Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päivi Räsänen Washingtonissa kertomassa Suomen ihmisoikeuksista ja sananvapaudesta

Vierailija
04.02.2026 |

Onko Suomi yhtään sen parempi kuin joku Puola tai Unkari?

Kommentit (1765)

Vierailija
1681/1765 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En joudu helvettiin. Se menee juuri toisin päin. Fariseukset sinne joutuvat. 

Eli joudut helvettiin

Ei. Toisin päin. :)

Vierailija
1682/1765 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli joudut helvettiin

Ei. Toisin päin. 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1683/1765 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli joudut helvettiin

Ei. Toisin päin. 😉

Ihan miten tahdot. Lopussa sitten nähdään totuus. :)

Vierailija
1684/1765 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli joudut helvettiin

Ei. Toisin päin. 😉

Ei ole minun tahdosta kiinni vaan Jumalan. Nautin kun kaltaisesi ylpeä homosika palaa ikuisesti helvetissä.

Vierailija
1685/1765 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli joudut helvettiin

Ei. Toisin päin. 😉

Ei ole minun tahdosta kiinni vaan Jumalan. Nautin kun kaltaisesi ylpeä homosika palaa ikuisesti helvetissä.

Luuletko oikeasti pääseväsi muualle kuin ikuiseen tuleen? Olet täynnä vihaa. On sinulla hieno jumala. :)

Vierailija
1686/1765 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli joudut helvettiin

Ei. Toisin päin. 😉

Luuletko oikeasti pääseväsi muualle kuin ikuiseen tuleen? Olet täynnä vihaa. On sinulla hieno jumala. :)

Minussa ei ole lainkaan vihaa vaan pelkkää rakkautta. Muistele minua kun demonit panevat sinua perseeseen helvetin ikuisissa liekeissä. 😊

Vierailija
1687/1765 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala sanoo että homous on synti. Deal with it.

Mikä niistä jumalista, niitä kun on aika monta.

Vierailija
1688/1765 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vain yksi. Sinun pakanajumalat ottaa myös demoneilta helvetissä kikkeliä perseeseen.

Vierailija
1689/1765 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmisto: Päivi Räsänen ei saa siteerata Raamatun homonäkemyksiä!

Vasemmisto myös: naisella voi olla penis, lesbot rakastavat kullia ja kullista kieltäytyvät lesbot ovat transfoobikkoja, genitaalifetisistejä ja seksuaalisia rasisteja!

Make it make sense.

Vierailija
1690/1765 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vain yksi. Sinun pakanajumalat ottaa myös demoneilta helvetissä kikkeliä perseeseen.

Tuotas noin, sinä uskot yhteen ja minä johonkin muuhun. Et ole välttämättä edes oikeassa. Mun jumala on parempi kuin sun, koska minä uskon siihen. Tämä nyt taas on ihan uskon asia 🤓

Vierailija
1691/1765 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä yksi trolli puhuu itselleen. Toivottavasti ei ihan viittä sivua tällä kertaa. 

Vierailija
1692/1765 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä yksi trolli puhuu itselleen. Toivottavasti ei ihan viittä sivua tällä kertaa. 

Mitäpä jos keskustelisit ketjun aiheesta, etkä muista keskustelijoista, kiitos.

Vierailija
1693/1765 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmisto myös: naisella voi olla penis, lesbot rakastavat kullia ja kullista kieltäytyvät lesbot ovat transfoobikkoja, genitaalifetisistejä ja seksuaalisia rasisteja!

Make it make sense.

Miksi Seta, transsut ja vihervassut saavat painostaa homoseksuaaleja heterosuhteisiin ja heteroseksiin transsujen kanssa, mutta Räsästä suomitaan jostain kahdenkymmenen vuoden takaisesta pefletistä?

Vierailija
1694/1765 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotas noin, sinä uskot yhteen ja minä johonkin muuhun. Et ole välttämättä edes oikeassa. Mun jumala on parempi kuin sun, koska minä uskon siihen. Tämä nyt taas on ihan uskon asia 🤓

Tuota noin. Uskot väärään pakanajumalaan jonka kanssa otatte helvetissä demoneilta kikkeliä perseeseen ikuisesti. 🤭

Vierailija
1695/1765 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota noin. Uskot väärään pakanajumalaan jonka kanssa otatte helvetissä demoneilta kikkeliä perseeseen ikuisesti. 🤭

Ei, vaan SINÄ uskot väärään jumalaan. Ja tätä jankkausta voimme jatkaa loputtomiin. Ja sehän uskovissa usein onkin vikana kun ei hyväksytä muita. 🤣

Vierailija
1696/1765 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu on niin että oikeuteen joutuminen oli Räsäselle niin kova paikka ja järkytys että hän ei ole toipunut. Välittämättä -tai tajuamatta- siitä minkä pelin pelinappulaksi hän joutui hän tarttui ja tulee jatkossakin tarttumaan tällaisiin tilaisuuksiin päästä "puhdistamaan" mainettaan (jota ei tarvitsisi puhdistaa mutta kun Päivi ehkä kokee niin). Päivi kaipaa ja tarvitsee valtavasti hyväksyntää samanmielisiltä korvaukseksi siitä kaltoinkohtelusta jonka kohteeksi kokee joutuneensa. En usko että mikään määrä silittelyä ja paijaamista tulee riittämään. Sädekehän kiillotukselle ei tule loppua.

Vierailija
1697/1765 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttu on niin että oikeuteen joutuminen oli Räsäselle niin kova paikka ja järkytys että hän ei ole toipunut. Välittämättä -tai tajuamatta- siitä minkä pelin pelinappulaksi hän joutui hän tarttui ja tulee jatkossakin tarttumaan tällaisiin tilaisuuksiin päästä "puhdistamaan" mainettaan (jota ei tarvitsisi puhdistaa mutta kun Päivi ehkä kokee niin). Päivi kaipaa ja tarvitsee valtavasti hyväksyntää samanmielisiltä korvaukseksi siitä kaltoinkohtelusta jonka kohteeksi kokee joutuneensa. En usko että mikään määrä silittelyä ja paijaamista tulee riittämään. Sädekehän kiillotukselle ei tule loppua.

Pitkästä aikaa järkevä kommentti tähän ketjuun.

Vierailija
1698/1765 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan SINÄ uskot väärään jumalaan. Ja tätä jankkausta voimme jatkaa loputtomiin. Ja sehän uskov

Ei vaan sinä uskot väärään jumalaan. Olet saastainen sikahomo joka leikkii kakkaleikkejä ja luulet pääseväsi taivaaseen vaikka helvetti on ikuinen tulevaisuutesi. Nauran kun kärsit ikuisesti helvetin tulessa. 🤣

Vierailija
1699/1765 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinusta kymmenen vuoden oikeusprosessi löyhässä hirressä ajatusrikoksesta ja uskonnollisen vakaumuksen takia ole kova paikka ja järkytys kenelle tahansa? Räsäsestä on tehty varoittava esimerkki muille pitää suu kiinni ja prosessi itsessään on rangaistus, koska Räsänen ei ole tehnyt mitään lainvastaista ja häntä suojaa niin sananvapaus kuin uskonnonvapauskin.

Vierailija
1700/1765 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Make it make sense.

Miksi Seta, transsut ja vihervassut saavat painostaa homoseksuaaleja heterosuhteisiin ja heteroseksiin transsujen kanssa, mutta Räsästä suomitaan jostain kahdenkymmenen vuoden takaisesta pefletistä?

Räsänen saisi poistaa sen peflettinsä verkosta. Hänhän ei kysyttäessäkään "muistanut enää" mihin tutkimuksiin vetosi väitteissään😅 Puppua kirjoitteli