Petolliset 5 OFFICIAL
8.3.2026 alkaa uusi kausi. Keiden kaikkien osallistujien kuvat olette nähneet vuotaneissa kuvissa?
Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (818)
Vierailija kirjoitti:
Spoiler varoitus
Nyt näyttää sitten tapahtuvan se, mitä on alusta asti pelätty, Jassu käännytetään petolliseksi. Pieni mahdollisuus on, että hän ei suostu. Jaksohan päättyi arvoituksellisesti siihen, kun Jassu sanoo jotain sen tyyppistä, että olen niin vahva uskollinen, että.. Jos ja kun Jassu uskoo vahvasti, että Joona on uskollinen ja haluaa pelata yhdessä kanssaan, niin ehkä saattaisi kieltäytyä.
En kyllä voi käsittää, miksi Jussi suostui Jassun käännyttämiseen. Joonakin sitä ihmetteli yksityis kommentissaan, sanoi ettei itse olisi vastaavassa tilanteessa, tietäessään toisten olevan hyviä ystäviä ikimaailmassa suostunut. Noh, Jussin kommentteja aiheesta ei kuultu ollenkaan, joten hänen todellisia mietteitään emme tiedä.
Jussilla pakko olla joku plääni . Muuten tämä hänen viisastelunsa ja nerokkuutensa tähän asti asettuu naurettavaan valoon.
Tämäkin ohjelma on varmaan ennalta tehty. Joo joo uskollisia tippuu, murhataan, kuolemaan tuomitaan. Niin läpinäkyvää.
Vierailija kirjoitti:
Spoiler varoitus
Nyt näyttää sitten tapahtuvan se, mitä on alusta asti pelätty, Jassu käännytetään petolliseksi. Pieni mahdollisuus on, että hän ei suostu. Jaksohan päättyi arvoituksellisesti siihen, kun Jassu sanoo jotain sen tyyppistä, että olen niin vahva uskollinen, että.. Jos ja kun Jassu uskoo vahvasti, että Joona on uskollinen ja haluaa pelata yhdessä kanssaan, niin ehkä saattaisi kieltäytyä.
En kyllä voi käsittää, miksi Jussi suostui Jassun käännyttämiseen. Joonakin sitä ihmetteli yksityis kommentissaan, sanoi ettei itse olisi vastaavassa tilanteessa, tietäessään toisten olevan hyviä ystäviä ikimaailmassa suostunut. Noh, Jussin kommentteja aiheesta ei kuultu ollenkaan, joten hänen todellisia mietteitään emme tiedä.
Se siitä Jussin älykkyydestä, josta täällä joku neropatti on hehkuttanut :DDD
Vierailija kirjoitti:
Olisiko myös Petra saattanut lähteä kuoleman kortti -jutussa? Olisko muille sitten kerrottu, että oli petollinen?
Podcastissa sanottiin että jos Petra olisi hävinnyt korttipelin olisi Alha (tai se toiseksi viimeinen lähtenyt) kun Petra olisi ojentanut hänelle jonku kohtalon kortin tai jotain sellaista. Vähän niinku Saulin lähtö 3.kaudella
Jussilta hyvä vai huono peliliike, ottaa Jassu petolliseksi? Vai viekö Joona omaa peliä eteenpäin Jassun kustannuksella…niin toivoisin, että Jussi ja Joona vetävät yhtä köyttä loppuun asti.
Toivottavasti Jassu ei lähde petollisiin.
Ei osaa näytellä ja juttu mätänee sillä sekunnilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spoiler varoitus
Jussilla pakko olla joku plääni . Muuten tämä hänen viisastelunsa ja nerokkuutensa tähän asti asettuu naurettavaan valoon.
Vaikeaa vaan kuvitella, mikä se plääni voisi olla, kun on "kolmantena pyöränä" Joonan ja Jassun kanssa. Eihän hän saa varmaan mitään omia ideoitaan läpi, kun bestikset äänestävät hänet kumoon. Olettaen siis, että Jassu ei käännytyksestä kieltäydy ja tuskin kieltäytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spoiler varoitus
Se siitä Jussin älykkyydestä, josta täällä joku neropatti on hehkuttanut :DDD
Olen edellisen kommentin kirjoittaja ja itsekin tähän asti pitänyt Jussia hyvänä pelaajana, mutta nyt alan epäillä olleeni väärässä.. Taitaa Joona ollakin se, joka vie tätä peliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spoiler varoitus
Hän alkaa maalittaa Joonasta ja Jassua. Petra sanoi lähtiessään petolliset ovat hyviä. Nyt katse niihin, joita ei ole aiemmin epäilty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko myös Petra saattanut lähteä kuoleman kortti -jutussa? Olisko muille sitten kerrottu, että oli petollinen?
Podcastissa sanottiin että jos Petra olisi hävinnyt korttipelin olisi Alha (tai se toiseksi viimeinen lähtenyt) kun Petra olisi ojentanut hänelle jonku kohtalon kortin tai jotain sellaista. Vähän niinku Saulin lähtö 3.kaudella
Mikäli Alha olisi ottanut "oikean" elämän kortin kun sai viimeksi Petralta kortin ottaa, Tällöin , olisi Anni murhattu, kuten viime kaudella Sauli, kun jäi petollinen ja uskollinen Sauli
Petollinen voi lähteä vain pyöreän pöydän äänestyksessä
En ymmärrä Alinaa yhtään. Hän sai Petran kiinni -ei nyt suoranaisesta valehtelusta, mutta totuuden panttaamisesta ja äänesti silti Mariosta.
Nyt useampikin uskollinen pitää häntä petollisena.
Tubettaja Beata on petollinen vain tosielämässä. Sai tuomion viime syksynä.
Taas toistui se hyvin yleinen kuvio jossa miespuoliset Petolliset heitti naispuolisen petollisen bussin alle. Olen katsonut kaikki Suomen Petollis-kaudet, samoin USA:n ja UK:n, ja tuo on hyvin yleinen ilmiö. Yhdessä UK traitorsissa petollisina oli vain naisia ja silloin he pitivät yhtä. Kun ei ollut miestä puukottamassa selkään. Ainoa poikkeus oli eka kausi ja Sita, tosin sielläkin Janne Porkka yritti samaa mutta Sita oli osannut varautua etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin ohjelma on varmaan ennalta tehty. Joo joo uskollisia tippuu, murhataan, kuolemaan tuomitaan. Niin läpinäkyvää.
Apua, et kai sä oikeasti luule, että Petolliset on suora lähetys Vanajanlinnasta lauantaisin?
Jassu on kyllä tositeeveeohjelmien parhautta.
Jussi ehkä ajattelee, että Joona & Jassu -parivaljakko on helppo kaataa yhdessä.
Kun toinen paljastuu, menee toinenkin.
Tämä on mun ainoa ajatus, miksi Jussi suostuu Jassuun.
Amanda on nyt suuressa vaarassa ja Jussin jäljillä. Jussina olisin murhannut Amandan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Jassu on kyllä tyhmin kilpailija kautta aikain
Eikö olekaan Rita?
Vierailija kirjoitti:
Tubettaja Beata on petollinen vain tosielämässä. Sai tuomion viime syksynä.
Ai, mistä?
No tottakai Joona halusi frendinsä petolliseksi, ja ihan varmasti kääntyy Jussia vastaan molemmat.
Oliko joku petollinen mukana paljastamassa Petraa vain onnistuivatko uskolliset siinä omin voimin?
- Molemmat petolliset olivat, Jussi ja Joona.