Tekeekö joku alle 70 vuotias ruokaa itse kotona?
Eikö vain vanhukset tee nykypäivänä itse ruokaa?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Joo.
Kohta taas aloitellaan päivällisen tekoa
ok, boomer.
Ei se ole nykyaikaista, kun kaupasta ja ravintolasta saa valmista ruokaa kotiinkuljetuksella ap
Et ehkä tiedä ap että itse tehty ruoka on parasta ja tietää, mitä aineksia kuuluu siihen ruokaan. Kaupan eines ruoat eivät ole terveellisiä, kun niissä on lisäaineita ym Ja ihan ravintolasta ruokaa kotiin kuljetuksella? Miten käy sinulle, kun ravintolat lopettavat toimintansa ja onko ravintola ruoka terveellistä? Toki olet vain trolli ja typerä, niinkuin jotkut eräät myös tällä palstalla.
Teemne ruokaa itse. Sillä tavoin saa sitä mitä haluaa ilman ylenmääräistä annosta E-kirjaimia ja suolaa.
M60
Olen 43v ja teen kaikki ruuat itse. Tai noh, tänään 14v poika teki meille pizzaa. Pohjankin teki kokonaan itse.
Itse asiassa kaikki kaverit tekee ruuat itse. Juuri toissapäivänä puhuttiin, että ruuan tilaaminen on niin kallista, ettei siihen ole enää varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi en tekisi ruokaani itse?
Ei se ole nykyaikaista, kun kaupasta ja ravintolasta saa valmista ruokaa kotiinkuljetuksella
ap
Tuleppa tänne maalle ja koita woltata. Ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi en tekisi ruokaani itse?
Ei se ole nykyaikaista, kun kaupasta ja ravintolasta saa valmista ruokaa kotiinkuljetuksella
ap
Tuleppa tänne maalle ja koita woltata. Ei onnistu.
Voi maallakin woltata esim Nurmijärvellä on Wolt käytössä ja se on ihan maaseutua
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tekemällä saa paljon parempaa ruokaa
Kotona ei saa ikinä itse tehtyä niin hyvää pizzaa tai kebabia kuin ravintolasta
ap
En syö roskaruokaa
Juu, mä olen kokannut jo teinistä lähtien, enkä näe syytä lopettaa. Nyt olen 46.
Vierailija kirjoitti:
Mihinkä ne einesruoat sieltä kaupasta oikein katoaa?
Joku tuttu muinoin kehui kuinka syövät luomuperunaa yms mutta sitten lipsautti kuinka rullakebab tietyssä ravintolassa on niin hyvää. Ja kuulemma pitsat myös.
Ai jos tykkää luomuperunasta ei ikinä käy pizzalla tai kebapilla? Ihmeellisiä johtopäätöksiä ja tulkintoja täällä kyllä tehdäänkin, oikein lipsautti eikä ihan vain todennut.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole aikaa eikä halua kyykätä keittiössä. Inhoan ruoanlaittoa ja olen tehnyt sitä jo ihan tarpeeksi.
Eräässä kivassa ravintolassa saa noutopöydästä terveellisen aterian 4-5 e.
Ruoka, salaatti, jälkiruoka ja kahvi.
Missä noin halpaa on vai jäikö ykköset nelosen ja vitosen edestä pois?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole aikaa eikä halua kyykätä keittiössä. Inhoan ruoanlaittoa ja olen tehnyt sitä jo ihan tarpeeksi.
Eräässä kivassa ravintolassa saa noutopöydästä terveellisen aterian 4-5 e.
Ruoka, salaatti, jälkiruoka ja kahvi.
Ei edes opiskelijaruokaloissa saa noin halvalla ja siihen ei kuulu kahvi eikä jälkiruoka. Salaattikin on tyyliin tomaattia/kurkkua, kiinankaalia ja vaihdellen maissia/etikkapunajuurta/suolakurkkua. En usko väitettäsi.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen kyllä että kuinka moni oikeasti tekee perunamuusin ja lihapullat ihan itse. Tunti menee kun nuo vääntää.
Tai esim maksapihvit, kaalikääryleet, paistetut silakat yms yms
Maksapihvejä en tee kun en maksaa syö. Muita mainitsemiasi kyllä ja miksi ruoanlaittoon ei saisi mennä tuntia tai kauemmin?
ABC Buffet on 15,90€. Ei missään saa buffetia 4-5€. Mäkkärien "ruoka" on suurimmaksi osaksi valkoista jauhoa.
Tottakai tekee itse ruokia kotona. Teen helppoja ruokia.
Hohhoijaa, sinänsä aivan typerä trolli, mutta kyllä tuo naapurin nuoripari näyttää wolttaavan aika ahkeraan. Itte kyllä sitä mieltä että itse tekemäni lihapullat, pihvit, kalaruoat kastikkeineen, kaalikääyleet, kaalilaatikot ja perunat eri muodoissa ovat ihan parasta, hakkaa monesti melkein minkä tahansa ravitolaruoan. Teen itse myös ranskalaiset, uuniperunat, paistetut perunat, lohkoperunat, muussit, pyreet, valkosipuliperunat ,rieskat ja herra ties mitkä, perunastahan on siis vaikka mihin. Ja kyllä , pidän ruoanlaitoitosta, jälkkäritkin onnistuu itse. Kokkaan ihan ilokseni silloin tällöin myös ystävilleni . Enkä ole elämssäni woltannut tai tilannut mitään kotiini mistään koskaan. Ja olen alle 70v.
Maggisbekkikset Airflyeristä ja päälle Smoothie Blenderistä. Kyllä kokataan.
Komppaan edellistä. Ruoanlaitto ei tarkoita ainoastaan hyvän ruoan syömistä, vaan sen tekeminen jo itsessään tuottaa mielihyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen kyllä että kuinka moni oikeasti tekee perunamuusin ja lihapullat ihan itse. Tunti menee kun nuo vääntää.
Tai esim maksapihvit, kaalikääryleet, paistetut silakat yms yms
Maksapihvejä en tee kun en maksaa syö. Muita mainitsemiasi kyllä ja miksi ruoanlaittoon ei saisi mennä tuntia tai kauemmin?
Missä välissä ehdit Tiktokata tai katsella Netflixin sarjamaratoneja???
Joo.
Kohta taas aloitellaan päivällisen tekoa