari vuotta täysin harmaa. 

Aina niin hienoa. Kaikki alapeukuttaa.

Vierailija
16/21 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä säästäisin irvokas-sanan vähän isommille asioille. Hiuksia voi värjätä ja leikata, aina ne lopulta kasvavat. Muoti muuttuu, mieli muuttuu. Itse tykkäsin aluksi harmaistani, mutta nyt kun niitä on enemmän, ne ovat liian kylmän väriset ihonväriini nähden.

Olisit värjännyt ihonvärisi. Trump osaa, kyllä sinäkin voisit onnistua siinä.

Vierailija
17/21 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan. Sinäkin olet ihan samanlainen kuin ankkahuuliset, jotka väittävät ihan tosissaan, ettei kukaan huomaa niitä ankkahuulia. "Ihan vähän vaan laitettiin täytettä..."

Ankkahuulet ovat oksettava. 

Vierailija
18/21 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kai miten värjää. Ei se ap:n sininen mielenterveystukkakaan varsinainen komistus ole.

Vierailija
19/21 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kai miten värjää. Ei se ap:n sininen mielenterveystukkakaan varsinainen komistus ole.

Oletatko tosiaan, että joku sinitukkainen arvostaisi luonnonharmaita hiuksia? Ap

Vierailija
20/21 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin että mieheni mummo 75 vee on tummahiuksinen. Mies sanoi että värjää hiuksiaan, joten en minä sitä ainakaan huomannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan