Vigelius nolasi itsensä aamutelkussa
Yritti joka välissä hokea edellistä hallitusta, kun kysyttiin, mitä NYT pitäisi tehdä? Yritti vielä energiakeskusteluunkin ujuttaa ma-mua.
Kuinka kujalla nuo persut ovat?
Kommentit (279)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te paremmat ja tekopyhät pyritkää itse hallitukseen
No kun homman idea ei ole tämä.
Sinne mennään sen takia, että on vakuutettu omille äänestäjille, että hän pystyy hoitamaan tämän tehtävän. Jos näin ei ole, kritiikki on ansaittua. Mikäli sinä valtuutat lvi-asentajan tekemään asennustyön taloosi ja se epäonnistuu, teetkö sinä reklamaation vai toteatko, että teet korjaustyöt itse jotten ole tekopyhä?
Eli siis jokainen lvi-hommista eduskuntaan nostettu amis, joka ilman sekunninkaan kokemusta politiikasta huutaa algoritmisloganina "halpaa bensaa" on siis kykenevä tekemään Suomea koskevia päätöksiä? 199 tämmöistä Sebu-tallista ulos lisää? Ei herranjestas, eihän me sentään niin tyhmiä äänestäjiä kuin USA:ssa tai Venäjällä olla ;DDDDD
Eihän?
-winner-<
Minkälainen koulutus antaa poliitikolle kyvyt luotsata maata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun homman idea ei ole tämä.
Sinne mennään sen takia, että on vakuutettu omille äänestäjille, että hän pystyy hoitamaan tämän tehtävän. Jos näin ei ole, kritiikki on ansaittua. Mikäli sinä valtuutat lvi-asentajan tekemään asennustyön taloosi ja se epäonnistuu, teetkö sinä reklamaation vai toteatko, että teet korjaustyöt itse jotten ole tekopyhä?
Eli siis jokainen lvi-hommista eduskuntaan nostettu amis, joka ilman sekunninkaan kokemusta politiikasta huutaa algoritmisloganina "halpaa bensaa" on siis kykenevä tekemään Suomea koskevia päätöksiä? 199 tämmöistä Sebu-tallista ulos lisää? Ei herranjestas, eihän me sentään niin tyhmiä äänestäjiä kuin USA:ssa tai Venäjällä olla ;DDDDD
Eihän?
-winner-<
Perkpummi on isänsä firmassa oppisopimuksella opiskellut pintakäsittelijä eli maalari/tasoittaja.Tainnut nuuhkia oksalakkaa jo pikkupojasta.
Vierailija kirjoitti:
Persuissa pitkäaikaistyöttömyys ja rikosrekisteri.
jos ahistaa, laita telkku kiinni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyvyistä oli kyse.
Vierailija kirjoitti:
Persujen tavoitteenahan on Suomen alasajo sekä EU-ero. Magattiliikeen mukainen demokratiasta luopuminen ja Putlerin syliin käpertyminen. Rantanen hommannut tänne viimevuonna jo 5 000 riuskaaruskia vihreät puvut matkalaukussaan. Miksiköhän.
Magatti ehe heh, putler ehe ehe, putler tirsk ehe ehe, riuskaruski hihihihi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oppositio räksyttää, perusteettomia heittoja sinne tänne. Sen sijaan jotain rakentavaa, konkreettisia ehdotuksia, tekoja asioiden parantamiseksi (edes omalla kohdalla) kiitos!
Kuulostat Petteri Orpolta, heti ekana hallituspäivänään, pihalla kuin lumiukko, koska itse "en parempaakaan keksi". Eikö sulla oo duunia, pidä vaikka sormet harallaan, niin ei putoa lapaset käsistä?
-winner-
Ensimmäisenä päivänä,tai itse asiassa jo paljon aiemmin,alkoi rakit räksyttää,ne päätökset ja niiden vaikutukset,siitä toden totta voit kiittää Marinin hallitusta,myös 2023 menot,joihin Orpon hallitus ei pystynyt vaikuttamaan,monilla Marinin päätöksillä on vuosikymmenen vaikutus,minimissään.
Poliittinen muistisi ei siis yllä Petteri Orpon, Jyrki Kataisen tai Jyri Häkämiehen aiempiin "saavutuksiin" aiemmissa hallituksissa, joiden lumipallovaikutuksia sekä maahanmuutossa, työllisyydessä että energia-alalla on saatu tosiaan korjailla. Stubb saa armon, koska hän sentään myönsi lyhyenä pääministerikautenaan, että ei ymmärtänyt laskelmista yhtään mitään. Petteri ei tajua edes sitä, että hänen jokainen kasvukäyränsä on tosiasiassa ylösalaisin kätösissään.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Persujen osaaminen on puhdas nolla. Näkeehän sen siitä missä syöksykierteessä maamme on.
Tosi kovia. Syöksykierre on kestänyt 18 vuotta, ne on vaikuttanut etänä. Olisko meditoineet ton 18 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen tavoitteenahan on Suomen alasajo sekä EU-ero. Magattiliikeen mukainen demokratiasta luopuminen ja Putlerin syliin käpertyminen. Rantanen hommannut tänne viimevuonna jo 5 000 riuskaaruskia vihreät puvut matkalaukussaan. Miksiköhän.
Magatti ehe heh, putler ehe ehe, putler tirsk ehe ehe, riuskaruski hihihihi
Tais mennä MagattiPersulla tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä oletat hallituksen voivan tehdä, kun edellinen hallitus pilasi monta asiaa ja nyt eduskunnassa ei saada aikaan muuta kuin SDP:n seksuaalisen häirinnän peittelyä?
Iso osa tämän hetken ongelmista on suoraa seurausta edellisen hallituksen linjauksista. Jos ei olisi tuhottu hiilivoimaloita, meillä olisi halpaa sähköä!
Orpo kylläkin lupasi että hallitus pitää ilmastotavoitteista kiinni. Heti hallituskauden alussa. Lupasihan se paljon muutakin. No nyt on näytön paikka ja mahdollisuus korjata asiat vaan eipä kiinnosta tavallisen ihmisen kallis sähkö vaikka kovasto meuhkasivat oppositiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa on parempi kuin persut, mikä sinänsä ei ole paljon.
Jopa oma suosikkisi Veijo Baltzar. On ainakin jossain parempi, käräjien mukaan
"Perkpummi on isänsä firmassa oppisopimuksella opiskellut pintakäsittelijä eli maalari/tasoittaja.Tainnut nuuhkia oksalakkaa jo pikkupojasta."
Yhteiskuntatieteiden kandidaatti.
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä ollaan nyt ydinkysymyksen äärellä. Esim. minä voin siis kertoa vaalimainoksessani olleeni Vauvan kirjoittelija ja että tulen jatkamaan sitä koko vaalikauden, koska apinat tykkää että niitä koijataan. Se tulee olemaan minulle krediittinä, jonka avulla menen vaaleissa läpi.
En luonnollisestikaan näillä tietotaidoilla itse palkkaisi itseäni edes itseni avustajaksi eduskuntatyöhön, mutta äänestäjät suorastaan puskevat minut läpi, riippumatta siitä minkä puolueen ehdokkaaksi ilmottaudun ;DDDDDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
"Perkpummi on isänsä firmassa oppisopimuksella opiskellut pintakäsittelijä eli maalari/tasoittaja.Tainnut nuuhkia oksalakkaa jo pikkupojasta."
YH:n poika.
Vierailija kirjoitti:
Eri kaveri, ja Vigelius on pelkästään mahmutuksen ylipappi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa on parempi kuin persut, mikä sinänsä ei ole paljon.
Jopa oma suosikkisi Veijo Baltzar. On ainakin jossain parempi, käräjien mukaan
Ääähh öööhh nii ooonnPerssuu ööhh politikko Baltzar on ööhh ääähh oon perssuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyvyistä oli kyse.
Se vaatii kyllä tosiaan erityistä kykyä se, ettei Kokoomus löydä yhtään töykeää käytöstä tai valta-aseman väärinkäytöstä avustajia kohtaan ;D Omertan laki vai vapaamuurarius vai kenties Suomen Sisulaisuus takana?
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri kaveri, ja Vigelius on pelkästään mahmutuksen ylipappi.
Älä valehtele.
Vierailija kirjoitti:
jos ahistaa, laita telkku kiinni
Ei Persu voi. Ihan PAKKO katsoa YLEä ;DDDDD
-winner-
Yhteiset käyttövälineet Kaisan kanssa?