Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vihtu, olipa paino vähän humpsahtanut. ennen 118 nyt 124,4

Vierailija
29.04.2007 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

a. Ostat Painonvartijoiden cd-rompun. Aloitat pikkuhiljaa terveellisten tapojen opettelun, ehkä liikuntaa, vaikka kävelyä aluksi.

Vuoden päästä olet jo reippaasti alle sadan kilon, ja jaksat käydä jo salilla ja vaikka jumpassa. Otat uuden kauniin kampauksen hiuksiin ja ostat kauniita vaatteita uudelle upealle sinulle.

b. Masennut ja haet kaapista sipsiä, Mitäs tässä enää voisi tehdä... Kymmenen vuoden päästä olet 250-kiloinen ja olet saanut olet ohitusleikkausjonossa.

Valitsin vaihtoehdon a ja tulin juuri lenkiltä. Painan jo himpun verran alle 70kg!

Terveisin entinen samanlainen kuin sinä....

Vierailija
2/4 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

a. Ostat Painonvartijoiden cd-rompun. Aloitat pikkuhiljaa terveellisten tapojen opettelun, ehkä liikuntaa, vaikka kävelyä aluksi.

Vuoden päästä olet jo reippaasti alle sadan kilon, ja jaksat käydä jo salilla ja vaikka jumpassa. Otat uuden kauniin kampauksen hiuksiin ja ostat kauniita vaatteita uudelle upealle sinulle.

b. Masennut ja haet kaapista sipsiä, Mitäs tässä enää voisi tehdä... Kymmenen vuoden päästä olet 250-kiloinen ja olet saanut olet ohitusleikkausjonossa.

Valitsin vaihtoehdon a ja tulin juuri lenkiltä. Painan jo himpun verran alle 70kg!

Terveisin entinen samanlainen kuin sinä....

Ihan alkumetreillä olen, mutta nyt jo olen saanut lisää vaatteita käyttööni kaapin perukoilta! Ihana kevättakki ja parit käyttämättömät housut mahtuvat nyt päälle.

t: ennen 129kg, nyt 110kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessassa saa juosta jatkuvasti kun nesteet lähti liikkeelle ja nestehukasta toi päänsärkykin kai johtuu. Kaksi panadolia olen ottanut, mutta särky vaan pahenee. Haaveissa olisi palata 108,4 kilosta tonne 66kg mitä painoin 8 vuotta sitten.

Vierailija
4/4 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vessassa saa juosta jatkuvasti kun nesteet lähti liikkeelle ja nestehukasta toi päänsärkykin kai johtuu. Kaksi panadolia olen ottanut, mutta särky vaan pahenee. Haaveissa olisi palata 108,4 kilosta tonne 66kg mitä painoin 8 vuotta sitten.