Naurattaa kun uupumuslomalla olevat akat jaksaa tehdä ihan mitä tahansa paitsi työtä
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vastauksista huomaa miksi saikuttaminen on nimenomaan naisvaltaisten alojen ongelma. Faktoilla ei ole väliä, koska yhyy yhyy kamalan raskasta ja kasetti ei muka kestä.
Naiset työskentelee useammin aloilla, jossa tartunnan saa töistä eikä etäpäiviä voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nythän pitää ilmoittautua työkkäriin tai maaliskuussa leikataan puolet toimeentulotuesta. Osa on ollut pelkällä toimeentulotuella kotona.
Että sellasta.
Työkokeilua ja kouluun, jos alle 25-vuotias eikä ole peruskoulun tai lukion jälkeistä tutkintoa.
Jatkossa kotona on vain ne, jotka on saaneet työkyvyttömyyseläkkeen, kuntoutustuen tai sairaslomaa.
Ja opiskelija ei saa toimeentulotukea, jos ei nosta täyttä opintolainaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastauksista huomaa miksi saikuttaminen on nimenomaan naisvaltaisten alojen ongelma. Faktoilla ei ole väliä, koska yhyy yhyy kamalan raskasta ja kasetti ei muka kestä.
Naiset työskentelee useammin aloilla, jossa tartunnan saa töistä eikä etäpäiviä voi tehdä.
Tällaisen isomman kuvan hahmottaminen miesaivoilla saattaa olla haastavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon siis teille jokaiselle vakavaa masennusta ihan vain oppimistarkoituksessa.
Itsemurhan tehneetkin kai hämäystä?
itsemurhan tehneet ainakin tekivät sen, minkä aikoivatkin. ei voi verrata laiskoihin lusmuihin. masennus on oikeasti pelkkää laiskuutta.
Luen siis rivien välistä, että kaikkien uupuneiden pitäis vetää ittensä kiikkuun samointein, eikä edes yrittää palautua työkuntoiseksi.
Sinne meni sen ihmisen kouluttamiseen käytetyt verorahat "vessasta alas".
ei laiskuudesta parane. turha ihminen. emme jää kaipaamaan.
Töissä ei voi mennä keskellä päivää nukkumaan parin tunnin päiväunia.
Uupumuslomalla ensimmäiset viikot menee usein kuollutta leikkien. Toipumisen edetessä tulee sellaisia päiviä, jolloin jaksaa jo tehdä jotain, mutta tarvitsee vielä normaalia enemmän lepoa. Toipumisen loppuvaiheessa hyviä päiviä on enemmän kuin huonoja päiviä. Mutta jos liian aikaisin lähtee töihin, uupumus voi uusiutua entistä pahempana. Näin on minulle kerrottu.
Sitten kun jaksaa jo jotain tehdäkin, voi omien ajatusten kirjoittaminen olla hyvää terapiaa.
t. juuri päiväunilta herännyt uupumuslomalainen akka
Uupumuslomalle ei ihan kevyin perustein pääse, eikä siihen laiskat sairastu. Laiskat osaavat levätä työn ohessakin riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se oli Tommi Kinnusella. Ei jaksa opettaa lapsiaan, mutta jaksoi kirjoittaa sairaslomalla kirjan ja tehdä vaitavan remontin taloonsa.
Lääkärin neuvo masentuneelle on, älä tee mitään mistä et pidä, tee vain miellyttäviä asioita.
Mä olen nyt puolitoista vuotta tehnyt kivoja juttuja ja olen alkanut parantumaan. Kotihoitopalvelu ostetaan kahdesti viikossa ja mies hoitaa sapuskat.
Mä olen saanut nukuttua ja tehtyä omia juttuja. Parin viikon sisään alkaa kevätkylvöt ellei fiiliksessä takapakkia tule.
Minä haluan syödä lakritsia ja salmiakkia, mutta ilkeät lääkärit ovat kieltäneet sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon siis teille jokaiselle vakavaa masennusta ihan vain oppimistarkoituksessa.
itsemurhan tehneet ainakin tekivät sen, minkä aikoivatkin. ei voi verrata laiskoihin lusmuihin. masennus on oikeasti pelkkää laiskuutta.
Luen siis rivien välistä, että kaikkien uupuneiden pitäis vetää ittensä kiikkuun samointein, eikä edes yrittää palautua työkuntoiseksi.
Sinne meni sen ihmisen kouluttamiseen käytetyt verorahat "vessasta alas".
ei laiskuudesta parane. turha ihminen. emme jää kaipaamaan.
Ahaaaa, mun miespuolinen ystävä jäi uupumuksen takia sairaslomalle. Lähetänkö terveisiä?
Naurattaa kun monen miehen elämässä ei ole muuta kuin työ. Enkä puhu yrittäjistä, vaan ihan palkansaajatkin työskentelee ilmaiseksi ylitöitä.
AP: Jos sinusta tuntuu, että et jaksa, niin jaksaa, jaksaa, painaa painaa. Kyllä se siitä, vähän nopeammin, enemmän ja tehokkaammin. Jos edelleen tuntuu, että et jaksa, lisää yhdet tai kahdet treenit lisää viikkoon, ala opiskelemaan ja perusta yritys.
Vierailija kirjoitti:
Selkärangattomia kitisijöitä 95% noista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se oli Tommi Kinnusella. Ei jaksa opettaa lapsiaan, mutta jaksoi kirjoittaa sairaslomalla kirjan ja tehdä vaitavan remontin taloonsa.
Lääkärin neuvo masentuneelle on, älä tee mitään mistä et pidä, tee vain miellyttäviä asioita.
Mä olen nyt puolitoista vuotta tehnyt kivoja juttuja ja olen alkanut parantumaan. Kotihoitopalvelu ostetaan kahdesti viikossa ja mies hoitaa sapuskat.
Mä olen saanut nukuttua ja tehtyä omia juttuja. Parin viikon sisään alkaa kevätkylvöt ellei fiiliksessä takapakkia tule.
Sinun diagnoosisi on laiskuus LOL
En ole uupumuslomalla.en tosin töissäkään mutta oikeasti olen kyllästynyt naisten mollaamiseen eikä mua enään miesten mollaukset ja väbäytelyt kiinnosta.
Enpähän ole itse läski finninaamanen teini vaan hyväihoinen hoikka kaunis en enään välitä oikeesti!!jatkakaa vaan tåtä ettei meillä naisilla ole väliä. Näänhän minä itwrkin peilistä!!
Mutta aapee vaan jumittaa vauvalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälläisen puolisona sitä vasta mukavaa olisi! Kaikki ikävät jutut jää itselle kun puoliso tekee vaan kivoja juttuja :)))
Uupumusloma on laiskurien loma, valitettavasti näin
No ehkä on eri asia laittaa tunti ruokaa kuin olla 8 h töissä. Itselläni sairaus näkyi magneettikuvissa ja voin ehkä päästä eläkkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki masentuneet voisi alkuun vaikka laittaa ouhelimet ja somet pois pariksi viikoksi niin kummasti helpottaa se masennuskin kun ei tarvi ahdistua siittä että ei itse saa samaa mitä muut ihmiset laittaa someen. Mutta eihän ne sitä tee kun puhelin ja some on koko elämä eikä yksikertaisesti kykene jättämään puhelinta sivuun joka taas tarkoittaa että ei edes halua parantua siittä masennuksesta ja ahdistuksesta joka johtuu puhtaasti puhelimesta ja somesta
Samoin kannattaisi lopettaa alkoholin ryystäminen, koska alkoholi on yksi keskeisistä masennuttajista. Usein auttaisi, kun lopettaisi alkoholin liikajuomisen.
Vierailija kirjoitti:
Töissä ei voi mennä keskellä päivää nukkumaan parin tunnin päiväunia.
Uupumuslomalla ensimmäiset viikot menee usein kuollutta leikkien. Toipumisen edetessä tulee sellaisia päiviä, jolloin jaksaa jo tehdä jotain, mutta tarvitsee vielä normaalia enemmän lepoa. Toipumisen loppuvaiheessa hyviä päiviä on enemmän kuin huonoja päiviä. Mutta jos liian aikaisin lähtee töihin, uupumus voi uusiutua entistä pahempana. Näin on minulle kerrottu.
Sitten kun jaksaa jo jotain tehdäkin, voi omien ajatusten kirjoittaminen olla hyvää terapiaa.
t. juuri päiväunilta herännyt uupumuslomalainen akka
Uupumuslomalle ei ihan kevyin perustein pääse, eikä siihen laiskat sairastu. Laiskat osaavat levätä työn ohessakin riittävästi.
Heh heh, mitä bullshittiä. On se niin nähty, miten uupumus iskee just kun töissä ilmenee jotain, mikä ei miellytä.
Työkokeilua ja kouluun, jos alle 25-vuotias eikä ole peruskoulun tai lukion jälkeistä tutkintoa.
Jatkossa kotona on vain ne, jotka on saaneet työkyvyttömyyseläkkeen, kuntoutustuen tai sairaslomaa.