Petolliset 5 OFFICIAL
8.3.2026 alkaa uusi kausi. Keiden kaikkien osallistujien kuvat olette nähneet vuotaneissa kuvissa?
Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1107)
Miksi petolliset ottivat uuden jäsenen ja sitten haluavat kuitenkin päästä yhdestä (Jussi) eroon, olisivat voineet kahdestaan voittaa potin.
Alusta astihan oli selvää et jassu ja joonas voittaa.
Kirkossa jokaisella miehellä lakki päässä. Hassu yksityiskohta, että jokaisella naisella oli pää paljaana.
Sehän Raumalta, eikä ita-suomesta
Vierailija kirjoitti:
Simoa on näkynyt todella vähän viime jaksoissa. Jäänyt vähän seinäruusuksi, vaikka olen aina pitänyt hänestä. Olisin odottanut, että ottaisi enemmän tilaa itselleen, mutta ei ehkä ole löytänyt omaa porukkaa tuolta. Vähän ulkopuoliset vibat jäänyt.
Olen itse 55-vuotias. En itsekään jaksaisi tota parikymppisten hillumista ja huutoa. Jäisin/jättäytyisin ulkopuolelle. Aina vanhimmat karkotetaan tai murhataan ekana.
Vierailija kirjoitti:
Kirkossa jokaisella miehellä lakki päässä. Hassu yksityiskohta, että jokaisella naisella oli pää paljaana.
Myös pyöreässä pöydässä kaikilla miehillä joku päähine päässä - ei fiksua!
Vierailija kirjoitti:
Simoa on näkynyt todella vähän viime jaksoissa. Jäänyt vähän seinäruusuksi, vaikka olen aina pitänyt hänestä. Olisin odottanut, että ottaisi enemmän tilaa itselleen, mutta ei ehkä ole löytänyt omaa porukkaa tuolta. Vähän ulkopuoliset vibat jäänyt.
Se mitä Jassukin sanoi, että hän ei pärjää tuommoisten hiljaisten ja verkkaisten ihmisten kanssa. Eli Simo on hyvin tyypillinen hämäläinen ja sen lisäksi vielä pohdiskeleva tapaus. Hän avaa suunsa, kun on asiaa.. ja miten sitten saa tilaa, kun muut ovat äänekkäitä ja höslääjiä.. On toistaiseksi pärjännyt. Hän on sivusta tarkkailija.
Sen takia ei varmaan ole paljoa noissa pätkissä, kun ei pidä älämölöä koko ajan.
Simon tapasin ekoja kertoja ysärillä, kun koulussa järjestettiin bileitä ja Simo Alivaltiosihteerit bändeineen varattiin keikalle. Kohtelias ja rauhallinen tyyppi. Sanavalmis, mutta ei koko ajan äänessä. Mitä me ollaan totuttu kuulemaan ja näkemään on enemmänkin tyorooli. Puhetyöläisenä pitää olla sutjakampi puhuja livenä, muuten menettää yleisönsä.
Samaa tyyliä se Beatakin on. Porukassa ei niin äänekäs ja tilaa ottava. Pohtii itekseen ja tekee lähestymisiä. Ei se kuitenkaan passiivisena ole, kun sanoo mielipiteitään ja pyytää kahdestaan puhumaan.
Mä vielä liputan Simon ja Beatan puolesta! :)
Vierailija kirjoitti:
Alusta astihan oli selvää et jassu ja joonas voittaa.
Mä olin avan varma, että tippuu ekojen joukossa, kun pelkäsin kummankin olevan lörppöjä.
Nehän on hallinut tuota lammasporukkaa alusta asti,siis Joonas ja Jassu.
Arvasin että , Joona haluaa Jassun,,,, Voi Jussi pelisi on pelattu , miksi annoit periksi. Mutta Jassu on hölösuu, pelaa itsensä pussiin, ottaa pelin niin tosissaan. Toivon uskollisten voittavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös pyöreässä pöydässä kaikilla miehillä joku päähine päässä - ei fiksua!
Ja ruokapöydässä pitää olla lippis/pipo tai joku muu hattu päässä, moukkamaista...
Mitä tuo Jassu niinkuin tekee. Eikös sillä ollut kauheat pikavippi velat jossain vaiheessa ja muutenkin elämä solmussa. Rasittava tyyppi.
Joka jaksossa homo pääroolissa juontajan lisäksi.
Nyt ei löydy sympatiaa sen paremmin uskollisille kuin petollisillekaan. Ärsyttäviä tyyppejä molemmissa. Amanda taitaa olla parhaiten pelin päällä, mutta petolliset tulevat murhaamaan hänet - jos eivät ole todella tyhmiä. Tai ehkä he tosiaankin ovat.
"Iloisia ja hauskoja ei oo muut kuin Jassu ja Joona"
Minusta he ovat yksinomaan todella rasittavia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi petolliset ottivat uuden jäsenen ja sitten haluavat kuitenkin päästä yhdestä (Jussi) eroon, olisivat voineet kahdestaan voittaa potin.
Onko jollekin tosiaan vielä epäselvää, että Joona ei halua vain voittaa, hän haluaa voittaa Jassun kanssa., on halunnut pelin alusta asti. Jussin motiivia suostua Jassun käännyttämiseen me kaikki ihmetellään.
Kakkosksudella oli vähän samankaltainen tilanne, kun Janne Puhakka halusi ehdottomasti päästä pelaamaan Danin kanssa ja Dan käännytettiin loppuvaiheessa peliä. Dan jäi sitten kuitenkin nopeasti kiinni ja putosi pois.
Vierailija kirjoitti:
Arvasin että , Joona haluaa Jassun,,,, Voi Jussi pelisi on pelattu , miksi annoit periksi. Mutta Jassu on hölösuu, pelaa itsensä pussiin, ottaa pelin niin tosissaan. Toivon uskollisten voittavan.
Nyt ne haluaa varmasti Jussin pelistä pois. Ei olisi pitänyt Jussin suostua, ei ainakaan Jassun tuloon.
Mutta osaako Jassu pitää suunsa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
"Iloisia ja hauskoja ei oo muut kuin Jassu ja Joona"
Minusta he ovat yksinomaan todella rasittavia.
Joona on suunapäänä kaikessa ja hölöttää koko ajan ja siksi nuo eivät ole nähneetkään häntä ainakaan vielä petollisena.
Vierailija kirjoitti:
Joka jaksossa homo pääroolissa juontajan lisäksi.
Tämä on totta. Ilman muuta ja muut ilman. Tämä selvää, kun juontajakin on homo.
En sanoisi Jassua hyväntahtoiseksi, aika ikävästi haukkui Simoa selän takana ja tiuski hänelle ton köysitehtävän aikana.