Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten Essayah voi kutsua itseään kristilliseksi, kun vie köyhiltä ruuat?

Vierailija
03.02.2026 |

On muiden "kristillisten" kanssa samassa hallituksessa, joka kurjentaa köyhien oloja. Leikkaukset hyväksytään ja nyt Essayah vielä haluaa kauppojen halpa merkit pois.

 

Miten joku voi olla noin julma?

Kommentit (227)

Vierailija
121/227 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olette tehneet noustaksenne köyhyydestä? Mitä valintoja olette jättäneet  tekemättä, että elämä on avustusten varassa?  

Valintoja? Onko sairastuminen valinta?

Vierailija
122/227 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristillinen maa ja ihmisen henkilökohtainen usko on 2 eri asiaa.Oikea uskovainen on Jeesuksen Kristuksen oma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/227 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maallinen mammona on saanut useat valtaansa. KD en ole äänestänyt. Tekevät juuri päinvastoin mitä Jeesus on opettanut.  Sari  ei voi sanoa Purralle, että Armo riittää taivas paikkaan.  Ihmisen on  kyllä ensin tehtävä henkilökohtainen  uskon ratkaisu. Totuus on, että Jumala tietää jokaisen sydämen.

Vierailija
124/227 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kukaan köyhä ei äänestä kristillisiä siksi, että luulee heidän auttavan köyhiä. Kristilliset eivät ole koskaan tukeneet köyhien hyvinvointia.

Osa heistä tuki vielä joskus, mutta tämä hallituskausi on näyttänyt mikä puolue oikeastaan on kyseessä. Tuntuu, että opposition vaihtoehdotkin ovat kristillisempiä.

Vierailija
125/227 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syökää saukkopaistia, susikeittoa tai ilvespataa köyhät.

T:Sari

Jeesus haluaa Sarin avustuksella lah data myös mäyrät ja saukot. 

Vierailija
126/227 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erotkaa kirkosta!

Kirkko ei liity tähän juuri mitenkään. Pieni vähemmistö kirkossa tulee Kd:ta ja heistäkin suurin osa taitaa kuulua Kd:n vasempaan laitaan.

 

Kirkko tukee sen sijaan köyhiä ja hädänalaisia monin eri tavoin.

 

Paremminkin kannattaa liittyä kirkkoon, jos haluat tukea ihmisiä ja kestävämpiä arvoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
127/227 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menis arvosteleen Saria. Se kun on kristitty. Kannattas kattoo kenelle ryttyilee. Sarin pomo ei kato hyvällä tollasta rienaamista. Siunaa itsesi 🙏

Sarin pomo sanoo myös: tehkää muille niin kuin tahdotte muiden tekevän itsellenne ja joka köyhää armahtaa sitä Jumala rakastaa.  Samoin hän sanoo: minun oli jano ja annoitte juoda/nälkä, annoitte syödä/olin vankeudessa, tulitte minua katsomaan - kuulija kysyy milloin annoin sinun (Jumalan) juoda jne, jumala vastaa: kaiken minkä te teette näille vähäisimmille te teette minulla.

Vierailija
128/227 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä parempaa kristillisyyttä, jossa kadulla kerjäläiset kierretään kaukaa, alkoholistin kadulla nähdessään vaihtaa puolta, köyhät ei mahdu samaan kaveripiiriin. On mukava tehdä avustustyötä siistissä seurakunnan ympäristössä kunhan autettava muistaa nöyrästi kumartaa jakkupuku naiselle ja kiittää lähtiessään herroja ovella.

 

JEESUS EI OLLUT TUOLLAINEN

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
129/227 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sari kuuluu  Helluntaiseurak eikä tuon vertaa tiedä. Armosta olemme pelastetut, emme omien tekojemme kautta.  Mutta ei Armo auta, jos emme ole tehneet henkilökohtaista uskonratkaisua. Teeskennellen ei kukaan perille  pääse. Niin  monen päättäjän omatunto on täysin kadonnut. Eikä lähimmäisen ja heikompien auttamisesta ole tietoakaan 

 Sana on totta ensimmäiset  tulevat viimeisenä ja viimeiset ensimmäisenä.  

Vierailija
130/227 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

KD olisi pystynyt hajoittamaan hallituksen. Jos olisivat heikompia kohtaan tunteneet  lähimmäisen rakkautta , olisivat noin tehneetkin  Miten voivat pitää itseään  vielä kristillisen puolueen.  Kyllä on kauaksi tuo kaunis aate karannut Ei heillä  tule laupias Samarialainen mieleen.

 Toisista puolueista on köyhän   oikeutta ja ymmärrystä  haettava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
131/227 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen hyvä kysymys

Vierailija
132/227 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

User878438 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei KD ole kristillinen puolue vaikka nimestä voisi päätellä. 

 

Eikä Perussuomalainen ole suomalaisten asialla, vaikka nimestä voisi päätellä.

Kaikki eduskuntapuolueet ovst ajaneet esinahatonta politiikkaa kolmekymmentä vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
133/227 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussahan sanotaan et se joka ei työtä tee ei syömänkään pidä.

Vierailija
134/227 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamatussahan sanotaan et se joka ei työtä tee ei syömänkään pidä.

Ja sinä tulkitset sen tarkoittavan että tilanteessa jossa ihminen ei saa töitä häntä pitää rangaista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
135/227 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En menis arvosteleen Saria. Se kun on kristitty. Kannattas kattoo kenelle ryttyilee. Sarin pomo ei kato hyvällä tollasta rienaamista. Siunaa itsesi 🙏

Sarin pomo sanoo myös: tehkää muille niin kuin tahdotte muiden tekevän itsellenne ja joka köyhää armahtaa sitä Jumala rakastaa.  Samoin hän sanoo: minun oli jano ja annoitte juoda/nälkä, annoitte syödä/olin vankeudessa, tulitte minua katsomaan - kuulija kysyy milloin annoin sinun (Jumalan) juoda jne, jumala vastaa: kaiken minkä te teette näille vähäisimmille te teette minulla.

Niinpä, Sarin kannattaisi välillä muistella mitä kaikkea se pomo onkaan sanonut.

Vierailija
136/227 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susi lampaan vaatteissa. Hurskaasti hymyilee ja ministerin iso liksa kaikkine etuineen kyllä kelpaa. Siinä mahdolliset hyveellisyydet kummasti haalistuvat.

Vierailija
137/227 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskovaisethan jakavat köyhille vain almuja.

Viisi kalaa ja kuusi leipää ja ne moninkertaistuu mitä enemmän on syöjiä 

Vierailija
138/227 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raamatussahan sanotaan et se joka ei työtä tee ei syömänkään pidä.

Ja sinä tulkitset sen tarkoittavan että tilanteessa jossa ihminen ei saa töitä häntä pitää rangaista?

Ei rangaista muttei saa syödä leipää. Muuta sitten enempi 

Vierailija
139/227 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KD olisi pystynyt hajoittamaan hallituksen. Jos olisivat heikompia kohtaan tunteneet  lähimmäisen rakkautta , olisivat noin tehneetkin  Miten voivat pitää itseään  vielä kristillisen puolueen.  Kyllä on kauaksi tuo kaunis aate karannut Ei heillä  tule laupias Samarialainen mieleen.

 Toisista puolueista on köyhän   oikeutta ja ymmärrystä  haettava.

KD on Persujen jälkeen Suomen toiseksi oikeistolaisin puolue ja kuppikunta.

Huijaavat mummojen äänet uskonnon varjolla!

Vierailija
140/227 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eihän kyseinen nainen anna edes eläinten pitää turkkejaan.