Päivi Räsänen Washingtonissa kertomassa Suomen ihmisoikeuksista ja sananvapaudesta
Onko Suomi yhtään sen parempi kuin joku Puola tai Unkari?
Kommentit (1130)
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Räsänen kuinka vihaisi homoja surkean elämänsä loppuun saakka, homoja tulee olemaan aina.
Mahtaa Päiviä kuolinvuoteella harmittaa, kun tuli hukattua elämä turhuuteen.
Mutta taivaan kirkkaudessa ei harmita enää yhtään. Ei Päiviä, eikä heitä jotka hänen ansiostaan tulivat uskoon. Eikä taivaassa ole enää mitään syntiä, ei edes kaikkein pienintä. Ei siis mitään, minkä Raamattu kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Mun tyttis rakastaa mua ihanasti ja tekee mut onnelliseksi. Sori siitä, Räsänen.
N 24
Noniin, nyt kun meillä on kokemusasiantuntija paikalla niin kertoisitko, että miten Räsäsen pamfletti ja twiitti haittasi käytännön elämääsi?
Itse en usko että kuinkaan, mutta aiemmin ketjussa sanottiin että oli ollut ihan konkreettista haittaa vähemmistökansalaisten elämälle.
Homman nimihän on se, että jos Päivi Räsänen tuomitaan, pitää tuomita aika monta tuhatta muutakin tyyppiä. Eli seuraava vasemmistohallitus saa alkaa rakentamaan Gulakeja kovalla tahdilla. Hyvä työllistämisidea, mutta mistä helvetistä siihen saadaan rahat?
Sama jengi joka on laittamassa Räsästä vankilaan on huolissaan Unkarin ja Puolan ihmisoikeuksista.
Karl Marx oli saatananpalvoja, joka vihasi kristinuskoa ja halusi pitää tanssit sen tuhkan päällä. Neuvostoliitossa kristinusko kiellettiin ja 150 000 kirkkoa tuhottiin. Jäljelle on jäänyt muutama tuhat. Intersektionaalinen marxilainen ideologia jatkaa näitä perinteitä.
Päivi Räsänen on kaunis ja älykäs nainen. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Räsänen kuinka vihaisi homoja surkean elämänsä loppuun saakka, homoja tulee olemaan aina.
Ei hän ihmisiä vihaa.
Eipä tietenkään. Ainahan ne asiat osataan kääntää ja selvittää parhain päin. Kukaan ei omasta mielestään edes tuomitse, puhumattakaan että olisi väärässä tai toimisi väärin.
Vierailija kirjoitti:
Suomeenkin olisi aika saada ihmisoikeudet ja sananvapaus. Uskovaiset vastustavat molempia.
Riippuu mikä uskonto. Muslimit ei siedä arvostelua yhtään. Eikä niillä ole ihmisoikeuksiakaan, se olisi vääräuskoista. Vainoavat kristinuskoa tälläkin palstalla valheillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta taivaan kirkkaudessa ei harmita enää yhtään. Ei Päiviä, eikä heitä jotka hänen ansiostaan tulivat uskoon. Eikä taivaassa ole enää mitään syntiä, ei edes kaikkein pienintä. Ei siis mitään, minkä Raamattu kieltää.
Näinhän te kuvittelette ja suljette pois kaiken sen tiedon ja kokemuksen mikä antaa asioista ja henkimaailmasta erilaisen kuvan. Voi olla että ei mene ihan näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Mun tyttis rakastaa mua ihanasti ja tekee mut onnelliseksi. Sori siitä, Räsänen.
N 24
Alaikäiset tekevät p edon onnelliseksi ja meidän muiden tulee vain hihkua kuorossa "love is love"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 24
Noniin, nyt kun meillä on kokemusasiantuntija paikalla niin kertoisitko, että miten Räsäsen pamfletti ja twiitti haittasi käytännön elämääsi?
Itse en usko että kuinkaan, mutta aiemmin ketjussa sanottiin että oli ollut ihan konkreettista haittaa vähemmistökansalaisten elämälle.
Aiheutunut haitta, ei ole rangaistavuuden peruste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyvä asia,ei kristittyja saa vainota. sananvapautta päivi puolustaa. megajulkkis? on jo merikassa kohta tulossa.
Räsänen se tässä vainoaa seksuaalivähemmistöjä. Räsänen on ihmiseen pukeutunut hirviö.
Kuinka hän on vainonnut? Ampunut? Puukottanut? Vanginnut? Tuhopolttanut asuntoja? Usuttanut koirat kimppuun? Jotenkin muuten?
Vierailija kirjoitti:
Homman nimihän on se, että jos Päivi Räsänen tuomitaan, pitää tuomita aika monta tuhatta muutakin tyyppiä. Eli seuraava vasemmistohallitus saa alkaa rakentamaan Gulakeja kovalla tahdilla. Hyvä työllistämisidea, mutta mistä helvetistä siihen saadaan rahat?
En ehkä epäilisi rahojen saantia koska follow the money ja omia uskontojaan pönkittävät tukevat niitä kyllä vuolaasti. Pitää vaan itse päättää mikä on vaikkapa vähiten huono jos täydellistä on mahdoton saada, ja sitten asettua sellaisten riveihin itse.
Kristityt eivät myöskään ole lähtemässä mihinkään. Ja miksi heidän pitäisikään. Heillä on hyvät syynsä uskoa mihin uskovat, vaikka heistä tehtäisiin minkälaista pilkkaa. Yleensä tuollaisella on vaijn vahvistavaa vaikutusta vakaumukseen, jonka alkuperä liittyy vahvasti totuuden pelottavuuteen kun valhe on päässyt yhteiskunnassa niskan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
Se on juurikin näin. Raamattua tuntevana varmasti tiedät myös, että tuossa puhutaan sellaisia, jotka esittävät kristittyjä, mutta elävät maailman mukaan, eivätkä tottele Raamatun sanaa. Sellaisia, jotka liittyvät herjaajiin, kun uskonsisar on vainon kohteena.
Päivi Räsänen on ihana ihmisenä, kaunis ja tosi älykäs. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivi Räsänen on älykäs ja kaunis nainen. 🥰
Miksi spämmäät tuota fraasia? Kuultiin jo ensimmäisellä kerralla.
Koska se ärsyttää teitä. 🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣
Kappas, winnerkin linjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivi Räsänen on älykäs ja kaunis nainen. 🥰
Miksi spämmäät tuota fraasia? Kuultiin jo ensimmäisellä kerralla.
Koska se ärsyttää teitä. 🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣
Kappas, winnerkin linjoilla.
En todellakaan ole ryssänkätyri -luuseri-. Pthyi!
Se on juurikin näin. Raamattua tuntevana varmasti tiedät myös, että tuossa puhutaan sellaisia, jotka esittävät kristittyjä, mutta elävät maailman mukaan, eivätkä tottele Raamatun sanaa. Sellaisia, jotka liittyvät herjaajiin, kun uskonsisar on vainon kohteena.
Mikäli "uskonsisar" olisi toteuttanut Jumalan tahdon, ei hän olisi edes päätynyt oikeuteen asti.
Vaan veli käy oikeutta veljen kanssa, vieläpä uskottomain edessä! Teille on jo yleensä vaurioksi, että käräjöitte keskenänne. Miksi ette ennemmin salli tehdä vääryyttä itsellenne? Miksi ette ennemmin anna riistää omaanne? Sen sijaan te itse teette vääryyttä ja riistätte toisen omaa, vieläpä veljien. Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset, eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.
Postmoderni intersektionaalinen ideologia ei taas tunne sanaa logiikka.