Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivi Räsänen Washingtonissa kertomassa Suomen ihmisoikeuksista ja sananvapaudesta

Vierailija
04.02.2026 |

Onko Suomi yhtään sen parempi kuin joku Puola tai Unkari?

Kommentit (1765)

Vierailija
1761/1765 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Uskikset poistatti, kun sanoin, että se on vähän eri asia, jos lakipykälistä päättävä poliitikko sanoo, että raamattu on hänelle tärkeämpi kuin Suomen laki.

Päivi itse sanoi niin, mutta poistattivat silti. Aika kaksinaismoralistista.

Vierailija
1762/1765 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Uskikset poistatti, kun sanoin, että se on vähän eri asia, jos lakipykälistä päättävä poliitikko sanoo, että raamattu on hänelle tärkeämpi kuin Suomen laki.

Kenelle uskovalle ikuinen Jumalan laki ei olisi tärkeämpi kuin suomen maallinen ihmisten keksimä laki? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1763/1765 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle uskovalle ikuinen Jumalan laki ei olisi tärkeämpi kuin suomen maallinen ihmisten keksimä laki? 

Kyse onkin, että Suomen silloinen sisäministeri sanoi, ettei lakia pidä noudattaa. 

Vierailija
1764/1765 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin monet Koraanin ulkoa opettelijat vaikuttavat olevan samaa mieltä kanssasi.

Vierailija
1765/1765 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi teidän uskisten onnetonta jumalaa. jeesuskin oli homo. 😄

Vuosikausien saarnaustyö ja vain 12 seuraajaa. Nykyisin nuo rahanahneet evankelistatkin saavat massat liikkeelle. Suomalaisetkin juoksee jonkin Kenialaisen huijarin perässä.

Se oli ashram. Täytyy olla aika rajoittunut jos ei näe Jeesuksen vaikutusta maailmanhistoriaan kenialaisia ja amerikkalaisia huijareita suuremmaksi. Kuinka vastaat?

Eihän se ole ihme että on vaikutusta. Ihmiset kehittelee joukon oppeja ja politiikka sotketaan mukaan jo alkuvaiheessa.

Ei ole mitään ihmeitä. Kaikki on luonnollista.