Mikä on mielestäsi Suomen kaunein paikka?
Kommentit (78)
Koli, muutkin kansallispuistot.
Kaikki psikat, joissa ei ole ns. puupeltoa eli talousmetsää. On muuten hemmetin rumaa maisemaa tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lappi. Nytkin näyttää aivan talviselta satumaailmalta.
Muttei siellä mitään satumaista oikeasti ole.. Lunta vain puissa..
Kyllä on. Kaunista on myös keväällä, kesällä ja syksyllä. Niin kaunista ja puhdasta. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lieksa
Eihän siellä ole mitään.
Sinulle pitäisi varmaan olla seksibaari?
Kylpylä riittää
Ovatko kylpylät mielestäsi kauniita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saaristo. Ruotsinkieliset alueet.
Hyi. Ra sismi ei kaunista mitään aluetta.
Pikemmin sinä kuulostat rasistilta, kun ruotsinkielisten alueiden kutsuminen kauniiksi saa sinussa aikaan noin vahvan inhotusreaktion. Olen itse supisuomalaista alkuperää, mutta pidän paljon noista alueista, koska tuolla on paljon idyllisiä puutaloja ja rauhallista tunnelmaa luonnonläheisessä ympäristössä.
Vierailija kirjoitti:
Koli, muutkin kansallispuistot.
Kaikki psikat, joissa ei ole ns. puupeltoa eli talousmetsää. On muuten hemmetin rumaa maisemaa tuo.
Puupeltoja ei ole olemassa, on vain metsiä.
Ei sillä ole väliä niinkään. Jokainen paikka on kaunis, kun on saanut synnit anteeksi Jeesuksen Kristuksen veren tähden.
En voi vastata tähän, koska en ole käynyt kaikkien Suomen suurlähetystöjen pihoilla.
Vierailija kirjoitti:
Porvoo, Borgå
Hyi, hyj
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saaristo. Ruotsinkieliset alueet.
Hyi. Ra sismi ei kaunista mitään aluetta.
Pikemmin sinä kuulostat rasistilta, kun ruotsinkielisten alueiden kutsuminen kauniiksi saa sinussa aikaan noin vahvan inhotusreaktion. Olen itse supisuomalaista alkuperää, mutta pidän paljon noista alueista, koska tuolla on paljon idyllisiä puutaloja ja rauhallista tunnelmaa luonnonläheisessä ympäristössä.
Kyllä, ra sismi saa minussa aikaan inhotusreaktion. Nytkö ruotsinkielisten harjoittama kielisyrjintä suomenkielisiä kohtaan onkin pelkkä satu, koska sinusta siellä on idyllisiä puutaloja ja rauhallista tunnelmaa?
Joku sellainen, jossa ei näy eikä melua tuulivoimaloita.
Eka kertaa käytyäni oikeasti Lapissa, hienointa näkemämääni maisemaa olivat yleisesti Kilpisjärvi, Utsjoen Kevo ja Tenojokilaakso. Alkukesän aikaan oltiin.
Varissuo Turku