Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iholla-sarja 2026

Vierailija
04.02.2026 |

Ootteko kattonu? Mitä tykkäätte?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : iholla - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kivoja ja mielenkiintosia. Kiva seurata erilaista elämää kuin omani.

Vierailija
82/96 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se hyvä että on päässyt pois radiojuontajan hommista koska se oli rankkaa kun joutui heräämään aamulla , mitenhän tavalliset työntekijät jaksavat nousta joka aamu töihin , viikosta toiseen ilman mitään mukavuuksia. En jaksa kuunnella kun puhuvat kun tekevät niiiin hirveesti töitä , vähän kuvaavat someen ....menisivät oikeisiin töihin ja puhuisivat sitten , palkkakin on hieman pienenmpi

Harvar menee kuuteen töihin. Ja kaikklla meillä on erilaiset rytmit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Radiojuontajan mukakiireinen arki on tyhjää täynnä. Jutut myös. 

Harvalla työssäkäyvällä on lepoisia aamuherätyksi ä, radiojuontajat kuvittelevat olevan ainoita aamuherätyksen omaavia ja päiväkin on melko lyhyt mitä ovat töissä.

Kyllähän se radiojuontajan työpäivä sisältää muutakin kun lähetyksen.

Vierailija
84/96 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

adhd adhd ja vielä kerran mulla on adhd ei mulla muuta

Ohis mutta se yks huulitäytetty, vähäpukeinen "Temu-kardashian" vaha meikkinaamarinen Sieppilä joku joka tungetaan joka gaalaan laulaa kailottaan, mainostaa jatkuvasti miten aikuisena adhd ja ettei lapsena saanut diagnoosia. Nyt kun aikuisten adhd muotia.

Sama toitotti perhe tai lähisuhdeväkivallasta nuorena, jonkin aikaa sitten kun se oli muodissa.

Mikä on suomalaisten seuraava trendi?

Vierailija
85/96 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutta lookki on nykyisin elähtäneen pubiruusun ja vankilamuijan yhdistelmä. 

Rajun näköinen on nainen, on tullut nähtyä livenä Tampereella.

Tainnut aloittaa naaman botoxin ja fillerin liian aikaisin.

Jos haluaa kolmekymppisenä viiskymppisen näköisen naaman, niin kannattaa aloittaa viiskymppisille tarkoitetut botox ja fillerit kolmekymppisenä, tai miksei aiemmin.

Eikä niitä hoitoja pysty perua naamasta, kun sitä piikitetty tilkkutäkkiseksi, turvonneeksi, hermovaurioiseksi ja arpikudosta täyteen.

Vierailija
86/96 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta ohjelmassa ovat Chacin lapset, jotka välillä vilahtavat taustalla. Etenkin taapero Isabella on hurmaava. Isbis könyää lattiatasolla kaikkea mahdollista tutkien ja välillä etenee jo horjuvin kävelyaskelin. Terve ja touhukas sisarusparvi elämässä onnelliselta näyttävää lapsuutta. 

Vierailija
87/96 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestä tuon chachin vollotusta ja vaikerrusta, kun sitä tulee joka tuutista.  Jos ihminen on noin sairas, paras mennä hoitoon. 

Todellakin on sairas tyyppi. 

Vierailija
88/96 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tätä sarjaa katsonut mutta Larmin pariskunta on jotenkin teennäinen kun ne jossain ohjelmassa yhdessä esiintyvät. Miksi sen Juha Larmin pitää aina tuijottaa Juttaa 10 sentin päässä Jutan naamasta kun Jutta jotain sanoo? itse ainakin tekisi mieli sanoa että mees nyt kauemmas siitä toljottamasta. 

Vierailija
89/96 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaivaannuttavaa kun jutta ehdotti että meillä on jäänyt valkoviini pullo eikö otettaisi lasilliset ruuan kanssa ja Juha tyrmää ehdotuksen saaden jutan nolostumaan, miten kehtasi ehdottaa jotain niin epäterveellistä. 

Ei varmasti Jutta uskalla pyytää enää toista lasillista vaikka mieli tekisi. 

Vierailija
90/96 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Radiojuontajan mukakiireinen arki on tyhjää täynnä. Jutut myös. 

Harvalla työssäkäyvällä on lepoisia aamuherätyksi ä, radiojuontajat kuvittelevat olevan ainoita aamuherätyksen omaavia ja päiväkin on melko lyhyt mitä ovat töissä.

Kyllähän se radiojuontajan työpäivä sisältää muutakin kun lähetyksen.

Ja ne nousee monesti ylös jo klo 4 tai 5 aamulla. Kyllähän leipomoidenkin työntekijät menee aikaisin töihin ja tuskin heistä monikaan on sitä mieltä, että onpas kivaa.  Kumma kun pitää siitäkin ulista, että joku jättää työnsä sen takia, jos kokee, että aikaiset aamut ei sovi. 

Kaikki ei vaan pysty siihen, että pitää herätä aamuyöstä. Ihmisen normaali rytmi on kuitenkin se, että yöllä nukutaan. 

itse en pystyisi iltatöihin, koska klo 18 on jo aivot narikassa. 

En pystyisi vuorotöihin, kuolisin.

Vierailija
91/96 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas Chachi itkee...

Voi kun olisi jättänyt nuo itkuniiskutukset pois. Jopa parin viikon "asuminen" maalla ja lähtö kotiin sai taas itkemään. 

Vierailija
92/96 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atte on kyllä niin ihana. Sellainen jännä sekoitus pienesti diivamaisuutta ja innokasta luonnonlasta. 

Vierailija
93/96 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitemmälle ohjelma etenee niin radiojuontaja saa kyllä ärsytyksen pintaan. 

On niin kiireinen vaikka ei tee mitään tähdellistä. Ajelee taksilla kampaajalle ja botoxiin. Saahan sitä kiirettä ja päivää täytettyä niinkin. 

Puhuu puhelun ja nimittää sitä palaveriksi. 

Draamailee jostain klikkiotsikosta vaikka oikeesti kukaan ei edes tiedä kuka on Julia vai mikä nimensä onkaan. 

Lähtee lomalle koska on niin ansainnut sen. 

Kaikki mitä puhuu koskee häntä itseään. 

Vierailija
94/96 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiojuontaja on suorastaan lapsellinen. 

Vierailija
95/96 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku selittää mikä se Jutta Larmin sokerointi-kriisi oli? En tajunnut vaikka katsoin.

Vierailija
96/96 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävä sarja. Minä, minä, minä.... Eikö voisi olla muitakin puheenaiheita, muita ajatuksia, vaikka maailmanmenosta tai jotain kiinnostavia mielipiteitä tai mitä vaan, eikä vain se minä, minusta, minulla....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi