Vigelius nolasi itsensä aamutelkussa
Yritti joka välissä hokea edellistä hallitusta, kun kysyttiin, mitä NYT pitäisi tehdä? Yritti vielä energiakeskusteluunkin ujuttaa ma-mua.
Kuinka kujalla nuo persut ovat?
Kommentit (279)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vigelius on aivan pihalla asioista mistä keskustellaan.
Erittäin vattumaista kuunnella aamulla telkkarista, että ei meillä ole mitään hätää työttömyyden kanssa, koska työttömät ovat mmuuttajia.
Mitä helvettiä! Mä haluan saatana töihin! Hallitusta ei aidosti kiinnosta paskaakaan!
Oikeassa oli. Muuttajien työttömyys on valtavaa. Siitäkö alkoi sitten demarin vaahtoaminen
Sinua ei kukaan voi auttaa. Vigelius ei ole siksi eduskunnassa, että se taluttaisi sinut työpaikalle. Lisäksi työvoiman raahaaminen maahan korkeasta työttömyydestä huolimatta ei ainakaan sinun asiaasi edistä, jos nyt oikeasti mihinkään töihin edes haluat
Oletko siis valmis lähettämään Ukrainan sotaa paenneet kotiinsa ja estämään uusien maahantulon tilapäisen suojelun perus
Eli et kiellä ketkä sitä työttömyyttä nostavat? Valitsisin tarkemmin ne tulijat ja nyt täällä asuvia ihmisiä lähettäisin takaisin kotiinsa, kun eivä tuota mitään ja pystyvät lähettämään jo lapsensakin kotimaahansa, koska turvallisuustilanne on muuttunut jo niin paljon
Kaikkien maailman ihmisten ihmisoikeus ei ole muuttaa tänne sosiaalitukien perässä
Poliitikolle vaarana tuollaisessa, että osa ihmisistä voi tulkita tuollaisen tyylin käsitellä asioita ylimielisyytenä tai tilanteen yläpuolelle asettumisena.
Anna-Kaisa Ikonen mun mielestä hyvä esimerkki poliitikosta, joka osaa pysyä asiallisessa ja neutraalissa vuorovaikutuksessa vaikeissakin tilanteissa.
Keskustelun taso politiikassa on todella heikko, oli mikä puolue tahansa.
PERSUT OVAT ULOKONA KUIN LUMI UKKO,JA SIELLÄ PYSYVÄT NYT JA TULEVAISUUDESSA,,,,JA OSA ON PAENUT JO PUTININ TURVAAN KUN MAA ALKOI POLTAMAAN SUOMESSA KUN TEKIVÄT TUHOA SUOMELLE...
Vierailija kirjoitti:
Oppositio räksyttää, perusteettomia heittoja sinne tänne. Sen sijaan jotain rakentavaa, konkreettisia ehdotuksia, tekoja asioiden parantamiseksi (edes omalla kohdalla) kiitos!
Kuulostat Petteri Orpolta, heti ekana hallituspäivänään, pihalla kuin lumiukko, koska itse "en parempaakaan keksi". Eikö sulla oo duunia, pidä vaikka sormet harallaan, niin ei putoa lapaset käsistä?
-winner-
Vierailija kirjoitti:
PERSUT OVAT ULOKONA KUIN LUMI UKKO,JA SIELLÄ PYSYVÄT NYT JA TULEVAISUUDESSA,,,,JA OSA ON PAENUT JO PUTININ TURVAAN KUN MAA ALKOI POLTAMAAN SUOMESSA KUN TEKIVÄT TUHOA SUOMELLE...
Otappa jotain rauhoittavaa ja käy vaikka kävelyllä niin mielesi rauhoittuu. Olet näköjään sekoamassa.
Vierailija kirjoitti:
kyllä tällä pikku pojalla päässä heittää ja kovasti on kuulema enenkin rötöstellyt ja huumeita käyttänyt nuoruudessa.
PerusNarkkari
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä todella kiusallista katsottavaa.
Aina kun persuilta kysyy mitä he ovat tehneet tai mitä heidän pitäisi tehdä, he alkavat kertomaan mitä jotku muut (yleensä edellinen hallitus, oppositio tai media) ovat tehneet.
Tosiasia josta tämä esimerkki,Sannan lakimuutos joka toi kymmeniä tuhansia EU,n ulkopuolisia opiskelijoita ja heidän omaisiaan,kustannus näistä v.2025 27 miljoonaa.2026 arvio 30 miljoonaa,lisäksi tukien vuoksi ovat työttömyystilastoissa ja tukkivat myös leipäjonot,kyllä,lakia korjataam,ikäviä mutta tosiasioita syistä ja seurauksista,näitä esimerkkejä riittää alkaen valtionvelan koroista ja pysyvistä menolisäyksistä.
Vassari alkaa aina raivoamaan kun muistutetaan, mistä syystä Suomi on tässä tilanteessa. Heidän selitys on että yksi hallituspuolue on tuhonnut kaiken tämän lyhyen hallitustaipaleensa aikana. Tikulla silmään sitä joka vanhoja muistelee! Olettepa surkeita kun ette kykene korjaamaan meidän aiheuttamaamme tuhoa!
Vierailija kirjoitti:
Vassari alkaa aina raivoamaan kun muistutetaan, mistä syystä Suomi on tässä tilanteessa. Heidän selitys on että yksi hallituspuolue on tuhonnut kaiken tämän lyhyen hallitustaipaleensa aikana. Tikulla silmään sitä joka vanhoja muistelee! Olettepa surkeita kun ette kykene korjaamaan meidän aiheuttamaamme tuhoa!
😂Persu alkaa raivoamaan kun persut itse ajanut Suomen konkurssiin ennätysajassa. Tarkkikselta terve!
Vierailija kirjoitti:
Seuraavilta Persuilta löytyy ulkomaalainen puoliso: Sebastian Tynkkynen, Joakim Vigelius, Juho Eerola, Teuvo Hakkarainen, Jani Mäkelä, Veikko Vallin, Kaisa Garedewa , Olli Immonen, Mika Raatikainen, Sakari Puisto
"Mutku m-muuttajat! 😭"
Mietin samaa kun Vigelius aloitti ulinansa. Mitäs sieltä omalta sohvalta löytyy? Kieltä osaamaton kelagolddigger "ikuinen opiskelija".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oppositio räksyttää, perusteettomia heittoja sinne tänne. Sen sijaan jotain rakentavaa, konkreettisia ehdotuksia, tekoja asioiden parantamiseksi (edes omalla kohdalla) kiitos!
Kuulostat Petteri Orpolta, heti ekana hallituspäivänään, pihalla kuin lumiukko, koska itse "en parempaakaan keksi". Eikö sulla oo duunia, pidä vaikka sormet harallaan, niin ei putoa lapaset käsistä?
-winner-
Ensimmäisenä päivänä,tai itse asiassa jo paljon aiemmin,alkoi rakit räksyttää,ne päätökset ja niiden vaikutukset,siitä toden totta voit kiittää Marinin hallitusta,myös 2023 menot,joihin Orpon hallitus ei pystynyt vaikuttamaan,monilla Marinin päätöksillä on vuosikymmenen vaikutus,minimissään.
Vierailija kirjoitti:
Vigelius on yksi fiksuimmista ja kiinnostavimmista nuorista poliitikoista, tulee pääsemään vielä pitkälle urallaan. Näin demarina häntä, Miko Bergbomia ja Onni Rostilaa kiinnostavaa seurata. Ovat erilaisia, mutta jokainen oikeass paikassa Eduskunnassa. Fiksuja poliitikkoja.
Näin demarina? Et kai sä vtn apina oikeesti kuvittele että kukaan uskoo tota?
Vierailija kirjoitti:
Edellinen hallitus ja m.aamut - mitään muuta niitten päähän ei mahdu. Itsessä ei mitään vikaa ikinä. No ensi vaalitulos kyllä kertoo sitten kansan mielipiteen näistä.
Yritys kääntää huomio häirintäpuolue SDP:stä pois, ei Yleltä onnistunut. Tytti saa sitä mitä on tilannut.
Vierailija kirjoitti:
Älä huuda ja korjaa kijrjioitusvihreet.
Persujen tavoitteenahan on Suomen alasajo sekä EU-ero. Magattiliikeen mukainen demokratiasta luopuminen ja Putlerin syliin käpertyminen. Rantanen hommannut tänne viimevuonna jo 5 000 riuskaaruskia vihreät puvut matkalaukussaan. Miksiköhän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Ensimmäisenä päivänä,tai itse asiassa jo paljon aiemmin,alkoi rakit räksyttää,ne päätökset ja niiden vaikutukset,siitä toden totta voit kiittää Marinin hallitusta,myös 2023 menot,joihin Orpon hallitus ei pystynyt vaikuttamaan,monilla Marinin päätöksillä on vuosikymmenen vaikutus,minimissään.
Niinhän te jankkaatte tota Suomenuutiset paskaanne mutta muut ihmiset osaa onneks lukee tilastoja. Kiitos persut. Suomi on entinen.
Minkälainen koulutus antaa poliitikolle kyvyt luotsata maata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te paremmat ja tekopyhät pyritkää itse hallitukseen
No kun homman idea ei ole tämä.
Sinne mennään sen takia, että on vakuutettu omille äänestäjille, että hän pystyy hoitamaan tämän tehtävän. Jos näin ei ole, kritiikki on ansaittua. Mikäli sinä valtuutat lvi-asentajan tekemään asennustyön taloosi ja se epäonnistuu, teetkö sinä reklamaation vai toteatko, että teet korjaustyöt itse jotten ole tekopyhä?
Eli siis jokainen lvi-hommista eduskuntaan nostettu amis, joka ilman sekunninkaan kokemusta politiikasta huutaa algoritmisloganina "halpaa bensaa" on siis kykenevä tekemään Suomea koskevia päätöksiä? 199 tämmöistä Sebu-tallista ulos lisää? Ei herranjestas, eihän me sentään niin tyhmiä äänestäjiä kuin USA:ssa tai Venäjällä olla ;DDDDD
Eihän?
-winner-
Vahva ja välittävä manaatti on saatu! 6,5 miljardia koijattu budjetista johonkin, mutta ei syytä dramatiikkaan. Velkaa ei ole otettu, koska hyvä hallitusohjelma ja muitakin on tässä hallituksessa kuin me, vaikka ne eivät saa koskaan sanoa mitään, eikä se ole mitään rasismia. Se oli se edellinen hallitus se kaiken pahan juurisyy.
-winner-