Pokemon-peleissä hauska yksityiskohta. Katsokaa, miten yhden hahmon sanomiset ovat muuttuneet. :D
https://www.facebook.com/groups/981274396614130/posts/1192934168781484
Tuossa on kyseessä sama Pokemon-sali eri peleistä. Tuo Leaf Green peli on vanhempi ja Soul Silver uudempi.
Kiinnittäkääpä huomiota tuon pelihahmon sanoihin. Mitä oikein tapahtui? Miksi hahmon sanomisia mentiin noin muuttamaan?
Oon ite pelannut noita molempia pelejä, joten voin vahvistaa, että nuo on aitoja pelitilanteita, eikä mitään meemejä.
Kommentit (7)
Pelihahmo vain wokeentui. Ei mitään sen kummempaa. :D
Tuo sama repliikki oli jo ensimmäisissä Gameboy pokemon peleissä. Minun eka oli Pokemon yellow.
Japanilaiseen kulttuuriin kuuluu jostain syystä nuo nuoria kauniita naisia kuolaavat vanhukset?
Enpä nyt osaa pitää huonona asiana että niitä karsitaan pois lapsille suunnatuista peleistä ja tv sarjoista.
Liika seksismi vaan pilaa lapset ja nuoret.
No mutta haittaako tuo kun peli on tarkoitettu kuitenkin lapsille?
Mä katsoin syksyllä Pokemonin ensimmäisen tuotantokauden kokonaan (olikohan Netflix?) ja nauroin ihan kippurassa sille. Katsoin englanniksi. Lapsena kyllä tajusi jotain, mutta nyt vasta aikuisena tajusi nekin asiat, mitkä meni ihan täysin ohi. :D
Vierailija kirjoitti:
Mä katsoin syksyllä Pokemonin ensimmäisen tuotantokauden kokonaan (olikohan Netflix?) ja nauroin ihan kippurassa sille. Katsoin englanniksi. Lapsena kyllä tajusi jotain, mutta nyt vasta aikuisena tajusi nekin asiat, mitkä meni ihan täysin ohi. :D
Japskiversiossa Misty vetää Ashia turpiin jo ekoissa jaksoissa lol.
Vierailija kirjoitti:
Tuo sama repliikki oli jo ensimmäisissä Gameboy pokemon peleissä. Minun eka oli Pokemon yellow.
Japanilaiseen kulttuuriin kuuluu jostain syystä nuo nuoria kauniita naisia kuolaavat vanhukset?
Enpä nyt osaa pitää huonona asiana että niitä karsitaan pois lapsille suunnatuista peleistä ja tv sarjoista.
Liika seksismi vaan pilaa lapset ja nuoret.
Tämä. Enpä usko että mitään menetetään, jos nuoria naisia ja härskeimmillään alaikäisiä ahdistelevat vanhukset jätetään pois. Aika kyseenalaista huumoria se on ollut jo aikoinaan.
Nykymaailmassa ei kestettäisi enää prätkähiiriäkään missä ihan avoimesti heitettiin läde läppää ysärillä 😅😅