Petolliset 5 OFFICIAL
8.3.2026 alkaa uusi kausi. Keiden kaikkien osallistujien kuvat olette nähneet vuotaneissa kuvissa?
Kommentit (181)
Vierailija kirjoitti:
Milloin tulee taas uus UK-kausi?
Sitä odotan myös. Siellä ei ole näin hölmöä porukkaa ja siksi mielenkiintoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Rita ei oo kauhean terävä😀
Sama pätee kyllä suurimmalle osalle tota porukkaa.
Tunnetko henkilökohtaisesti montakin näistä pelaajista? Ollaan ihan alussa vasta, nähty 1-2 jaksoa riippuen siitä, onko ruutu plussan katsoja. Jatkossa vasta nähdään, kuka oikeasti on fiksu ja osaa pelata, kun vielä oppivat vähän tuntemaankin toisiaa.n. Itse olen ihan tyytyväinen tähän kattaukseen ja tykännyt ensimmäisistä jaksoista. Täällä kommentointiketjussa olisi kiva lukea muutakin, kuin pelkkää valitusta.
No nythän se Petra jo sanoi ekassa jaksossa, että jos hän olisi ollut kellarissa, olisi tietenkin muodostanut liiton heidän kanssaan. Tässä on paha muodostaa liittoja kun ei tifdä ketkä on petollia. No nythän hän on itse.
Mutta tämä ei toimi niin kuin selviytyjät. Viimeksi Annemari veti hienosti loppuun asti.
Täsdä porukassa Anniina oli kaikkein fiksuin. Oli kyllä typerä pudotus näiltä "vaikuttajilta".
UK-versioissa on se parempi, että pelaajat ovat taviksia. Siellä uskalletaan olla häikäilemättömiä, ajatella omaa etua ja kilpailla tosissaan. Suomessa meillä on näitä semijulkkuja, jotka tulevat näkyvyyden vuoksi, pelkäävät maineensa ja bisneksien kärsivän jos kovasti pelaavat. Sitten se on sellaista reilu peli nönnönnöö ollaan rehellisiä peliä. Tosi elämässä kiva joo, mutta petolliset on peli ja uk versio on tästä syystä huikean vihdyttävä.
Omasta mielestäni tuo Joona ei nyt niin kauhea ole. Ei ainakaan vaikuta niin veemäiseltä jos miettii Tuurea. Vähän sellainen huumori tyyppi.
Miksikään joka kerta petolliseksi valitaan hömö.
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni tuo Joona ei nyt niin kauhea ole. Ei ainakaan vaikuta niin veemäiseltä jos miettii Tuurea. Vähän sellainen huumori tyyppi.
Mut kuitenkin samasta muotista kuin hompit useimmiten on. Pikkupoika jota ei nyt millään voi epäillä kun on niin "kuitenkin mukava" vaikka ärsyttääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päätösjaksossa Sanna on ainoa petollinen ja kaikki uskoo hän on uskollinen eli vie koko potin mennen tullen. Tuota ryhmää on helppo vetää nenästä, ÄO yhtä suuri kuin kengänkoko.
Juuri näin! Melkoiset hölmöjen kokoontumisajot tämäkin ohjelma. Jos ei muuta osaa kun olla tyrkyllä ja hölöttää, niin voi ruveta vaikuttajaksi ja sisällöntuottajaksi ja mitä näitä onkaan next to nothing.
Finglish ärsyttää jo itse ohjelmassa, pitääkö sitä tunkea tänne keskusteluunkin?!
Hyvällä termillä on aina paikkansa. O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Rita ei oo kauhean terävä😀
Sama pätee kyllä suurimmalle osalle tota porukkaa.
Tunnetko henkilökohtaisesti montakin näistä pelaajista? Ollaan ihan alussa vasta, nähty 1-2 jaksoa riippuen siitä, onko ruutu plussan katsoja. Jatkossa vasta nähdään, kuka oikeasti on fiksu ja osaa pelata, kun vielä oppivat vähän tuntemaankin toisiaa.n. Itse olen ihan tyytyväinen tähän kattaukseen ja tykännyt ensimmäisistä jaksoista. Täällä kommentointiketjussa olisi kiva lukea muutakin, kuin pelkkää valitusta.
No nythän se Petra jo sanoi ekassa jaksossa, että jos hän olisi ollut kellarissa, olisi tietenkin muodostanut liiton heidän kanssaan. Tässä on paha muodostaa liittoja kun ei tifdä ketkä on petollia. No nythän hän on itse.
Mutta tämä ei toimi niin kuin selviytyjät. Viimeksi Annemari veti hienosti loppuun asti.
Täsdä porukassa Anniina oli kaikkein fiksuin. Oli kyllä typerä pudotus näiltä "vaikuttajilta".
Ja tällä perusteella sinä luokittelet kaikki, myös Petran tyhmiksi? Tiedätkö mitä, jos minä olisin ollut tyrmässä, olisin myös pyrkinyt muodostamaan liiton muiden siellä olleiden kanssa ja olisin halunnut pitää kilvet salassa muilta. Tottakai siellä tyrmässä olisi voinut olla petollisia joukossa, mutta se riski tässä pelissä on aina otettava. Niitä liittoja muodostetaan tässä muutenkin ja aina on olemassa se mahdollisuus, että kaikki eivät olekaan uskollisia. Petolliset nimenomaan pyrkivät pääsemään joidenkin
uskotuiksi ja saamaan sillä tavalla suojakilven itselleen. Aina on joku hölmö, joka päättää uskoa 100 prosenttisesti johonkuhun ja tällaista voi sitten käyttää vaikka teettämään ne likaiset työt puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
UK-versioissa on se parempi, että pelaajat ovat taviksia. Siellä uskalletaan olla häikäilemättömiä, ajatella omaa etua ja kilpailla tosissaan. Suomessa meillä on näitä semijulkkuja, jotka tulevat näkyvyyden vuoksi, pelkäävät maineensa ja bisneksien kärsivän jos kovasti pelaavat. Sitten se on sellaista reilu peli nönnönnöö ollaan rehellisiä peliä. Tosi elämässä kiva joo, mutta petolliset on peli ja uk versio on tästä syystä huikean vihdyttävä.
Kristoffer sanoi podcastissa, että hänen toiveissaan on, että jatkossa tehtäisiin myös tavis-kausi, joten sitä odotellessa. Sanon nyt kuitenkin vielä, että itse olen tyytyväinen tämän kaudan kattaukseen. Suurin osa kuitenkin on muita, kuin nuoria some vaikuttajia. Nykypäivään valittevasti kuuluu, että yhtään raelitya ei nähdä ilman näitä some vaikuttaja osallistujia. He näes ovat niitä, jotka saavat ohjelmalle isosti näkyvyyttä, koska heillä on valtavat määrät seuraajia. Näin ainakin väittävät tuotantoyhtiöiden edustajat.
Vierailija kirjoitti:
Amandalla on karsee MIESÄÄNI!!
Normaali ääni röökimuijalle joka tykkää myös drinksutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amandalla on karsee MIESÄÄNI!!
Normaali ääni röökimuijalle joka tykkää myös drinksutella.
Just näin, Sanilla (Aikakoneen laulaja), millä kaudella olikaan mukana, oli ihan samanlainen ääni ja ulkoinen olemuskin oli vähän samantyyppinen. Röökiä vetävät varmaan molemmat urakalla ja drinksut todennäköisesti maistuu myös. Tuommoinen tupakka basso siitä iän myötä kehittyy.
Mikä ihmeen järki on tulla tänne spoilaan.
Ei se sana spoileri siinä edessä mitään merkkaa kun heti perään tulee paljastus.
Lapsellinen ihminen olet.
En tiedä puoliakaan näistämosallistujista. Nämä sometyrkyt on ihan samanlaisia kaikki, ei jää mieleen.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä puoliakaan näistämosallistujista. Nämä sometyrkyt on ihan samanlaisia kaikki, ei jää mieleen.
Tämän kertaisista isalliatujsta alle puolet on sometyrkkyjä, täällä palstalla on nyt näköjään jäänyt levy jumiin. Itse vähän kypsemmän ikäisenä tykkään, että tällä kertaa mukana on paljon myös kypsemmässä iässä olevia. Siinä on tietenkin sitten vaan taas se puoli, että nuoremmat katsojat eivät heitä välttämättä tunne / tuedä ja siksikin valittavat, etteivät tunne ketään. Todellisuudessa tässä on nyt aika monipuolinen kattaus ihmisiä mukana, erilaisen taustan omaavia. Mutta kun suomalaisen katsojan pitää aina olla tyytymätön ja valittaa.. Että vali vali vali vali...
Vierailija kirjoitti:
Juurihan täällä sai vain yläpeukkuja tämä: UK-versioissa on se parempi, että pelaajat ovat taviksia. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi näillä näkyvyysjulkkiksilla ei joskus ole mitään tajua mihin ovat tulleet, eivät tunne peliä eivätkä osaa pelata. Notkuvat vain mukana ja kunhan naama on ruudussa. Että sapetti viime kauden voittajat, jotka pelistä mitään tajuamatta valuivat voittoon. Toinen suorastaan vedettiin perässä. Oli kyllä myös Annemarilta käsittämätön itsekäs emämoka, ettei hänkään voittoa ansainnut. Vikin puolesta harmittaa, hän pelasi loistopelin, jonka tiimikaveri suolasi.
Vierailija kirjoitti:
Miksikään joka kerta petolliseksi valitaan hömö.
Juuri siksi.
Sanna Ukkolalta ei ole myöskään tullut mitään kiitos-petolliset päivitystä someen (osallistujien päivitykset lienee markkinointia ja kuuluu sopimukseen ainakin joltain osin, en ole varma). Kaikki kuitenkin viittaisi siihen, että matka ei ole päättynyt, ja hyvä niin.
Luulen, että tulee takaisin niin, että on kuvattu poistuttuaan autossa, jossa saa kirjeen, että pelisi ei ole ohi, mene tyrmään (pirunpeli tyyppinen). Tyrmässä saanut seurata pelin tapahtumia ehkä bb-tyyppisesti, mutta leikattu niin ettei spolaa petollisia hänelle. Tulee siis peliin takaisin tietäen muita enemmän informaatiota liitoista ja keskinäisistä jutteluista.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen järki on tulla tänne spoilaan.
Ei se sana spoileri siinä edessä mitään merkkaa kun heti perään tulee paljastus.
Lapsellinen ihminen olet.
Olisi hyvä lainata se viesti johon tämä vuodatus kohdistuu. Miksi tupla rivivälit?
Valtaosa katsoo kyllä suoratoistona silloin kun itselle parhaiten sopii. Ei tänä päivänä odotella mitään tv:n lähetysaikoja mainoksineen!