Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monelta heräät jos menet klo 8.00 töihin/kouluun?

Vierailija
03.02.2026 |

Itse herään klo 5.00.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään todella monelta.

Vai halusiko ap kysyä, moneltako herään?

Tai ehkä jopa, mihin aikaan herään?

Paljon on paljon? 

Paljon on paljon!

Paljon on paljon.

Paljonko on liikaa?

Paljonko on tarpeeksi?

Vierailija
22/38 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etänä 7.30, mutta jos toimistolle on pakko mennä, niin 5.30, koska kotoa pitää lähteä 6.30 (matkaan menee julkisilla yli tunti eikä busseja ole just aina joka minuutin välein).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen etätöissä, herään ehkä tuntia ennen ja juon kahvia ja luen lehteä. Käyn suihkussa lounastauolla tai töiden jälkeen. Meillä ei tarvitse olla kameraa päällä.

Miksei sitä kahvia voi juoda ja lähteä lukea sen jälkeen kun on työpäivän aloittanut, jos siis etätöitä tekee?? ja kyllähän se suihkussa käyntikin nyt siinä menee jolloi tarvitse palaverissa olla, tarvitse siihen nyt mitään lounas aikaa uhrata.

Vierailija
24/38 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

7:50. Olen töissä THL:llä. Teemme vain etätöitä.

Vierailija
25/38 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

7.00 

Vierailija
26/38 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä voi monelta.

Vierailija
27/38 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

10.30

Vierailija
28/38 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen aamutoimia kerkeätte tehdä vartissa? Mulla menee ehkä 1h 15 min suihkuun hiustenpesuineen, kahvinkeitto, vessassa käynti, meikkaus, hiustenkuivaus, pukeutuminen, aamupalan valmistus ja mukaan. Ahdistaisi todella paljon, jos en saisi rauhassa tehdä aamuhommia ja en lähde kotoa likaisena. Herään klo 5.45 ja olen 7.45 töissä, työmatka 45 min. 

Jos olen etätöissä, herään ehkä tuntia ennen ja juon kahvia ja luen lehteä. Käyn suihkussa lounastauolla tai töiden jälkeen. Meillä ei tarvitse olla kameraa päällä.

En käy aamulla suihkussa. Illalla lenkin jälkeen painun suihkuun. Aamulla, pesen hampaat ja kasvot, laitan kasvoille perusvoidetta, kampaan tukan, syön voileivän ja jugurtin ja lähden kävellen töihin. Kotoani kestää n.15 min kävellä työpaikalle.

Vierailija
29/38 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei sitä kahvia voi juoda ja lähteä lukea sen jälkeen kun on työpäivän aloittanut, jos siis etätöitä tekee?? ja kyllähän se suihkussa käyntikin nyt siinä menee jolloi tarvitse palaverissa olla, tarvitse siihen nyt mitään lounas aikaa uhrata.

Jaa-a? Jos minun pitää aloittaa kahdeksalta eikä kotona ole muita herääjiä, niin herään kahdeksalta, lyön koneen päälle ja kirjautumisrutiinit käyntiin, teen aamutoimet, aamupalan, kahvit ja kone sekä minä ollaan käynnissä ja valmiina siinä vartin yli. 

Vierailija
30/38 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen töihin klo 7. Herään 6.30

Vierailija
31/38 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

6.05 herään. Töissä 7.50.

Vierailija
32/38 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 4. Lähden kotoa 4.48 jotta ehdin töihin klo 8. 

Vierailija
33/38 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään aina kuuden aikoihin sitten puuhailen mitä puuhailen ja Seiskan jälkeen liikkeelle.

Vierailija
34/38 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

7.50. Sen verran, että hampaat pesen ennen kuin koneen avaan.

Vierailija
35/38 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan aloita töitä kasilta, yleensä ysiltä. Herään 8.50 jos on etäpäivä ja keitän kahvit samalla kun kone heräilee. Jos on lähipäivä, herään kasin aikaan, jotta ennätä juodakin kahvin ja meikata. Työmatka 1,5km jonka kävelen. Suihkussa käyn aina iltaisin, jottei tule kiire aamulla. Menen nukkumaan yhden aikoihin arkisin. 

Vierailija
36/38 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kunnolla meinaa ehtiä niin klo 6 pitää herätä, pesen hampaat ja kasvot, laitan itseni ihmisen näköiseksi (en edes käy suihkussa, sekin pitää edell. iltana hoitaa) meikki, hiuksia vähän laittaa (poninhännälle), vaatteet päälle, aamupala, eväiden pakkaaminen (laitettu valmiiksi edellisenä iltana). Klo 7 koira ulos. Klo 7.30 töihin, töissä ehkä 10 vaille 8. Ei sitä kovin paljon kahdessa tunnissa ehdi ja asun n. 1 km työpaikalta. 

Vierailija
37/38 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee matkaan pikkuisen vajaa 45 minuuttia. Yleensä pyrin menemään niin töihin että olen perillä about 7:30 jotta voin välttää pahemmat ruuhkat. Syön myös aamupalan töissä kun kuuluu etuihin.

Eli olen ovesta ulkona  vähän ennen seitsemää. 

Laitan vaatteet ym valmiiksi illalla, aamulla käyn vain pikaisen suihkun ja sipaisen meikkiä eli herään 6:30. Jos menisin kahdeksaan niin heräisin 6:45 että voisin myös varautua ruuhkaan.

Vierailija
38/38 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipäivinä klo 6.50, etäpäivinä 7.50.

Työmatkaan menee n. 20 minuuttia.

Aamutoimiin kuuluu pesut, lääkkeet, hyvin kevyt meikki ja hiustenlaitto, pukeutuminen ja eväiden pakkaaminen. Aamukahvit juon työajalla.