Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, omistaako miehesi penisrengasta

Vierailija
04.02.2026 |

tai pensipumppua? T: M 51 v Ps. Edellisen ketjun poisti kateellinen INCEL.  

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin jollain muilla taas karkaa mopo käsissä, jos pitäisi ennustaa, sanoisin että tällä menolla kohta tätäkään ketjua ei taida enää olla. Minä en ole poistattanut yhtään ketjua ikinä vaan sen tekee joku muu.

T. Aloitustesi äänekäs kriitikko

Vierailija
22/28 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta minä omistan Satisfyer for men vibran, jonka saa vibraamaan haaroväliinsä kädet selän taakse tai sängynjalkoihin kahlittuna, jos on vongannut liikaa seksiä. Tunnin  puolentoista pakko vibrauksen ja orgasmoinnin jälkeen ei yleensä pariin päivään ole hirveitä seksihaluja, vaikka kuinka tarjoaisi suihinottoa tai naintia 🙂 Enkka taitaa olla viisi orgasmia, mutta viimeiset taisivat olla melko "kuivia". 

Dom N36

Kuten ap huomaat, panostamalla edes hiukan avaukseen, eli yhden sanan enemmän otsikossa, sait jo ensimmäisen järkevämmän vastauksen. Ei siksi että avauksesi olisi hyvä vaan siksi että ensimmäinen vastaaja vaikuttaa olevan kohtuullisen hyvä kirjoittamaan. Ajattelehan millaisia vastauksia voisitkaan saada mikäli muotoilisit avauksesi edes hieman paremmin.

En ole Ap , mutta jos itse kirjoitan vähänkin pitemmän jutun , niin en saa sitä menemään keskusteluun. Modeko siellä sitte poikotoi. ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole Ap , mutta jos itse kirjoitan vähänkin pitemmän jutun , niin en saa sitä menemään keskusteluun. Modeko siellä sitte poikotoi. ?"

Teetkö liian pitkiä aloituksia, pitäisI kai sivun kertoa jos liian pitkä stoori, kun painaa lähetä nappia? Tuleeko lainkaan esille sen jälkeen listoille? Toinen on kielletyt sanat, jotka johtaa siihen, että viestit menee moden syyniin, jolloin ne jää useimmin julkaisematta lopultakaan. Lue säännöt, se voi paljastaa syyn.

Vierailija
24/28 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En ole Ap , mutta jos itse kirjoitan vähänkin pitemmän jutun , niin en saa sitä menemään keskusteluun. Modeko siellä sitte poikotoi. ?"

Teetkö liian pitkiä aloituksia, pitäisI kai sivun kertoa jos liian pitkä stoori, kun painaa lähetä nappia? Tuleeko lainkaan esille sen jälkeen listoille? Toinen on kielletyt sanat, jotka johtaa siihen, että viestit menee moden syyniin, jolloin ne jää useimmin julkaisematta lopultakaan. Lue säännöt, se voi paljastaa syyn.

En nyt puhu niinkään aloituksista, vaan ihan kommenteista.  Viimeksi tuossa keskustelussa : onko seksi avioliitossa syntiä, en saanut parasta ja hyvin laatimaan vastausta millään läpi .

Vierailija
25/28 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt puhu niinkään aloituksista, vaan ihan kommenteista.  Viimeksi tuossa keskustelussa : onko seksi avioliitossa syntiä, en saanut parasta ja hyvin laatimaan vastausta millään läpi .

Samat säännöt koskee vastauksiakin, kannattanee lyhentää ja tsekata ettei ole kiellettyjä sanoja. Samoin kun olet painanut lähetä nappia, pitäisi sivun kertoa oliko joku ongelma. Itsellä menee hyvin läpi vastaukset ja aloitukset. 

Vierailija
26/28 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat säännöt koskee vastauksiakin, kannattanee lyhentää ja tsekata ettei ole kiellettyjä sanoja. Samoin kun olet painanut lähetä napp

Minun kommentit ovat usein jääneet lähtemättä. Varsinkin jos laitan joskus klo 18 paikkeilla. Sitäkin olen miettinyt, että olisko tuolla kelloajalla merkitystä

Vierailija
27/28 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penisrengastahan voi käyttää myös niin,että laittaa sen heti terskan taakse. Silloin se antaa tuntumaa naisen sisällä . Niissä voi olla kuin pieniä palloja lisukkeena . Minullakin on myös sellaisia, mutta empä ole kokeillut. 

Vierailija
28/28 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Penisrengastahan voi käyttää myös niin,että laittaa sen heti terskan taakse. Silloin se antaa tuntumaa naisen sisällä . Niissä voi olla kuin pieniä palloja lisukkeena . Minullakin on myös sellaisia, mutta empä ole kokeillut. 

Käytät niitä ihan joka kerta jotta saat pippelisi pimppiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi