Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iholla-sarja 2026

Vierailija
04.02.2026 |

Ootteko kattonu? Mitä tykkäätte?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : iholla - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta lookki on nykyisin elähtäneen pubiruusun ja vankilamuijan yhdistelmä. 

Vierailija
42/96 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiojuontajan mukakiireinen arki on tyhjää täynnä. Jutut myös. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chachi Duudsonin kyyneleet riittää jo. 

Vierailija
44/96 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella kummallista ja häiritsevää, ettei vuosia Suomessa asunut Chachi vaivaudu opettelemaan uuden kotimaansa kieltä. Pitääkö suomalaisten siis taipua englantiin aina tämän kanssa keskustellessaan?

Oppivatko edes lapset suomea, vaan onko heillä oltava englanninkielinen opettaja.

Ei kyllä herätä minkäänlaista kunnioitusta, ettei nuori ihminen kunnioita sen vertaa Suomea, että opettelisi kielen.

Vierailija
45/96 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen namuli se Atten naispuolinen tanssikaveri.

Vierailija
46/96 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chachi opiskelee suomea ja kehittynyt siinä hienosti. Ymmärrän että tukeutuu enemmän englantiin koska suomi ei ole vielä hänen vahvin kieli. Puhuu Espanjaa ja englantia lapsille ja Jukka puhuu suomea lapsille. 

Chachin YouTube kanavalta löytyy videoita joissa näyttää kuinka on kehittynyt suomen kielen suhteen.

Vierailija
47/96 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo Larmien suhde terve ole. Jutta ei saa juoda edes viinilasia ilman Jumalan (Juhan) hyväksyntää. Palvotaan joogaohjaajia ja muita hörhöjä, tuskin ilmaista tämäkään. Jonkun sokeroijan pitäis hypätä Jutan aikataulujen mukaan, no rahalla ei saa kaikkea, sekös Juttaa ihmetyttää. Miksi Juha ajaa aina autolla kun Jutta on aina ollut niin autonainen...

Vierailija
48/96 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiojuontaja on turhake. Puhuu itsestään vaikka mitään oikeaa asiaa ei ole. 

Onko kaikki nykyään noin tyhjää ja pinnallista. 

Vierailija
49/96 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chachi on ainoa, jolla on pieniä lapsia ja elämä sen mukaista lapsiperhearkea , missä välillä mukana Jukan 2 lasta edellisestä liitosta. Sen vuoksi hänen elämässään on aitoa arjenmakuista sisältöä. Nämä muut lähinnä esittelevät työjuttujaan, jotka ei kaikkia kiinnosta. Etenkään sen radiojuontajan tai Jutan teennäiset esitykset saavat haukottelemaan. Onko näitä pakko olla neljä seurattavaa. Tuo Atte elää elämää, joka suurelle yleisölle on tuntematonta. Siltä osin on kiinnostavaa nähdä baletin ja tanssin maailman kulissien taakse, mutta persoonana hän tosiaan saa enemmän lähetysaikaa kuin muut. Aika pian alkaa tämän pullottavasilmäinen homopojankin anti olla nähty ja loppu on ennen kuultua ja ennalta arvattavaa.

Vierailija
50/96 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, ettei tuollainen jatkuva itseanalyysi ole ihan hyväksi. Jotenkin ahdistavaa tuollainen elämän optimointi yritys,  minä tarvitsen ja minä ja minä ja minä. 

Vierailija
51/96 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältöä saisi olla enemmän. Pohditaan pieniä asioita, pyöritään omassa kuplassa. Ei kovin kiinnostavaa. Lapsille lässyttäminen ja teennäisen tuntuinen iloinen hauskanpito käy vähän hermoon. Ehkä kulttuurieroja?

Vierailija
52/96 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisältöä saisi olla enemmän. Pohditaan pieniä asioita, pyöritään omassa kuplassa. Ei kovin kiinnostavaa. Lapsille lässyttäminen ja teennäisen tuntuinen iloinen hauskanpito käy vähän hermoon. Ehkä kulttuurieroja?

Minusta nuo vähän keittiöpsykologimaiset itseanalyysit on raskasta seurattavaa. Yleisempää pohdintaa maailmanmenosta ym olisi kiinnostavampaa kuunnella kuin se minä, minun tieni, minun sitä ja tätä. Kai muitakin pohdintoja voisi olla kuin "minä itse".  Anteeksi, muttei ole hirveän kiinnostavaa. Esim. Chachi ei aio kertoa, mitä on tapahtunut, eikä tarvitsekaan tietenkään. Mutta ehkä voisi rajata sitten koko asian pois? Julianna on jättänyt työnsä. Ei ehkä hirveän kiinnostavaa kuunnella, mikä hänestä tulee tai ehkä sittenkin niin tai ehkä näin tai noin jne. 

Vierailija
53/96 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hoito toi Jutalla oli?

Vierailija
54/96 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin energiahoito tai vastaava?

Vierailija
55/96 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Radiojuontaja on turhake. Puhuu itsestään vaikka mitään oikeaa asiaa ei ole. 

Onko kaikki nykyään noin tyhjää ja pinnallista. 

Kumppaninkin kanssa pohtivat vain hänen asioitaan. Tosi häiritsevää. 

Vierailija
56/96 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Julianna koki, että hän jättää työnsä, koska kipinä puuttui ja hän koki, että jotain muuta on tultava ja on mentävä eteenpäin. Miten eri tavalla ihmiset elävätkään. Suurin osa puurtaa jossain duunissa ilman mitään kipinää saadakseen perheelle ruokaa ja laskut maksettua ja vieläpä monet rahahuolissa. En tiedä onko siunaus vai kirous, ettei ehdi miettiä kipinöitä. 

Vierailija
57/96 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä kuunnella, koska ääni on narinaa. Puhuis kunnolla. 

Vierailija
58/96 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Radiojuontajan mukakiireinen arki on tyhjää täynnä. Jutut myös. 

Harvalla työssäkäyvällä on lepoisia aamuherätyksi ä, radiojuontajat kuvittelevat olevan ainoita aamuherätyksen omaavia ja päiväkin on melko lyhyt mitä ovat töissä.

Vierailija
59/96 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Atte, jutta ja tää julianba kiinnostaa. Chachi on vähän liikaa.

Chachi kohtelee lapsiaan kivasti ja lapset vaikuttavat onnellisilta. Luonteessa amerikkalaisuutta, joka jossain määrissä ihan positiivista.

Tosiaan toi ADHD, joka on jokaisella tai joka toisella vähintään. Kurittomia kakaroita vissiin alunperin niin sitten ollaan adhdtä kun ei osata ottaa tilanteita huomioon vaan touhotetaan vaan menemään kun on se ADHD, JOSTA  ollaan jopa ylpeitä. Jutta oli ennen jotenkin uskottavampi ja topakampi ja nyt Juhan kanssa esittää ja on vajonnut jonnekin riepuosastoon.

Sopi kyllä siihen radiojuontohommaansa se toinen adhdhenkilö. Sujuvat juttelut. Nätti tyttö muuta en osaa sanoa.

Tanssijan juttuja ihan hauska kuunnella, kun hiukka erilaista. Hiukka kuitenkin sellaista taiteilijadiivailua, mutta ei haittaa.

Vierailija
60/96 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää Larmeja,  kiiitos! Niin muka-onnellista ja puspus että oksettaa. Päälleliimattua joogahörhöilyä. Atte ja Julianna niiin kiireisiä että hihat palaa. Niin suosittuja että.. ei mitään mielenkiintoista. Chachi taas vähän liian tekopirteä. Naamat vaihtoon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme