Miten Essayah voi kutsua itseään kristilliseksi, kun vie köyhiltä ruuat?
On muiden "kristillisten" kanssa samassa hallituksessa, joka kurjentaa köyhien oloja. Leikkaukset hyväksytään ja nyt Essayah vielä haluaa kauppojen halpa merkit pois.
Miten joku voi olla noin julma?
Kommentit (227)
Kristillinen maa ja ihmisen henkilökohtainen usko on 2 eri asiaa.Oikea uskovainen on Jeesuksen Kristuksen oma.
Maallinen mammona on saanut useat valtaansa. KD en ole äänestänyt. Tekevät juuri päinvastoin mitä Jeesus on opettanut. Sari ei voi sanoa Purralle, että Armo riittää taivas paikkaan. Ihmisen on kyllä ensin tehtävä henkilökohtainen uskon ratkaisu. Totuus on, että Jumala tietää jokaisen sydämen.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kukaan köyhä ei äänestä kristillisiä siksi, että luulee heidän auttavan köyhiä. Kristilliset eivät ole koskaan tukeneet köyhien hyvinvointia.
Osa heistä tuki vielä joskus, mutta tämä hallituskausi on näyttänyt mikä puolue oikeastaan on kyseessä. Tuntuu, että opposition vaihtoehdotkin ovat kristillisempiä.
Vierailija kirjoitti:
Syökää saukkopaistia, susikeittoa tai ilvespataa köyhät.
T:Sari
Jeesus haluaa Sarin avustuksella lah data myös mäyrät ja saukot.
Vierailija kirjoitti:
Erotkaa kirkosta!
Kirkko ei liity tähän juuri mitenkään. Pieni vähemmistö kirkossa tulee Kd:ta ja heistäkin suurin osa taitaa kuulua Kd:n vasempaan laitaan.
Kirkko tukee sen sijaan köyhiä ja hädänalaisia monin eri tavoin.
Paremminkin kannattaa liittyä kirkkoon, jos haluat tukea ihmisiä ja kestävämpiä arvoja.
Vierailija kirjoitti:
En menis arvosteleen Saria. Se kun on kristitty. Kannattas kattoo kenelle ryttyilee. Sarin pomo ei kato hyvällä tollasta rienaamista. Siunaa itsesi 🙏
Sarin pomo sanoo myös: tehkää muille niin kuin tahdotte muiden tekevän itsellenne ja joka köyhää armahtaa sitä Jumala rakastaa. Samoin hän sanoo: minun oli jano ja annoitte juoda/nälkä, annoitte syödä/olin vankeudessa, tulitte minua katsomaan - kuulija kysyy milloin annoin sinun (Jumalan) juoda jne, jumala vastaa: kaiken minkä te teette näille vähäisimmille te teette minulla.
Se on sitä parempaa kristillisyyttä, jossa kadulla kerjäläiset kierretään kaukaa, alkoholistin kadulla nähdessään vaihtaa puolta, köyhät ei mahdu samaan kaveripiiriin. On mukava tehdä avustustyötä siistissä seurakunnan ympäristössä kunhan autettava muistaa nöyrästi kumartaa jakkupuku naiselle ja kiittää lähtiessään herroja ovella.
JEESUS EI OLLUT TUOLLAINEN
Sari kuuluu Helluntaiseurak eikä tuon vertaa tiedä. Armosta olemme pelastetut, emme omien tekojemme kautta. Mutta ei Armo auta, jos emme ole tehneet henkilökohtaista uskonratkaisua. Teeskennellen ei kukaan perille pääse. Niin monen päättäjän omatunto on täysin kadonnut. Eikä lähimmäisen ja heikompien auttamisesta ole tietoakaan
Sana on totta ensimmäiset tulevat viimeisenä ja viimeiset ensimmäisenä.
KD olisi pystynyt hajoittamaan hallituksen. Jos olisivat heikompia kohtaan tunteneet lähimmäisen rakkautta , olisivat noin tehneetkin Miten voivat pitää itseään vielä kristillisen puolueen. Kyllä on kauaksi tuo kaunis aate karannut Ei heillä tule laupias Samarialainen mieleen.
Toisista puolueista on köyhän oikeutta ja ymmärrystä haettava.
User878438 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei KD ole kristillinen puolue vaikka nimestä voisi päätellä.
Eikä Perussuomalainen ole suomalaisten asialla, vaikka nimestä voisi päätellä.
Kaikki eduskuntapuolueet ovst ajaneet esinahatonta politiikkaa kolmekymmentä vuotta.
Raamatussahan sanotaan et se joka ei työtä tee ei syömänkään pidä.
Vierailija kirjoitti:
Raamatussahan sanotaan et se joka ei työtä tee ei syömänkään pidä.
Ja sinä tulkitset sen tarkoittavan että tilanteessa jossa ihminen ei saa töitä häntä pitää rangaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En menis arvosteleen Saria. Se kun on kristitty. Kannattas kattoo kenelle ryttyilee. Sarin pomo ei kato hyvällä tollasta rienaamista. Siunaa itsesi 🙏
Sarin pomo sanoo myös: tehkää muille niin kuin tahdotte muiden tekevän itsellenne ja joka köyhää armahtaa sitä Jumala rakastaa. Samoin hän sanoo: minun oli jano ja annoitte juoda/nälkä, annoitte syödä/olin vankeudessa, tulitte minua katsomaan - kuulija kysyy milloin annoin sinun (Jumalan) juoda jne, jumala vastaa: kaiken minkä te teette näille vähäisimmille te teette minulla.
Niinpä, Sarin kannattaisi välillä muistella mitä kaikkea se pomo onkaan sanonut.
Susi lampaan vaatteissa. Hurskaasti hymyilee ja ministerin iso liksa kaikkine etuineen kyllä kelpaa. Siinä mahdolliset hyveellisyydet kummasti haalistuvat.
Vierailija kirjoitti:
Uskovaisethan jakavat köyhille vain almuja.
Viisi kalaa ja kuusi leipää ja ne moninkertaistuu mitä enemmän on syöjiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamatussahan sanotaan et se joka ei työtä tee ei syömänkään pidä.
Ja sinä tulkitset sen tarkoittavan että tilanteessa jossa ihminen ei saa töitä häntä pitää rangaista?
Ei rangaista muttei saa syödä leipää. Muuta sitten enempi
Vierailija kirjoitti:
KD olisi pystynyt hajoittamaan hallituksen. Jos olisivat heikompia kohtaan tunteneet lähimmäisen rakkautta , olisivat noin tehneetkin Miten voivat pitää itseään vielä kristillisen puolueen. Kyllä on kauaksi tuo kaunis aate karannut Ei heillä tule laupias Samarialainen mieleen.
Toisista puolueista on köyhän oikeutta ja ymmärrystä haettava.
KD on Persujen jälkeen Suomen toiseksi oikeistolaisin puolue ja kuppikunta.
Huijaavat mummojen äänet uskonnon varjolla!
No, eihän kyseinen nainen anna edes eläinten pitää turkkejaan.
Valintoja? Onko sairastuminen valinta?