Onko sinulla vakiintunut aamupala?
Tai iltapala?
Itselläni alkaa jotenkin vakiintua aamupalana 1 keitetty kananmuna, lasi tuoremehua, viipale leipää tai näkkileipää + levite ja 1-2 juustoviipaletta, päälle joko maustekurkkua, kurkkua tai tomaattia. Sekä kahvi maidolla ja makeutustabletilla.
Iltapalana usein pari desiä maustamatonta jogurttia tai bulgarian jogurttia, pieni annos pakastemarjoja ja pieni määrä hunajaa. Sekä mukillinen teetä ja vähän hunajaa ja maitoa.
En nyt tietenkään ihan joka aamu noin syö, mutta usein. Puuro ei uppoa. Smoothie kävisi kyllä.
Kommentit (46)
Kaurapuuro + raejuusto+banaani+pakastepuolikoita
Varmaan jo sellaset 10 vuotta käytännössä joka aamu
Aamuni alkavat aina kahdella isolla mukillisella kahvia. Parin tunnin päästä heräämisestä syön tuorepuuron, paitsi jos olen unohtanut laittaa sen illalla tekeytymään. Siinä tapauksessa syön turkkilaista jugurttia, marjoja ja pähkinöitä tai smoothien.
Iltapala ei ole samalla tavalla vakiintunut. Monesti en syö sellaista ollenkaan ja jos syön, se voi olla melkein mitä vain kaapissa sattuu olemaan. Joskus muutama juustosiivu, toisinaan smoothie ja välillä pieni annos jugurttia. Joskus teen "pikaleipää", eli leivinjauheella kohotettua leipää ja syön sitä iltapalana.
On aika vakiintunut aamupala.
Töissä: 2 ruisleipäviipaletta levitteen, juuston ja jääsalaatin kera, banaani ja vitamiiniporetabletti.
Kotona vapaalla: Sämpylä levitteen, juuston, kurkun, jääsalaatin ja tomaatin kanssa. Lisäksi kahvia ja tuoremehua.
Viikolla aamupalana kahvi mustana. Viikonloppuisin syön yhden 45g pikapuuron. Iltapalaa en syö.
Aamulla iso maitokahvi ja inkiväärishotti. Illalla syön yleensä leipiä.