Iholla-sarja 2026
Kommentit (28)
Atte on mielenkiintoinen aito taiteilija, muut tuntuu olevan aika - mielenkiinnottomia, nätisti sanottuna. Viime kaudesta pidin kun oli Atte ja vuorikiipeilijä Lotta Hintsa mukana, jotka tekee oikeasti työtä uransa eteen, vaikkeivat olekaan 'oikeissa töissä'. En voi sietää näitä sosiaalisen median kautta itseään työllistäviä tyyppejä. Kivoja kissoja Jutalla, niitä katselisin ihan mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Atte on ok, mutta...
OMG toi L @ r m I n pariskunta. Joka paikkaan pitää itsensä tunkea. Muka aikuisia ihmisiä. En viitsi sanoa enempää, poistavat kommentin. Eikö tähän ohjelmaan löydy mielenkiintoisempia/järkevämpiä ihmisiä, ellei ohjelma joutaa lopettaa.
Tämän vuoksi en Katso mitään missä nämä alarmit uikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Atte on mielenkiintoinen aito taiteilija, muut tuntuu olevan aika - mielenkiinnottomia, nätisti sanottuna. Viime kaudesta pidin kun oli Atte ja vuorikiipeilijä Lotta Hintsa mukana, jotka tekee oikeasti työtä uransa eteen, vaikkeivat olekaan 'oikeissa töissä'. En voi sietää näitä sosiaalisen median kautta itseään työllistäviä tyyppejä. Kivoja kissoja Jutalla, niitä katselisin ihan mielellään.
Ai Atte ei ole oikeissa töissä?
Mulla on ADHD.
Mulla on ADHD ja se on mun supervoima.
Mulla on ADHD.
Atte on ilmeisesti kaikein normaalein.
radiotoimittaja ja Larmi ovat täysin turhat.
adhd adhd ja vielä kerran mulla on adhd ei mulla muuta
Katsoisin myös mielellään tavallisia ihmisiä. Yritän päästä tähän sisälle ja kommentoin myöhemmin lisää
Onhan se hyvä että on päässyt pois radiojuontajan hommista koska se oli rankkaa kun joutui heräämään aamulla , mitenhän tavalliset työntekijät jaksavat nousta joka aamu töihin , viikosta toiseen ilman mitään mukavuuksia. En jaksa kuunnella kun puhuvat kun tekevät niiiin hirveesti töitä , vähän kuvaavat someen ....menisivät oikeisiin töihin ja puhuisivat sitten , palkkakin on hieman pienenmpi
Atte on ok, mutta...
OMG toi L @ r m I n pariskunta. Joka paikkaan pitää itsensä tunkea. Muka aikuisia ihmisiä. En viitsi sanoa enempää, poistavat kommentin. Eikö tähän ohjelmaan löydy mielenkiintoisempia/järkevämpiä ihmisiä, ellei ohjelma joutaa lopettaa.