Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (5853)
Vierailija kirjoitti:
Mä sain postissa seuraa:) en uskalla kirjoittaa isolla, kun täällä saa karttakepistä sormille.
Hyvää Vappua kaikille (u s k a l s i n) Vapuille.
Voi miksi sinä haastat riitaa? Ihan tavallisesti olisit voinut kirjoittaa. Tämä tekee ketjusta kurjan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että tämmönen meno heti aamusta :( Meen hakemaan postin, jospa sieltä tulis järkevämpää luettavaa. Hyvää päivää mukaville.
No ei tullu, suolistosyövän seulonta. Eivät usko etten pistä p@skaa purkkiin tänäkään vuonna. Mulle on ihan sama mihin kuolen ku kuolen kumminki joskus johonki.
Sukulainen ajatteli samoin. Nyt on avanne ja sytostaattitiputuksessa. Mieti vielä.
Nuori, alle 60-v. Terve ikänsä ollut, ei koskaan sairaalassakaan, nyt on leikattu kahdesti, loppuhoidot meneillään. Synkältä näyttää.
Mua ei leikellä, ei hoideta sytoilla.
Suolistosyöpä tukkii suolen ja loppuvaiheessa sua on pakko leikata tai puhkeat. Lääkärit eivät voi olla hoitamatta sua valansa velvoittamina ellet sitten kuole kotona, se on hyvä keino välttää kaikki hoito. Saattohoitoa et tarvitse, suolitukkeuma on sut jo tappanut.
Jos lekurit rupee mua leikkeleen ne toimii vastoin mun hoitotahtoa: ei elämää ylläpitävää hoitoa. jos vaikka autokolarissa tulis semmosia vammoja joihin kuolee ilman hoitoa, niin sitten kuolen, mun hoitaminen on KIELLETTY!
Sä lähetit terveisiä "kaikille mukaville" , huomaan että sulla itsellä ei ole mukava ja hyvä olla. Mikä auttaisi. En neuvo enkä sääli, totean vain. Älä vedä tästä hernettä nenään, ei kannata.
Yllätys, yllätys, mulla on ihan mukava ja hyvä olla, kiitos vaan. Terveisiä saan lähettää kelle haluan. vaikka deelle ja djankkaajalle, tervetuloa!
Vierailija kirjoitti:
Mä sain postissa seuraa:) en uskalla kirjoittaa isolla, kun täällä saa karttakepistä sormille.
Hei jos minua tarkoitat, minulle on ihan sama, vaikka teet mitä ja kirjoitat miten, ei heilauta mua. Kaikki sallitaan, ei täällä olla kuin viihtymässä, ei ilkeilemässä toisillemme. Eikös? T. Se kuorossa hiljennetty musiikinkin ope
Vierailija kirjoitti:
Kylmä on tuuli taas!
Nuohoojan tuloa odotellaan, sen jälkeen fillarilla asioille. Kirjastossa odottaa taas kolme varaamaani kirjaa. Joskus tuntuu että tämä ainutkertainen elämäni menee nenä kirjassa. Mitään muuta en harrasta, ikinä en ole edes kuntosalilla käynyt.
Eipä minusta ole mitään hyötyä enää yhteiskunnalle kun eläkkeellä olen. Naisten Pankille ja Unicefille menee e-maksuina pienet summat säännöllisesti.
Minä olin koulussa hyvä aineenkirjoituksessa ja lausuin runoja mielelläni. Ei auennut uraa noitten parissa kuitenkaan.
Eipä mittään, en ole minäkään kuntosaleilla käynyt eläissäni. Pyörällä asiointireissut, tulee ulkoiltua ja liikunnat samalla kertaa, niin kuin sinäkin, Emme varmaankaan ole mistään jääneet paitsi . Minäkin tykkäsin aineenkirjoituksesta ja joskus kun oli oikein vaikeita paikkoja elämässäni, kirjoittelin pöytälaatikkooni runoja, siitä sain silloin helpotusta suruihini. Eläkkeellä minäkin ja ihan tyytyväinen olen, hyvää kevättä ja tulevaa kesää sinulle,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että tämmönen meno heti aamusta :( Meen hakemaan postin, jospa sieltä tulis järkevämpää luettavaa. Hyvää päivää mukaville.
No ei tullu, suolistosyövän seulonta. Eivät usko etten pistä p@skaa purkkiin tänäkään vuonna. Mulle on ihan sama mihin kuolen ku kuolen kumminki joskus johonki.
Sukulainen ajatteli samoin. Nyt on avanne ja sytostaattitiputuksessa. Mieti vielä.
Nuori, alle 60-v. Terve ikänsä ollut, ei koskaan sairaalassakaan, nyt on leikattu kahdesti, loppuhoidot meneillään. Synkältä näyttää.
Suolistosyöpä tukkii suolen ja loppuvaiheessa sua on pakko leikata tai puhkeat. Lääkärit eivät voi olla hoitamatta sua valansa velvoittamina ellet sitten kuole kotona, se on hyvä keino välttää kaikki hoito. Saattohoitoa et tarvitse, suolitukkeuma on sut jo tappanut.
Jos lekurit rupee mua leikkeleen ne toimii vastoin mun hoitotahtoa: ei elämää ylläpitävää hoitoa. jos vaikka autokolarissa tulis semmosia vammoja joihin kuolee ilman hoitoa, niin sitten kuolen, mun hoitaminen on KIELLETTY!
Sä lähetit terveisiä "kaikille mukaville" , huomaan että sulla itsellä ei ole mukava ja hyvä olla. Mikä auttaisi. En neuvo enkä sääli, totean vain. Älä vedä tästä hernettä nenään, ei kannata.
Yllätys, yllätys, mulla on ihan mukava ja hyvä olla, kiitos vaan. Terveisiä saan lähettää kelle haluan. vaikka deelle ja djankkaajalle, tervetuloa!
Ok, hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi miksi sinä haastat riitaa? Ihan tavallisesti olisit voinut kirjoittaa. Tämä tekee ketjusta kurjan.
Ohittele. Niin minäkun teen...
Kiitos muistutuksesta, puuroporukat. Tein tänään kaurapuuron maitoon, puolukkahilloa päälle. Miehellekin maistui ja kyllä olikin hyvää.
Alan kattoon ahkeraa, hyväntuulista Tanskalaista maajussia, ainahan voin imuroida myöhemminkin :)
Onkohan tuosta Maajussista uusia jaksoja?
On kyllä mukavaa seurattavaa. Samoin Kekseliäs nikkari, siinäpä tekevä kaveri!
Vähän tulee telkasta katsottavaa- tuntuu että toinen toistaan tyhmempää ohjelmaa keksitään. No onneksi ei tarvi niitä katsoa.
Minä myös olen aina tykännyt kirjoittamisesta.
Runojakin kirjoittelin, varsinkin vaikeissa elämäni jaksoissa. Teetin runoista kirjan valokuvien kera, rinnallakulkijan mietteitä. Lienee hyvä asia, että viime vuosina ei ole juurikaan runoja syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei jos minua tarkoitat, minulle on ihan sama, vaikka teet mitä ja kirjoitat miten, ei heilauta mua. Kaikki sallitaan, ei täällä olla kuin viihtymässä, ei ilkeilemässä toisillemme. Eikös? T. Se kuorossa hiljennetty musiikinkin ope
"Kaikki sallitaan, ei täällä olla kuin viihtymässä, ei ilkeilemässä toisillemme. " Kaunis ajatus. Kunpa tämä pysyisi kaikkien mielessä. 🌷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kaikki sallitaan, ei täällä olla kuin viihtymässä, ei ilkeilemässä toisillemme. " Kaunis ajatus. Kunpa tämä pysyisi kaikkien mielessä. 🌷
Hieno ajatus ja kaunis narsissi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylmä on tuuli taas!
Nuohoojan tuloa odotellaan, sen jälkeen fillarilla asioille. Kirjastossa odottaa taas kolme varaamaani kirjaa. Joskus tuntuu että tämä ainutkertainen elämäni menee nenä kirjassa. Mitään muuta en harrasta, ikinä en ole edes kuntosalilla käynyt.
Eipä minusta ole mitään hyötyä enää yhteiskunnalle kun eläkkeellä olen. Naisten Pankille ja Unicefille menee e-maksuina pienet summat säännöllisesti.
Minä olin koulussa hyvä aineenkirjoituksessa ja lausuin runoja mielelläni. Ei auennut uraa noitten parissa kuitenkaan.Eipä mittään, en ole minäkään kuntosaleilla käynyt eläissäni. Pyörällä asiointireissut, tulee ulkoiltua ja liikunnat samalla kertaa, niin kuin sinäkin, Emme varmaankaan ole mistään jääneet paitsi . Minäkin tykkäsin aineenkirjoituksesta ja joskus kun oli oikein vaikeita paikkoja elämässäni, kirjoittelin pöytälaatikkooni runoja, siitä sain silloin helpotusta suruihini. Eläkkeellä minäkin ja ihan tyytyväinen olen, hyvää kevättä ja tulevaa kesää sinulle,
Eiköhän suurin osa runoista ja lauluista synnykin murheista, eroista tai kuolemasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno ajatus ja kaunis narsissi
Tulppaani ;)
Narkissos ja Kultasuu. Hermann Hessen romaani. Kun olin nuori, Hermann Hesse oli yksi mun lempikirjailijoista. Mulla oli hyvä saksankielenopettaja ja häneltä sain silloin kiinnostuksen saksan kieleen ja kulttuuriin.
Aikamoinen väittely a-studiossa eilen! Sofia ja Ville.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen väittely a-studiossa eilen! Sofia ja Ville.
En pystynyt katsomaan edes jälkeenpäin yle areenasta, oli mulle liian hapokasta. Riitelyn seuraaminen ei tee hyvää. Mutta "Honesty is good for the soul".
Noita meemejä on jo liikkeellä x:ssä, niin yhdessä kuvassa Sohvi oli jo Willen kimpussa, ou nou.
Jaksatteko vielä muistoja musiikin tunneilta? Hypi yli, jos tympii. Pahinta mitä lasten kanssa laulaessa on, on laulattaa liian lapsellisia lauluja. Ekaluokallakaan ei kannata mitään Piiri pieni pyörii tms. Pitää olla "isojen lauluja". Tuo Mörrimöykkykin menee vain ekalla, vanhat tutut ei kelpaa, uusia ja mielellään netistä tms. kuultuja, radiota ei kuunnella enää kotona, automatkoilla on omat kuulokkeet ja jutut jokaiselle. Open pitää pysyä "skenessä", että tietää uusimmat biisit. Bändissä haluaa moni soittaa ja laulaa, enää ei ujostella, vaikka taitoja ei olisikaan. Kiitos Voicen ja muiden ohjelmien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva haluaa kuolla suolentukkeumaan tukehtuen omaan p*skaansa, kun se lähtee sitten ulospäin jos ei pääse alaspäin enää Läheiseni on nähnyt sen tilanteen ja voin sanoa, ettei kukaan haluaisi kuolla niin jos valita saisi.
Sama, siis kirjat, runot ja ainekirjoitus. Opettaja sanoikin, että tarinaa tulee kuin turkinhihasta. Spr-ikijäsen olen.