Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (4827)

Vierailija
4821/4827 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa kun näitä seksijuttuja lukee... Olen itse jäänyt leskeksi noin vuosi sitten, ja on alkanut tuntua, että ehkä en sittenkään haluaisi olla loppuikääni yksin. Kauhea kynnys kyllä edes yrittää johonkin laittaa jotain ilmoitusta... Oman rakkaan miehen kanssa sai vanheta ihan normaalisti rauhassa eikä pieni pyöreys kumpaakaan haitannut ja hyvin tulimme juttuun ja kunnioitimme toisiamme, huumorintaju oli niin samanlainen. Miten sitä edes uskaltaisi suudella ketään miestä, pitäisi kyllä tavata useamman kerran. En tarvitse elättäjää enkä usko enää naimisiin haluavani, olisi jonkun kivan, ymmärtäväisen miehen kanssa mukavaa jutella ja käydä syömässä jne. 

N76v

Vierailija
4822/4827 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa kun näitä seksijuttuja lukee... Olen itse jäänyt leskeksi noin vuosi sitten, ja on alkanut tuntua, että ehkä en sittenkään haluaisi olla loppuikääni yksin. Kauhea kynnys kyllä edes yrittää johonkin laittaa jotain ilmoitusta... Oman rakkaan miehen kanssa sai vanheta ihan normaalisti rauhassa eikä pieni pyöreys kumpaakaan haitannut ja hyvin tulimme juttuun ja kunnioitimme toisiamme, huumorintaju oli niin samanlainen. Miten sitä edes uskaltaisi suudella ketään miestä, pitäisi kyllä tavata useamman kerran. En tarvitse elättäjää enkä usko enää naimisiin haluavani, olisi jonkun kivan, ymmärtäväisen miehen kanssa mukavaa jutella ja käydä syömässä jne. 

N76v

Ei kannata lukea viestejä täällä. Suosittelen sitä. Itse kuulun niihin joille koko parisuhde elämä on vierasta, mutta eipä nämä viestit aiheeseen liittyen täällä kyllä innosta tutustumaan ihmisiin. Todella rumaa tekstiä ja en kirjoittaisi yhdestäkään ihmisestä tänne vastaavaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4823/4827 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin yhtä varattua miestä. Hänen muijansa oli 20 vuotta miestä vanhempi ja ihan mummeli jo. Oli ihan kivaa seksiä, mutta eihän se olisi voinut johtaa mihinkään vakavampaan. Lopetin suhteen, kun mies sai aina marttyyrikohtauksen, kun ei voitu tavata silloin, kun hänelle sopi. Mulla on kuitenkin lapset ja muutakin elämää. Vi*tuttaa, että edes ryhdyin siihen. Jätin miehen puolitoista vuotta sitten ja yhä se haikailee mun perään ja viestittelee, ei oo kivaa. Mummeli on edelleen kuvioissa joten... Tein oikein.

Vierailija
4824/4827 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N76v

Oletko katsonut Areenasta sarjaa Deittaavat daamit? Siellä on toinen kausi menossa. Eka on parempi. Daamit ovat jotain 60-70-vuotiaita kai. Miehet samaa ikää. Ihan kivoja havaintoja tekevät deittailusta. Voi rohkaista muitakin hakemaan seuraa. Aiemmin oli Areenassa myös Rakkautta vain -sarja, jossa näyttelijät esittivät pikadeittailun pareja. Sekin oli ihan hyvä. En tiedä, onko tallella vielä. 

Ihan kivasti ja suoraankin puhuvat molemmissa sarjoissa toiveistaan ja kokemuksistaan. Ei ole sellaista tekosiveää vääntöä, vaan modernia juttelua. 

Vierailija
4825/4827 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltaisko huomenna jankkaamatta ja riitelemättä, pliis. Jokapahinen.

Lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon: en riitele huomennakaan.

Huomaa, että se, mikä katsotaan riitelyksi, riippuu tulkitsijasta. Joillekin riittää, että olet jotenkin eri mieltä.

Vierailija
4826/4827 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos täällä saa ehdottaa poistoon jonkun, ääneni menee pakkomielteiselle djankkaajalle

Sama täällä. Lopen kyllästynyt trolliin!

Vierailija
4827/4827 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli taas kaunis aurinkoinen päivä ja puolison kanssa tehtiin pihatöitä.