Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joutuupa töhertelijä makselemaan...

Vierailija
04.02.2026 |

Oulussa Lunel  -tagia ympäriinsä vuosia pitkin kaupunkia sotkeskellut henkilö saanut siis aikaan rapiat 40 000 € putsauskulut. Siinäpähän makselee piiiiiiiitkään. Hyvä että saatiin edes yksi nalkkiin. Useimmat noista aliskojen, seinien ym. pintojen töhryistä lie kylläkin niin kamapäissään spreijattuja ettei niistä ota kukaan normijärkinen selvää, tuskin tekijätkään aina.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedetään että tuo on yksi ja sama henkilö?

Vierailija
2/9 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nuo ole osarilla kuin 3-4 vuotta, töissä toki pitää käydä. Tiedän tyypin jolla maksettavaa 450 000€ ulosotossa, siinä ei enää naurata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tägääjistä keitä minä tunnen, on keski-ikäisiä luovien alojen työssäkäyviä. 40k maksavat parissa vuodessa pois.

Samat tyypit myös maalaa niitä isoja hienoja graffiteja, joista otatte kuvia instaan...

Vierailija
4/9 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän maksaisi poistaa se pipi näiden töhertäjien korvien välistä? 

6/9 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tägääjistä keitä minä tunnen, on keski-ikäisiä luovien alojen työssäkäyviä. 40k maksavat parissa vuodessa pois.

Samat tyypit myös maalaa niitä isoja hienoja graffiteja, joista otatte kuvia instaan...

Aika kallis harrastus!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
7/9 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kallis harrastus!

Milloin sait viimeksi pippeliä?

Vierailija
8/9 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Samat tyypit myös maalaa niitä isoja hienoja graffiteja, joista otatte kuvia instaan...

Aika kallis harrastus!"

...ja typerä, haaskata nyt rahaa tuollai, mitä kivaa sillä saisikaan, maata aurinkorannalla tai matkata Kiinassa tai missä vaan!

Vierailija
9/9 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko ne yksinkertaisia? Jos osaavat tehdä hienoja graffiteja (makukysymys) miksi tägäävät eli sotkevat paikkoja? Mikään ei näytä typerämmältä ja saa kaikki paikat näyttämään slummilta kuin tägit ja monet graffitit pl Banksy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme