Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (9957)

Vierailija
4821/9957 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa kun näitä seksijuttuja lukee... Olen itse jäänyt leskeksi noin vuosi sitten, ja on alkanut tuntua, että ehkä en sittenkään haluaisi olla loppuikääni yksin. Kauhea kynnys kyllä edes yrittää johonkin laittaa jotain ilmoitusta... Oman rakkaan miehen kanssa sai vanheta ihan normaalisti rauhassa eikä pieni pyöreys kumpaakaan haitannut ja hyvin tulimme juttuun ja kunnioitimme toisiamme, huumorintaju oli niin samanlainen. Miten sitä edes uskaltaisi suudella ketään miestä, pitäisi kyllä tavata useamman kerran. En tarvitse elättäjää enkä usko enää naimisiin haluavani, olisi jonkun kivan, ymmärtäväisen miehen kanssa mukavaa jutella ja käydä syömässä jne. 

N76v

Vierailija
4822/9957 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa kun näitä seksijuttuja lukee... Olen itse jäänyt leskeksi noin vuosi sitten, ja on alkanut tuntua, että ehkä en sittenkään haluaisi olla loppuikääni yksin. Kauhea kynnys kyllä edes yrittää johonkin laittaa jotain ilmoitusta... Oman rakkaan miehen kanssa sai vanheta ihan normaalisti rauhassa eikä pieni pyöreys kumpaakaan haitannut ja hyvin tulimme juttuun ja kunnioitimme toisiamme, huumorintaju oli niin samanlainen. Miten sitä edes uskaltaisi suudella ketään miestä, pitäisi kyllä tavata useamman kerran. En tarvitse elättäjää enkä usko enää naimisiin haluavani, olisi jonkun kivan, ymmärtäväisen miehen kanssa mukavaa jutella ja käydä syömässä jne. 

N76v

Ei kannata lukea viestejä täällä. Suosittelen sitä. Itse kuulun niihin joille koko parisuhde elämä on vierasta, mutta eipä nämä viestit aiheeseen liittyen täällä kyllä innosta tutustumaan ihmisiin. Todella rumaa tekstiä ja en kirjoittaisi yhdestäkään ihmisestä tänne vastaavaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4823/9957 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin yhtä varattua miestä. Hänen muijansa oli 20 vuotta miestä vanhempi ja ihan mummeli jo. Oli ihan kivaa seksiä, mutta eihän se olisi voinut johtaa mihinkään vakavampaan. Lopetin suhteen, kun mies sai aina marttyyrikohtauksen, kun ei voitu tavata silloin, kun hänelle sopi. Mulla on kuitenkin lapset ja muutakin elämää. Vi*tuttaa, että edes ryhdyin siihen. Jätin miehen puolitoista vuotta sitten ja yhä se haikailee mun perään ja viestittelee, ei oo kivaa. Mummeli on edelleen kuvioissa joten... Tein oikein.

Vierailija
4824/9957 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N76v

Oletko katsonut Areenasta sarjaa Deittaavat daamit? Siellä on toinen kausi menossa. Eka on parempi. Daamit ovat jotain 60-70-vuotiaita kai. Miehet samaa ikää. Ihan kivoja havaintoja tekevät deittailusta. Voi rohkaista muitakin hakemaan seuraa. Aiemmin oli Areenassa myös Rakkautta vain -sarja, jossa näyttelijät esittivät pikadeittailun pareja. Sekin oli ihan hyvä. En tiedä, onko tallella vielä. 

Ihan kivasti ja suoraankin puhuvat molemmissa sarjoissa toiveistaan ja kokemuksistaan. Ei ole sellaista tekosiveää vääntöä, vaan modernia juttelua. 

Vierailija
4825/9957 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltaisko huomenna jankkaamatta ja riitelemättä, pliis. Jokapahinen.

Lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon: en riitele huomennakaan.

Huomaa, että se, mikä katsotaan riitelyksi, riippuu tulkitsijasta. Joillekin riittää, että olet jotenkin eri mieltä.

Vierailija
4826/9957 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos täällä saa ehdottaa poistoon jonkun, ääneni menee pakkomielteiselle djankkaajalle

Sama täällä. Lopen kyllästynyt trolliin!

Vierailija
4827/9957 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli taas kaunis aurinkoinen päivä ja puolison kanssa tehtiin pihatöitä.

Vierailija
4828/9957 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas erikoinen yritys tuo ketjun ensimmäisen sivun nakkikastikeviestin heittäminen tänne illalla ja kommentointi siihen. Mitähän sillä haettiin, riita-aihettako? Kyllä on monet konstit sano mummo kun...Taidanpa tehäkkin nakkisoossia ;)

Vierailija
4829/9957 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta pikku vompattini, laitetaas päivä käyntiin! Pyykkejä ja tiskejä olen hillonnut muutaman päivän, niissä olisi sopivasti ohjelmaa tälle päivälle, kun sää ei näytä ulkoilua suosivan. Pukeutumiskysymys, mutta myös asennekysymys, mieluummin kauniissa kuin kurjassa kelissä. Nyt näyttää kovin harmaalta, joten on sopiva päivä tehdä kotiaskareita.

Vierailija
4830/9957 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä vompatti-tervehdys oli naseva alku päivälle 😄 menen kohta ulos kuuntelemaan ja katselemaan lintuja.

Vierailija
4831/9957 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa ymmärtää tuollaista jankkaamista.

Kävin kurkkaamassa Narsissit- ketjun johon jotakin olin kirjoitellutkin.

Tämä sama oudon ja sairaan ajatusmaailman omaava henkilö oli tosiaan sinne löytänyt.

Mikään ei säästy hänen likaiselta riidan haastannaltaan.

Ettekö ymmärrä tuota dynamiikkaa? Yksi kirjoittaja pilaa ketjun toisensa jälkeen. Komentelee, rajoittaa ja poistaa. Pelisilmä puuttuu, arvostelee ja nimittelee. Tätä on jatkunut vuosia. Iäkäs ja ilmeisesti eristäytynyt, ei kestä muiden mielipiteitä. Surullista, mutta hän ei itse ymmärrä käytöksensä ongelmia. Vaikka asiasta puhuttaisiin kuinka kohteliaasti, lopputulos on nolla. Suututtaa kirjoittajia eri ketjuissa. Vähän aikaa sitten taas yhdessä alkoi holhota ja suututti monet. Kivoja kirjoittajia poistui. Sitten jotkut on suuttuneet ja alkaneet antaa takaisin. Hän on kuin ukkosenjohdatin, ongelmat seuraavat häntä ketjusta toiseen. Jos olisin osannut, olisin auttanut. Nythän joudumme kaikki myötäilemään, ettei tulisi riitaa. Vieraissa ketjuissa näin ei tapahdu, vaan häntä kohdellaan, kuten muitakin kirjoittajia. 

Tänään jatkuu ihan varmasti.  Otetaanko aikaa, koska d aloittaa riidan? 

Vierailija
4832/9957 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa ymmärtää tuollaista jankkaamista.

Kävin kurkkaamassa Narsissit- ketjun johon jotakin olin kirjoitellutkin.

Tämä sama oudon ja sairaan ajatusmaailman omaava henkilö oli tosiaan sinne löytänyt.

Mikään ei säästy hänen likaiselta riidan haastannaltaan.

Ettekö ymmärrä tuota dynamiikkaa? Yksi kirjoittaja pilaa ketjun toisensa jälkeen. Komentelee, rajoittaa ja poistaa. Pelisilmä puuttuu, arvostelee ja nimittelee. Tätä on jatkunut vuosia. Iäkäs ja ilmeisesti eristäytynyt, ei kestä muiden mielipiteitä. Surullista, mutta hän ei itse ymmärrä käytöksensä ongelmia. Vaikka asiasta puhuttaisiin kuinka kohteliaasti, lopputulos on nolla. Suututtaa kirjoittajia eri ketjuissa. Vähän aikaa sitten taas yhdessä alkoi holhota ja suututti monet. Kivoja kirjoittajia poistui. Sitten jotkut on suuttuneet ja alkaneet antaa takaisin. Hän on kuin ukkosenjohdatin, ongelmat seuraavat häntä ketjusta toiseen. Jos olisin osannut, olisin auttanut. Nythän joudumme kaikki myötäilemään, ettei tulisi riitaa. Vieraissa ketjuissa näin ei tapahdu, vaan häntä kohdellaan, kuten muitakin kirjoittajia. 

Tänään jatkuu ihan varmasti.  Otetaanko aikaa, koska d aloittaa riidan? 

D on kuin Virtahepo olohuoneessa -kirjassa tyranni tai alkoholisti, jota muut varovat ja myötäilevät, että säästyisivät sen päivän riidalta. Miksi  me hyväksymme tämän? Olemme luusereita, jollemme laita virtahepoa kuriin. 

Vierailija
4833/9957 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin sulle edelliselle, että ei me tänään viitsitä. Tänään mietitään muita juttuja. Meni moderointiin tämä teksti.

Vierailija
4834/9957 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin sulle edelliselle, että ei me tänään viitsitä. Tänään mietitään muita juttuja. Meni moderointiin tämä teksti.

Joku yrittää härkkiä riitaa, me vaan hymistellään hhmmhmmhmm . Tämähän on riidaton päivä :)

Vompatista tuli mieleen ykkösen luonto-ohjelma orvoista eläinlapsista. Hellyttävä kerrassaan. On varmaan haikeaa päästää lapsukaiset luontoon, arvella niiden pärjäämistä. Haikea on myös Helsinki Haloon Neljä vuodenaika.

Vierailija
4835/9957 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö että vompatti kakkaa kuutioita? Luonto on ihmeitä ja ihmeellisyyksiä täynnä, ei voi muuta kuin ihmetellä!

Vierailija
4836/9957 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi vuosi sitten vielä osannut kuvitellakaan, että kastelen nyt kasvilavaani kyyneleilläni. Sydänsurut iskivät täydellä voimalla, eikä nenäliinoista ole juuri apua. Tiesin, että näin tulee vielä käymään ja surukin on salattava.

Onneksi saan edes rauhassa itkeä itkuni. Kunpa jaksaisin ne siemenet kylvää suolaiseen multaan. Jospa kesä tulisi vielä kaikesta huolimatta.

Surullinen tarina. Aina on menettämisen vaara olemassa, jos kokee jotain ihanaa. Voimia sinulle, kesä kyllä koittaa.

Vierailija
4837/9957 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö että vompatti kakkaa kuutioita? Luonto on ihmeitä ja ihmeellisyyksiä täynnä, ei voi muuta kuin ihmetellä!

Eikä? Onpa ihmeellistä. Eikö joskus yritetty saada neliskanttisia kananmunia, logistiikan kannalta parempi muoto. Yritettiin myös jalostaa tomaatti ja peruna.

Vierailija
4838/9957 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ehdotuksia miten pääsisimme tästäkin "ongelmasta" huolimatta eteenpäin ja keskustelu elpyisi, siis konkreettisia vinkkejä ja tulisi taas tunne, että tänne on kiva tulla, voi kertokaa. Syylliset on jo moneen otteeseen selvitetty ja tuomittu, mutta missä keskustelut, edes ne kevyet, omat aiheeni kai niin tylsiä, että näpeille tulee, mutta tulkoot vaan..;) ja kevätkin tulee...

Ei syyllisten selvittely tai tuomitseminen auta. Tilanteen pitäisi muuttua niin, että täällä voisi kaikki  vapaasti kirjoittaa joutumatta jankkaushelvettiin. Muutos vaatisi kaikilta sosiaalisia taitoja, kohtalaista käsityskykyä ja itsetuntoa. Muuten se ei tapahdu. Olemme tässä suossa jatkossakin.

Ehdotan, että hymistelyketju jatkaa hymistelyllä, tavallisilla jutuilla. Ronskimpia ketjuja varmasti löytyy räväkimmille. Eikö tämä ketju voisi olla ilman alatyylin termejä? Nimensä mukaisesti. En usko olevani yksin mielipiteeni kanssa. Joku tuolla kirjoittikin, miksi on tietyt kommentit vaikea ohittaa. En ymmärrä, miksi pitää roisia sanoja käyttää. Joku voisi selventää.

Olin niiden joukossa, joita aiemminkin ajettiin Räväköihin. Mitään alatyylistä en kirjoittanut, mutta ilmeisesti viestit ei muuten kelvanneet. Sinnepä sitten tulikin nämä ajajat itse perästä, kun ketjuja lukittiin. Riitelivät oman ketjunsa pilalle. Nyt ovat taas täällä ajamassa muita pois. Taas on vääriä mielipiteitä. Tästä tulee ihan totalitarismi ja mielipidevainot mieleen. Miten nämä ihmiset on pärjänneet työpaikoilla ja asuinalueilla? Eihän tällainen käytös voi olla missään hyväksyttyä.

Ei olekaan,  mutta kun muut antavat sen jatkua. Joko eivät jaksa takuta tai eivät välitä. Heillä on paljon muuta elämässä kuin nämä ketjut. Yksi ihminen pilaa vuodesta toiseen ketjut ja kahlitsee sananvapautta ja mielipiteen ilmaisua.

Vierailija
4839/9957 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas erikoinen yritys tuo ketjun ensimmäisen sivun nakkikastikeviestin heittäminen tänne illalla ja kommentointi siihen. Mitähän sillä haettiin, riita-aihettako? Kyllä on monet konstit sano mummo kun...Taidanpa tehäkkin nakkisoossia ;)

Nakkikastike on hyvää.

Vierailija
4840/9957 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymistelyketjussa mukava riidaton päivä, kyllä, kuulostaapa hyvältä.  Olen sisarusparven keskimmäinen ja aina ollut se sovittelija jo lapsuudessa, ja arvelen siitäkin osittain johtuvan että nautin rauhasta, tasaisesta arjesta ja sen pikku asioista. Nyt ikääntyessä nuo asiat vain korostuvat, mihin itse voin vaikuttaa, yritän tehdä niistä mukavia ja rauhallisia hetkiä itselleni ja toivottavasti myös läheisilleni. Tyytyväinen ikä-ihminen eli mummukka.  Hyvää päivän jatkoa kaikenikäisille  ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi