Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykyään on niin vaikeaa löytää uskollista naista vierelleen?

Vierailija
04.02.2026 |

Enkä nyt tarkoita pelkästään sitä, että nainen ei hyppää sänkyyn toisten miesten kanssa. 

Mielestäni uskollisuus on myös mm. sitä, että nainen osoittaa tukevansa kumppaniaan, on aina miehensä puolella varsinkin muiden edessä, ei vähättele tai nolaa julkisesti tai puhu miehestään pahaa tämän selän takana. 

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pettävät aina heti kun saavat mahdollisuuden. Joka naisiin luottaa, pettää vain itseään. 

Vierailija
22/120 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat oppineet miesten tavoille, siksi et löydä etsimääsi. 

Jep, mä olin kuvauksen kaltainen ennen, kunnes tajusin, että mies pettää ja valehtelee, minkä kerkiää. Lakkas niin sanotusti napostelemasta. 😄

Näin tätä peliä pelataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naisen body count ylittää 5:n, niin nainen on epäkelpo vaimoksi. M28

Vierailija
24/120 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätesi on uskollinen. Nainen ei koskaan.

Vierailija
25/120 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että huorittelu ajaa naiset pois. Ja uskollisuuden epäileminen ääneen ekalla tapaamisella. Tai selittäminen, miten paljon paremmalta sä näyttäisit 10 kiloa hoikempana ja isompitissisenä. Ihan vain heittona, mistäs mä tietäisin. 

N, parisuhteissa 1983-2024

Vierailija
26/120 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset pettävät aina heti kun saavat mahdollisuuden. Joka naisiin luottaa, pettää vain itseään. 

Oijoi. Olen miesvaltaisella alalla töissä, ja kuulen harva se päivä sivukorvalla, kun ukot retostelee petoksillaan. 😂

Vierailija
27/120 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt harmittaa. 🥺

Vierailija
28/120 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nykyään on niin vaikeaa löytää uskollista miestä vierelleen?

Vierailija
29/120 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että huorittelu ajaa naiset pois. Ja uskollisuuden epäileminen ääneen ekalla tapaamisella. Tai selittäminen, miten paljon paremmalta sä näyttäisit 10 kiloa hoikempana ja isompitissisenä. Ihan vain heittona, mistäs mä tietäisin. 

N, parisuhteissa 1983-2024

Huorittelu ajaa ne tasapainoset naiset pois. Ei kukaan täysjärkinen mitään tuollaista mussutusta kuuntele :D 

Vierailija
30/120 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiätkö ap.. ei sitä jaksa, jos asetelma on aina vaan noin päin. Naisen pitää tukea ja kunnioittaa ja samalla mies tekee mitä lystää.

Paska diili.

Vierailija
31/120 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle kävi niin, että nainen vaihtoi minut lennosta paksumpaan lompakkoon. Naisen omin sanoin kerrottuna: "tuli vanhempi mies joka hänet hurmasi ja osti hänelle heti kättelyssä oman auton".

Oltiin molemmat 40+ ja nainen mua 3v vanhempi. Hän oli yh ja minulla rima todella alhaalla.

t, hoitsumies 45v

Vierailija
32/120 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset eivät halua pariutua, siksi.

Vierailija
33/120 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIes joka puhuu body countista, on kelvoton mihinkään. Tai no, voi sitä potkia kun sen ensin kamppaa.

Olen eri ja ihan vakituisessa parisuhteessa, mutta mielestäni on kyllä kaikkien osapuolten etu että miehet jotka puhuvat body countista kertovat sen ääneen. Tietää meinaan välttää ne tapaukset sitten kokonaan.

Vierailija
34/120 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Itselle kävi niin, että nainen vaihtoi minut lennosta paksumpaan lompakkoon. Naisen omin sanoin kerrottuna: "tuli vanhempi mies joka hänet hurmasi ja osti hänelle heti kättelyssä oman auton". Oltiin molemmat 40+ ja nainen mua 3v vanhempi. Hän oli yh ja minulla rima todella alhaalla. t, hoitsumies 45v

En yhtään ihmettele että vaihtoi, jos pidit häntä "riman alituksena". 

Uskottele toki itelles, että johtui lompakosta. Se helpottaa eikä tarvi kattoa peiliin.

Vierailija
35/120 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisetko siis ovat joku homogeeninen monoliitti ja aina ja kaikessa yhdenmukaisia?

Omat huonot kokemuksesi eivät tee kokonaisesta sukupuolesta tietynlaista.

Vierailija
36/120 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, maksullisissa puolisoissa on vähän tuota ongelmaa AP. Neuvoisin etsimään normaalin naisen, mutta eihän ne sinun kanssa haluaisi olla.

Vierailija
37/120 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "on aina miehensä puolella varsinkin muiden edessä, ei vähättele tai nolaa julkisesti" vähän särähtää korvaan, sillä mitä jos mies on jostain asiasta yksiselitteisesti väärässä? Mies väittää seurassa aivan jotain puuta heinää, ja rouvan tulisi vain myötäillä mukana, hymyillä ja nyökytellä?

Vierailija
38/120 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiiätkö ap.. ei sitä jaksa, jos asetelma on aina vaan noin päin. Naisen pitää tukea ja kunnioittaa ja samalla mies tekee mitä lystää.

Paska diili.

Tämä. Ap:n kannattaisi hieman miettiä antaako hän itse yhtään mitään koko suhteelle.

Vierailija
39/120 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Itsekkäät naiset ovat rasittavia narsisteja.

Vierailija
40/120 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo "on aina miehensä puolella varsinkin muiden edessä, ei vähättele tai nolaa julkisesti" vähän särähtää korvaan, sillä mitä jos mies on jostain asiasta yksiselitteisesti väärässä? Mies väittää seurassa aivan jotain puuta heinää, ja rouvan tulisi vain myötäillä mukana, hymyillä ja nyökytellä?

Koko aloitus kertoo että ap ei etsi kumppania vaan lojaalia palvelijaa, joka seuraa häntä mihin vain, jopa itsensä kustannuksella. Käytännössä siis koiraa mutta ihmishahmossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme