Ilmankos sinäkin täällä kulutat aikaa, kun ei miehesi perääsi katsele.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "lihava tankoo"?
Ap, etkö osaa vastata?
Vierailija kirjoitti:
Sinua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua
🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua
Oletpa älykäs. Tankoo ei tarkoita mitään. Mikä on muuten painosi, pituus miinus mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua
Oletpa älykäs. Tankoo ei tarkoita mitään. Mikä on muuten painosi, pituus miinus mitä?
Huudan lihavalle tangolle: " Lihava tankoo!!!"
🤗
Mikä mies? Sekö jonka heitin mäelle pian puolitoista vuotta sitten?
Ei mun "perään" tarvitse kenenkään katsella. Olen hyödyllinen yhteiskunnan jäsen, maksan veroni ja laskuni enkä tee kellekään pahaa.
Kun taas sinä olet pieni vinkuva incel, jonka elämä jää elämättä kun pääsi on perseessäsi ja koko universumisi pyörii munasi ympärillä.
Hei, persut putosivat neljänneksi. Hallituspuolueet romahti melkein prosenttiyksikön, mutta SDP on nyt 25:ssä ja Keskusta ohitti persut.
Minä olen ollut jo vuosia pitkässä parisuhteessa onnellisesti. Sinä sen sijaan istut yksiössäsi vetämässä käteen :D
Juu, mies on nukkumassa. Suon sen hänelle hänellä on koko päivä aikaa katsella ja taputella perääni.
Miltähän itse näytät tässä iässä..ahhahahah
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua
Huudan lihavalle tangolle: " Lihava tankoo!!!"
🤗
Koulumenestyksesi ei ainakaan ollut hääviä, kun et osaa tehdä yksinkertaista laskutoimitusta etkä vastata kysymykseen. Koulun jälkeen ei olekaan ollut mitään.