Minun mieheni on DI mutta olen itsekin akateeminen, ei ne mitään white trasheja katsele.
Tinderissä ja täälläkin moni mies on älyllisesti heikkolahjainen. Ja niin kateellinen diplomi-insinöörien älyykyydelle, että poksahtaa kateudesta. Lahjattomien sössötys ei hetkauta toisen älykkyyttä, yksin jää mustamaalaamaan ilman onnistumista. Onnekkaat akateemiset naiset pitävät kiinni älykkäistä DI-miehistään, eikä white trash akka voi viedä.
Kommentit (22)
Etkö ole kiinnostunut oikeista miehistä?
Asentaja on henkilö joka korjaa insinöörien virheet.
DI on sigma boy. Naisten ihanne ja oman uransa luoja
-eri
Litinää ja lätinää alkaa kuulua, kun naiset kulkee DI:n ohi huohottaen.
Ei muuten pidä paikkaansa hahhaa. Kukaan ei halua sun tylsää miestä joka pukeutuu kun vanhukset ja ei ole nuorekas edes jutuissaan. Saat ihan pitää itse hänet.
Ilmankos sinäkin täällä kulutat aikaa, kun ei miehesi perääsi katsele.
Miksi tyytyä diplomi-insinööriin kun voi saada tohtorin.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Palstalla kyllä WT-mummoja riittää, ehkä vähän kouvvvvolatatskaa jne tällä 40 v "nuorisolla" :D :D
Sun älykkyytesi ei nyt ihan välity tuosta sun aloituksestasi, mutta ok.
Vierailija kirjoitti:
Sun älykkyytesi ei nyt ihan välity tuosta sun aloituksestasi, mutta ok.
Psykiatrinen keissihän se on.
Kukaan ei ole niin nuukan ja ahne kuin insinööri. Työympäristössä koettua...
Mieheni on raavas ja raamikas metsuri. En minä mitään neitejä kattele.
Me ollaan nuoriso, me ollaan tulevaisuus! -palstan 40 v 150 kg työttömät mummelit
Kuninkaallisetkin, saati DI:t, ottavat white trash akan, kun tarpeeksi kuumaa p...lua siltä saavat. Vrt Norja.
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole kiinnostunut oikeista miehistä?
Aapee ei oo oikeaa miestä nähnytkään
Haukkujat huomio. DI on älykäs, koulutuksesta ei pääse läpi kuin älyllä. Mustamaalaus on nyt epäonnistunut. DI koulutuksen saaneen pitää olla myös matemaattisesti älykäs. Matematiikan osaamisen on tutkittu heijastavan älykkyyttä myös muilla osa-alueilla.