Okt-asujat, paljonko teillä meni sähköä tammikuussa 2026?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
En tiiä. Vuodessa kuluu noin 6000kwh.
Mikä lämmitysmuoto? Tuo ei kata kunnolla edes käyttösähköä okt:ssa
1260 kwh ja 71 €. Siirto n. 140 €. Omakotitalo suora sähkölämmitys, leivinuuni, takka ja ilp
Öljylämmittäjät täälä saa nyt kehuskella pientä sähkönkulutusta ja mahdottomia öljykuluja.
Meillä 1985 160m2 talo lämpenee sähköllä nykyaikaisin menetelmin ja sitä kuluu 20 asteen pakkasella 65kwh/vuorokausi.
Noin 1500 kWh. Suora sähkö, ilp ja varaava takka 110 m2.
Ei mitään käryä kun en seuraa ja menee suoraveloituksena tililtä. Ei se siitä vähene vaikka kuinka kyttäisi.
135m2 okt, 2 sähköautoa, 24-7 päällä oleva ulkoporeallas, iso sähkösauna plus muut perushilppeet.
2144kWh ja maksua meni siitä 158€. Oli kaikkien aikojen suurin lasku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti kattaa. Mun 82v mutsilla on 100m2 okt jossa leivinuunilla lämmitys. Sähköä tällä ei mene kuin mm. telkkariin, nettiin, jääkaappiin, kännykän laturiin ja muutamaan kattovaloon. Pesee pyykitkin käsin kun "ei yhdellä ihmisellä tule niin paljoa et kannattais konetta pyörittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti kattaa. Mun 82v mutsilla on 100m2 okt jossa leivinuunilla lämmitys. Sähköä tällä ei mene kuin mm. telkkariin, nettiin, jääkaappiin, kännykän laturiin ja muutamaan kattovaloon. Pesee pyykitkin käsin kun "ei yhdellä ihmisellä tule niin paljoa et kannattais konetta pyörittää.
Ok yksi ihminen toki. Ka 8000kwh on laskettu 4 hengen perheelle
604kwh meni tammikuussa ja tasan 60eur maksoi veroineen, siirtohintaa en nyt muista, mutta alle 30eur. Minulla on 80m2 talo ja puulla lämmitän, muuten on suora sähkölämmitys.
3836 kwh. Vilppi ja puulämmitys. Lasku 937,05€.
Vierailija kirjoitti:
Ei paljon mitään. Lataan auton töissä ilmaiseksi ja puran sitten kotona akkua talon sähköihin.
Olet ilmeisesti kunnan töissä. Minä tankkaan myös oman dieselautoni aina kunnan dieselillä.
Kaikkea muutakin mukavaa on kertynyt kotiin vuosien varrella...
900 kWh, keskihinta 13 c/kWh, kaukolämpö, 150 m2, takkaa ei käytetty ollenkaan, koska kaukolämpö on halvempaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei paljon mitään. Lataan auton töissä ilmaiseksi ja puran sitten kotona akkua talon sähköihin.
Olet ilmeisesti kunnan töissä. Minä tankkaan myös oman dieselautoni aina kunnan dieselillä.
Kaikkea muutakin mukavaa on kertynyt kotiin vuosien varrella...
Ei ihme, että julkinen sakkaa. Puolet saisi vähentää.
Vierailija kirjoitti:
3007,35 kWh
Ja arvioitu lasku n. 640€.
Noin 420kWh.