Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö joku alle 70 vuotias ruokaa itse kotona?

Vierailija
04.02.2026 |

Eikö vain vanhukset tee nykypäivänä itse ruokaa?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lähinnä jokurttia ja rahkaa tulee syötyä, täällä olen koettanut kysellä mikä olisi paras rahka ja jokurtti minulle, eläkeläiselle

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
42/50 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku ei tee itse ruokaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi en tekisi ruokaani itse?

Ei se ole nykyaikaista, kun kaupasta ja ravintolasta saa valmista ruokaa kotiinkuljetuksella

ap

Tuleppa tänne maalle ja koita woltata. Ei onnistu.

Voi maallakin woltata esim Nurmijärvellä on Wolt käytössä ja se on ihan maaseutua

ap

"Voi maallakin woltata esim Nurmijärvellä on Wolt käytössä ja se on ihan maaseutua"

Varmaan joo "Nurmijärvellä". Tarkoitat varmaan Klaukkalaa? Ja ei, se ei ole maaseutua, vaan erittäin eteläistä pks-aluetta. Nopeampine liikkumismahdollisuuksineen ydinkeskustaan (Helsinki) tai lentokentälle, verrattuna vaikka espoolaisten vastaaviin.

Vierailija
44/50 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli harjoiteltua kotona ruoanlaittoa. Vähän alle 30 ja ruoat tulee tehtyä pääsääntöisesti itse. 

Vierailija
45/50 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mumma leipoi ruuneperin torttua 👵🏻 Mutta Puppa👴🏻 söi kaikki, mitä nyt kun lapset👧🏻👦🏻 jäi ilman torttua, vasu🧺 pois?

Vierailija
46/50 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan koko Nurmijärvellä on Wolt.

Vierailija
47/50 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen kyllä että kuinka moni oikeasti tekee perunamuusin ja lihapullat ihan itse. Tunti menee kun nuo vääntää.

Tai esim maksapihvit, kaalikääryleet, paistetut silakat yms yms 

Maksapihvejä en tee kun en maksaa syö. Muita mainitsemiasi kyllä ja miksi ruoanlaittoon ei saisi mennä tuntia tai kauemmin?

Missä välissä ehdit Tiktokata tai katsella Netflixin sarjamaratoneja???

Ehtisin kyllä jos kiinnostaisi mutta kumpaakaan ei minulla ole. Sen sijaan ehdin päivän aikana lukea, tehdä taidetta, käydä koiran kanssa lenkillä, hakea liiteristä puita, lämmittää uunit, siivota, mitä nyt milloinkin. Ei kaikkea tietenkään joka päivä mutta jos ajastani menee 1-2 tuntia ruoanlaittoon (joskus sen tekeminen vie hetken mutta kypsyminen enemmän mutta siinähän se sitten valmistuu itsellään, ei sitä tuijottaa tarvitse) kerkiän kyllä tehdä vaikka mitä muutakin. Eikä koko ajan tarvitse tehdä yhtään mitään. Joskus palstailen kuten arvata saattaa.

Vierailija
48/50 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki perheelliset. Tai näin olen kuvitellut. Me olemme tehneet ainakin viimeiset 30v, ikää nyt 50v.

Vierailija
49/50 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistinpannun käytön olen lopettanut, kun airfryer on kätevämpi. Ruuanlaitto käy nopeasti. Perunat ja porkkanat höyrykattilaan ja lihat paistumaan airfryeriin. Salaatin teen siinä odotellessa. Puolen tunnin päästä valmista. Lisäksi puolukkasurvosta ja kimchiä tai muuta hapankaalia. Juomaksi vettä.

Vierailija
50/50 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään, Wolt rules.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme