Kelasossu ajaa minut ulosottoon, kiitos KELASOSSU
sain asunnon puoliksi ja mökistä 10 000 e toisellle tilille, en kelasossukorvaustilille, mutt nyt kelasossu ei maksa asuntotukea eikä toimeentuloa kun sain 10 000 e vaikka en kertonutkaan sitä
velkaa 45 000 e ja thän asti olen lyhentänyt sitä toimeentulorahoilla, nyt menetän 500 e kk tukia ja ei ole varaa maksaa velkoja 700 e kuussa kun työkkärin raha menee vastikkeeseen ja sähköön
näin kelasossu ajoi viattoman sieluni rikollisen tielle enkä aio maksaa velkoja enää, menen 6 kk sisällä sitten ulosottoon.
pitäiskö vielä ostaa klarnalla lentolippuja 10 000 e edestä ja sähköpyörä velaksi ja jättää nekin maksamatta?
eihän tässä ole muuta kuin ulosotto tulossa ja yhden lennon ostin jo Bangkokiin, m enon ensi kuuksi ja vien sinne loput rahani talteen ettei ulosotto koske niihin
Anders the master
Kommentit (23)
Oliko tuo sossu jotain sukua Anssi Kelalle? Anssihan tuntuu oikein mukavalta kaverilta.
Käytät sen 10k velkoihisi ja meet takas sodeen vinkuun.
Miten se on yhteiskunnan vika, että SINÄ olet perseillyt omat asiasi?
Vierailija kirjoitti:
Oliko tuo sossu jotain sukua Anssi Kelalle? Anssihan tuntuu oikein mukavalta kaverilta.
ansdsihan on Kelassa töissä
https://www.tiktok.com/@marskizz/video/7025632127177772293?lang=fi-FI
varmaan et saa toimeentuloa kahteen vuoteen! eli tuhlaa rahasi thaimaassa ja mene vaan ulosottoon!
perusta business Japaniin , myy saunoja ja muuipaskaa!
kelasossu ajoi viattoman sieluni rikollisen tielle
Huutonaurua! Huutonaurua! Huutonaurua!
Ja vielä kerran huutonaurua!
Vankilatkin ovat täynnä viattomia ihmisiä,eivät ole mitään väärää tehneet ,muiden vika kaikki
ostin jo menon bangkokiin ja sieltä 20 päivän päähän vietnam, sinen aion hakea 90 päivän viisumin 25 e ja sieltä lento kesällä Japaniin
ja ulosotto hoitakoon omat paskansa! ja Kela oman paskansa! minua ei suomen paska pidätä!
ap
ensi kuussa on lento ja maailmanmaineeseen, ostan viimeisillä rahoilla 2000 e purjeveneen ja jään siihen asumaan Japanin vesill
Andy apostoli
Aaha, ulosotto-> lennän pakoon sankari eksyny ilmaisen wifin pariin
Jos nyt aluksi vaikka myisit sen perimäsi asunnon puolikkaan ja makselisit kiltisti velkoja pois. Miksi muuten jätit kertomatta siitä kymppitonnista?
en mä jaksa myydä kun mä asun tässä 122 neliön asunnossa ja on paljon tavaraa ja 2 motskaria autotallissa
en jaksa tehdä mitään
se se ulosotto varmaan asuntoa vie
Ap
Vierailija kirjoitti:
en mä jaksa myydä kun mä asun tässä 122 neliön asunnossa ja on paljon tavaraa ja 2 motskaria autotallissa
en jaksa tehdä mitään
Ap
Kyllä se sun tapausessa varmaan vie, koska et ole perheellinen ja asuntosi on yhdelle ihmiselle iso. Motskarit se tietty vie ensin, nehän on helpointa myydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en jaksa tehdä mitään
Ap
Kyllä se sun tapausessa varmaan vie, koska et ole perheellinen ja asuntosi on yhdelle ihmiselle iso. Motskarit se tietty vie ensin, nehän on helpointa myydä.
ei ne parin donan arvoisia 40 v vanhoja pärtkiä vie ja jos vie niin piilotan ne jonnekin maaseuvvulle tai ajan Norjaan tai Espanjaan
Siis....
"Sain asunnon puolikkaan (perintö?) ja 10 000 euroa rahaa. Minulla on velkaa 45 000 euroa ja ennen näitä omaisuuseriä omaisuuteni oli siis - 45 000 euroa ja nyt minulla on omaisuuteni arvo on vähän suurempi kuin velkanai.
Haluan kuitenkin yhteiskunnalta toimeentulotukea velkojeni perusteella, vaikka tosiasiassa en ole veloissa, en vain halua maksaa velkoja pois. Olen siis laiska paska, vätys ja tukiloinen."
jos maksaisin 10 000 e edestä velkoja mitä se auttaa kun 35 000 e jää maksamatta ja ne alkaa kasvaa korkoa ulosotossa ja pian on 60 000 e velkoaa lisääntynyt?`
en maksa
Jeesus saa maksaa velkani kuten maksoi Golgatallakin, luotan Häneen amen
Muista käydä leipäjonossa ennen kuin lähdet! :D
Kai käsität, että käsket työssäkäyvien maksaa enemmän veroja, jotka ohjautuvat KELAlle, jotta sinä voit elää tuilla. Raha tukiin ei putoa taivaista.
Löytyisikö syyllinen peiliin katsomalla?