Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelasossu ajaa minut ulosottoon, kiitos KELASOSSU

Vierailija
05.02.2026 |

sain asunnon puoliksi ja mökistä 10 000 e toisellle tilille, en kelasossukorvaustilille, mutt nyt kelasossu ei maksa asuntotukea eikä toimeentuloa kun sain 10 000 e vaikka en kertonutkaan sitä

velkaa 45 000 e ja thän asti olen lyhentänyt sitä toimeentulorahoilla, nyt menetän 500 e kk tukia ja ei ole varaa maksaa velkoja 700 e kuussa kun työkkärin raha menee vastikkeeseen ja sähköön

näin kelasossu ajoi viattoman sieluni rikollisen tielle enkä aio maksaa velkoja enää, menen 6 kk sisällä sitten ulosottoon.

pitäiskö vielä ostaa klarnalla lentolippuja 10 000 e edestä ja sähköpyörä velaksi ja jättää nekin maksamatta?

eihän tässä ole muuta kuin ulosotto tulossa ja yhden lennon ostin jo Bangkokiin, m enon ensi kuuksi ja vien sinne loput rahani talteen ettei ulosotto koske niihin

Anders the master

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisikö syyllinen peiliin katsomalla?

Vierailija
2/23 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuo sossu jotain sukua Anssi Kelalle? Anssihan tuntuu oikein mukavalta kaverilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytät sen 10k velkoihisi ja meet takas sodeen vinkuun.

Vierailija
4/23 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on yhteiskunnan vika, että SINÄ olet perseillyt omat asiasi?

Vierailija
5/23 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tuo sossu jotain sukua Anssi Kelalle? Anssihan tuntuu oikein mukavalta kaverilta.

ansdsihan on Kelassa töissä

https://www.tiktok.com/@marskizz/video/7025632127177772293?lang=fi-FI

Vierailija
6/23 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan et saa toimeentuloa kahteen vuoteen! eli tuhlaa rahasi thaimaassa ja mene vaan ulosottoon!

Vierailija
7/23 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusta business Japaniin , myy saunoja ja muuipaskaa!

Vierailija
8/23 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelasossu ajoi viattoman sieluni rikollisen tielle

Huutonaurua! Huutonaurua! Huutonaurua!

Ja vielä kerran huutonaurua!

Vierailija
9/23 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankilatkin ovat täynnä viattomia ihmisiä,eivät ole mitään väärää tehneet ,muiden vika kaikki

Vierailija
10/23 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin jo menon bangkokiin ja sieltä 20 päivän päähän vietnam, sinen aion hakea 90 päivän viisumin 25 e ja sieltä lento kesällä Japaniin

ja ulosotto hoitakoon omat paskansa! ja Kela oman paskansa! minua ei suomen paska pidätä!

ap

Vierailija
11/23 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensi kuussa on lento ja maailmanmaineeseen, ostan viimeisillä rahoilla 2000 e purjeveneen ja jään siihen asumaan Japanin vesill

Andy apostoli

Vierailija
12/23 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaha, ulosotto-> lennän pakoon sankari eksyny ilmaisen wifin pariin

Vierailija
13/23 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt aluksi vaikka myisit sen perimäsi asunnon puolikkaan ja makselisit kiltisti velkoja pois.  Miksi muuten jätit kertomatta siitä kymppitonnista?

Vierailija
14/23 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä jaksa myydä kun mä asun tässä 122 neliön asunnossa ja on paljon tavaraa ja 2 motskaria autotallissa

en jaksa tehdä mitään

se se ulosotto varmaan asuntoa vie

Ap

Vierailija
15/23 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en mä jaksa myydä kun mä asun tässä 122 neliön asunnossa ja on paljon tavaraa ja 2 motskaria autotallissa

en jaksa tehdä mitään

Ap

Kyllä se sun tapausessa varmaan vie, koska et ole perheellinen ja asuntosi on yhdelle ihmiselle iso. Motskarit se tietty vie ensin, nehän on helpointa myydä.

Vierailija
16/23 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en jaksa tehdä mitään

Ap

Kyllä se sun tapausessa varmaan vie, koska et ole perheellinen ja asuntosi on yhdelle ihmiselle iso. Motskarit se tietty vie ensin, nehän on helpointa myydä.

ei ne parin donan arvoisia 40 v vanhoja pärtkiä vie ja jos vie niin piilotan ne jonnekin maaseuvvulle tai ajan Norjaan tai Espanjaan

Vierailija
17/23 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis....

"Sain asunnon puolikkaan (perintö?) ja 10 000 euroa rahaa. Minulla on velkaa 45 000 euroa ja ennen näitä omaisuuseriä omaisuuteni oli siis - 45 000 euroa ja nyt minulla on omaisuuteni arvo on vähän suurempi kuin velkanai.

Haluan kuitenkin yhteiskunnalta toimeentulotukea velkojeni perusteella, vaikka tosiasiassa en ole veloissa, en vain halua maksaa velkoja pois. Olen siis laiska paska, vätys ja tukiloinen."

Vierailija
18/23 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos maksaisin 10 000 e edestä velkoja mitä se auttaa kun 35 000 e jää maksamatta ja ne alkaa kasvaa korkoa ulosotossa ja pian on 60 000 e velkoaa lisääntynyt?`

en maksa

Jeesus saa maksaa velkani kuten maksoi Golgatallakin, luotan Häneen amen

Vierailija
19/23 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista käydä leipäjonossa ennen kuin lähdet! :D

Vierailija
20/23 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai käsität, että käsket työssäkäyvien maksaa enemmän veroja, jotka ohjautuvat KELAlle, jotta sinä voit elää tuilla. Raha tukiin ei putoa taivaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän