Naurattaa kun uupumuslomalla olevat akat jaksaa tehdä ihan mitä tahansa paitsi työtä
Kommentit (63)
Niinhän se oli Tommi Kinnusella. Ei jaksa opettaa lapsiaan, mutta jaksoi kirjoittaa sairaslomalla kirjan ja tehdä vaitavan remontin taloonsa.
Toivon siis teille jokaiselle vakavaa masennusta ihan vain oppimistarkoituksessa.
Itsemurhan tehneetkin kai hämäystä?
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin nämä ns masentuneet. Jaksavat roikkua palstalla ja koneella, mutta eivät suihkussa käydä. 🤣
Niin? On huomattavasti helpompi maata sängyssä läppärin tai puhelimen kanssa, kuin seistä suihkussa ja jynssätä kroppaa. Oletko vähän yksinkertainen?
Moni täällä ei selvästikään ole koskaan kokenut masennusta, burnoutia tai vastaavaa tai edes nähnyt jonkun toisen niistä kärsivän.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se oli Tommi Kinnusella. Ei jaksa opettaa lapsiaan, mutta jaksoi kirjoittaa sairaslomalla kirjan ja tehdä vaitavan remontin taloonsa.
Lääkärin neuvo masentuneelle on, älä tee mitään mistä et pidä, tee vain miellyttäviä asioita.
Mä olen nyt puolitoista vuotta tehnyt kivoja juttuja ja olen alkanut parantumaan. Kotihoitopalvelu ostetaan kahdesti viikossa ja mies hoitaa sapuskat.
Mä olen saanut nukuttua ja tehtyä omia juttuja. Parin viikon sisään alkaa kevätkylvöt ellei fiiliksessä takapakkia tule.
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin nämä ns masentuneet. Jaksavat roikkua palstalla ja koneella, mutta eivät suihkussa käydä. 🤣
Palstaa varten ei tarvii nousta sängystä.
Huomaan toivovani että saat uupumuksen
Vierailija kirjoitti:
Nuohan on kaikki kolme ihan erilaisia töitä
Sehän auttaa parantumaan uupumuksesta, kun saa tehdä omaan tahtiinsa mieluisia asioita vaihteeksi.
Niin se uupumus on yleensä mieliperäistä, ei fyysistä, ainakin tietotyön tekijöillä. Ei se estä tekemästä asioita, jotka ei ole pakkotahtisia tai stressaavia. Itse asiassa mulle ainakin psykiatri, jolta sain työuupumukseen lomaa, suosittele olemaan aktiivinen ja tekemään kaikenlaista. Että ei se omassa päässä vatvomalla parane, vaan voi pahentuakin. Suositteli tekemään käsillä, ulkoilemaan, vaikka matkustamaankin jos siltä tuntuu.
Ja selästä työkyvyttömyyseläkkeellä on neljä sijaislasta, puoliso kodin ulkopuolella töissä.
En mä ainakaan jaksa. Olen istunut kuumeisena koko päivän. Sairaslomatodistuksen vain kävin hakemassa,a
Vierailija kirjoitti:
Ja selästä työkyvyttömyyseläkkeellä on neljä sijaislasta, puoliso kodin ulkopuolella töissä.
Olisi varmaan syytä laittaa nuo selästä magneettikuvaan, kun 20 vuotta jo nostettu työkyvyttömyyseläkkettä. Omien lasten ja sijaislasten hoito ei kuitenkaan ole ollut mikään ongelma.
Kaikki masentuneet voisi alkuun vaikka laittaa ouhelimet ja somet pois pariksi viikoksi niin kummasti helpottaa se masennuskin kun ei tarvi ahdistua siittä että ei itse saa samaa mitä muut ihmiset laittaa someen. Mutta eihän ne sitä tee kun puhelin ja some on koko elämä eikä yksikertaisesti kykene jättämään puhelinta sivuun joka taas tarkoittaa että ei edes halua parantua siittä masennuksesta ja ahdistuksesta joka johtuu puhtaasti puhelimesta ja somesta
Vierailija kirjoitti:
Moni täällä ei selvästikään ole koskaan kokenut masennusta, burnoutia tai vastaavaa tai edes nähnyt jonkun toisen niistä kärsivän.
Olen kokenut. Ei olisi tullut mieleenkään päivittää somea silloin.
Naurattaa kun aivottomat miehet jauhavat katkeraa paskaa muiden depressiosta, vaikka itse täyttävät diagnoosikriteerit.
Se on tappava tauti, jota voisi hoitaa jos viitsisi. Te äijäpoloiset ette viitsi, joten kroonistutte, syrjäydytte ja teistä tulee Maunulan muumioita.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa kun aivottomat miehet jauhavat katkeraa paskaa muiden depressiosta, vaikka itse täyttävät diagnoosikriteerit.
Se on tappava tauti, jota voisi hoitaa jos viitsisi. Te äijäpoloiset ette viitsi, joten kroonistutte, syrjäydytte ja teistä tulee Maunulan muumioita.
Ja useimmiten vielä alkoholisteja tai päihteiden sekakäyttäjiä.
Ja taas on pikku Huoriksen pää täynnä naisia. naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, n naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, aisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia, naisia
Naiset hoitaa sairautensa, Huoris ei uskalla eikä viitsi. Se lässyttää somessa kunnes kuolee