Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin kostaa ala-asteen opettajalleni, joka jätti minut jälki-istuntoon

Vierailija
04.02.2026 |

ja nolasi minut luokan kuullen monesti. Vaikka tiesi että perheellämme ei ollut helppoa (yksinhuoltajaäiti, vanhemmat eronneet, mutta kaupungista pikkukylään, asuminen mummon luona oli tietysti turvallista kun äiti oli välillä ryyppyreissuillaan). Kerran otti minut puhutteluun käytökseni (= oireiluni) vuoksi ja sanoi minulle "olen kuullut että äitisi on ollut tässä liikekannalla...". Olin silloin jotain 11 v, joten tajusin mitä hän tarkoitti.

Hirveä ihminen se oli. 

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pientä  raukkaparkaa, äidin kultamussukkaa.

Äitini on menehtynyt alkoholismiin ollessani parikymppinen, että se tuosta kommentistasi. 

Ap

Kyllä se kävi selväksi, että teillä vanhemmat välittivät vain itsestään ja lärväämisestä. Kuten sinäkin taidat tehdä. Ehkä et ole riippuvainen päihteistä vaan ruikuttamisesta?

Vierailija
42/45 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostaminen on väärin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit lähettää hänelle esim. sähköpostia ja kertoa seikkaperäisesti kokemuksistasi ja siitä mitä mieltä hänen toiminnastaan olet.

Vierailija
44/45 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit kirjoittaa myös vanhemmillesi postuumisti kirjeet, joissa kerrot mitä tunsit, mitä kaipasit, mistä kärsit, mitä rakastit. Kyllä ne tunteet ja kokemukset saa totta olla. 

Vierailija
45/45 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä lumppu se äitisikin oli? Olitko edes isäsi lapsi? Ja onko geenit periytyneet? 

Taidat itse olla lumppu. Ja kyllä meillä oli ihan perhe ja minulla veli. Vanhempani erosivat. Ja olen isäni näköinen. Eli siinä mielessä vähän eri meininki kuin sinun vanhemmillasi. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi