Millainen koira sinulla on?
Kommentit (75)
Maailman paras koira (tällä hetkellä). Seuraa minua kuin hai laivaa kaikkialle. Käynnistyy nollasta sataan puolessa sekunnissa, joten ei mikään helpoin jos vertaa aikaisempiin koriini. Sekarotuinen virallisesti vaikka onkin ihan selvästi saman rotuisten vanhempien pentu.
Vierailija kirjoitti:
Nyt Liv Koti koiralle
Kiitos. olinkin unohtanut.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä koirahulluus lopu ikinä? Koiria on ihan liikaa.
Ihmisiä on ihan liikaa, Intiassa on eniten ihmisiä ja on köyhä maa, yli kahdeksan miljardia ja vaikka suomalaiset kuolisi kaikki olisi edelleen yli kahdeksan miljardia
Ei ole koiraa. Lapsuuden kodissa oli aina suomenpystykorva. Koira tuli yöksi sänkyyn nukkumaan. Ole erittäin viisas ja osasi jopa laulaa 👍
Kissa kissa kissa! Ei koiria minulle. Haisevat ja haukkuvat ja häiriköivät. Suloinen kissa tuoksuu hyvälle.
Vierailija kirjoitti:
Mäyräkoira. Normikokoinen ja karkeakarvainen leikattu uros. Vähän hönö, mutta just siksi sopii tähän porukkaan vallan mainiosti.
Montakohan kerta on ristiin rastiin pitänyt koiria siitää että on saatu tuon näköinen koira sudesta. On se kyllä julmaa..👹👹👹👹
Vierailija kirjoitti:
Kissa kissa kissa! Ei koiria minulle. Haisevat ja haukkuvat ja häiriköivät. Suloinen kissa tuoksuu hyvälle.
Ei ole kumpaakaan. Luonteeni ei anna periksi vangita eläinä ihmisasuntoon. Päivät yksin, vesikippo ja haisevia luonnottomia kuivapapanoita. 😭😭😭😭😭
Erittäin suojeleva, mutta tutuille lauhkea kuin lammas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kumpaakaan. Luonteeni ei anna periksi vangita eläinä ihmisasuntoon. Päivät yksin, vesikippo ja haisevia luonnottomia kuivapapanoita. 😭😭😭😭😭
IHMINEN OTTAA ELÄIMEN , EI ELÄIN OTA IHMISTÄ . SEN ON PAKKO ALISTUA IHMISTEN PÄÄTTÄMILLE TAVOILLE.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sille saa syöttää ihan 100 % lihaa :D
Ei ainakaan tanskan doggia tähän talouteen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan tanskan doggia tähän talouteen.
Tassu ruoka-astian kokoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä koirahulluus lopu ikinä? Koiria on ihan liikaa.
Niin, onhan se nyt aivan hirveää että iso joukko ihmisiä saa elämäänsä iloa ja positiivisuutta lemmikkikoirista. Ihan törkeä suorastaan. Elämän pitäisi olla mahdollisimman ankeata ja yksinäistä.
Asiat, joista en pidä ja jotka eivät kiinnosta minua, niistä ei saa pitää muutkaan ja ne eivät saa kiinnostaa muitakaan.
Vierailija kirjoitti:
Toistaiseksi se koira on vain haaveissa.
Minullakin on vain jo kauan sitten poistuneita aavekoiria jotka unessa käyvät yhä tervehtimässä ja mielessä siintäviä haavekoiria mutta ehkä vasta seuraavassa elämässä.
Ei minullakaan ole nyt kissaa. 16-vuotiaamme luovutti vajaa vuosi sitten ja ei tähän murhemieleen nyt uusi onnistuisi.
Meidän kissalla oli kyllä ihmisensä kotona ja kuivia nappuloita ei tarjoiltu vaan parasta (=kalleinta) märkäruokaa.
Vettäkään hienotassu ei huolinut kiposta vaan piti olla kissan juomalähde.
Pieniä virheitä on tekstissä ja sana rypyssä piti olla rytyssä. Ja punkki sana piti olla pukki.