Petolliset 5 OFFICIAL
8.3.2026 alkaa uusi kausi. Keiden kaikkien osallistujien kuvat olette nähneet vuotaneissa kuvissa?
Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (589)
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostavaa, että tarttuuko kukaan tuohon Jussin tarjoamaan kasipalloon - huomasiko kukaan? Aika jännä twisti. Ennenkin ollut toki samatyylisiä, mutta ei tuollaista, että uskollista on heti haettu pois tai että olisi paljastettu, että petolliset ovat juuri murhanneet jonkun. Voi olla, että Petra tai Joona heittävät Jussin bussin alle ja itse mainitsevat pallosta.
Kuka tuon biljardipelin edes huomasi. Moni eri huoneissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostavaa, että tarttuuko kukaan tuohon Jussin tarjoamaan kasipalloon - huomasiko kukaan? Aika jännä twisti. Ennenkin ollut toki samatyylisiä, mutta ei tuollaista, että uskollista on heti haettu pois tai että olisi paljastettu, että petolliset ovat juuri murhanneet jonkun. Voi olla, että Petra tai Joona heittävät Jussin bussin alle ja itse mainitsevat pallosta.
Ei tainnut edes Hassan tajuta, kuinka tuli murhatuksi. Ainakaan paljastusjaksossa ei mitään maininnut.
UK:n petolliset olleet älyttömän hyviä ja toimineet loistavasti taviksilla.
Tosin tämänkin kauden 'julkkikset' ovat mulle täysin tuntemattomia melkein kaikki. Että sinänsä. :D
Tuo Paqpa tubettaja ihan jäässä koko ajan. Melkoinen yllätys että on tuollainen hiljainen hiirulainen.
Kauhee tuon Petran oranssi poskipuna. Toinen hirvitys on Ritan jätti irtoripset. Voisko noi opetella meikkaamaan tyylikkäämmin.
Vierailija kirjoitti:
Kauhee tuon Petran oranssi poskipuna. Toinen hirvitys on Ritan jätti irtoripset. Voisko noi opetella meikkaamaan tyylikkäämmin.
Ihan kuin jotain teinityttöjen epäonnistuneita ensimmäisiä meikkikokeiluja.
Vierailija kirjoitti:
Jassun sais laittaa ulos, niin raskas tyyppi ja sitä huutamista ja lässytystä jaksa kukaan kuunnella.
No Jassukaan ei ainakaan murhaamalla lähde niin kauan kun Joona on petollinen.
Vierailija kirjoitti:
Jassun sais laittaa ulos, niin raskas tyyppi ja sitä huutamista ja lässytystä jaksa kukaan kuunnella.
Rasittava tyyppi.
Jassu vois lähteä ja Alha. Siinä mun ärsykkeet. Joona kans yks tuulitunneli.
Amanda yllätti positiivisesti. Aaronki yrittää poiketa massasta, mutta ikävän hakoteillä. Lempipetollinen on Petra.
Petolliset vaikuttaa mukavilta, tulevat toimeen eikä kukaan kitise siellä tyyliin: miks mä en saa päättää kuka murhataan tai muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä nähdä miten käy, mutta jokuhan jo (en muista kuka), lopussa kysyi toisilta että ketkä kaikki puhui Hassanin kanssa. Juttu jäi siinä kohtaa kesken, kun Sanna Ukkola alkoi purkaa huonoa onatuntoaan Hassanin maalttamisesta ja sen jälkeen pirahti puhelin. Ihan varmaan tulevat kuitenkin jatkossa vielä pohtimaan, että miten ja missä kohtaa se murha tapahtui. Ja sitten on vielä se mahdollisuus, että Petra ja Joona päättävät käyttää tilannetta hyväkseen ja yrittävät työntää Jussia bussin alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä nähdä miten käy, mutta jokuhan jo (en muista kuka), lopussa kysyi toisilta että ketkä kaikki puhui Hassanin kanssa. Juttu jäi siinä kohtaa kesken, kun Sanna Ukkola alkoi purkaa huonoa onatuntoaan Hassanin maalttamisesta ja sen jälkeen pirahti puhelin. Ihan varmaan tulevat kuitenkin jatkossa vielä pohtimaan, että miten ja missä kohtaa se murha tapahtui. Ja sitten on vielä se mahdollisuus, että Petra ja Joona päättävät käyttää tilannetta hyväkseen ja yrittävät työntää Jussia bussin alle.
Must tuntuu et Joona ja Jussi heivaa Petran. En tykkää et petolliset pudottaa toisiaan.
oon pitänyt ohjelmasta mutta nyt , tämä porukka ei innosta nyt yhtään . Petra ja Amanda joku mättää, Alha äkkiä pois. No aivan hullua, eihän tässä pelissä voi kehenkään luottaa.
Eikös Jussi jo suunnitellut, että hän ja Joona tulevat heittämään Petran bussin alle, jos tilanne näyttää siltä? Joona puolestaan mietti, että Jussi ja Petra ovat häntä fiksumpia ja saattavat juonia tarvittaessa jotain. Petra taas on valmis voittamaan pelin riippumatta muista petollisista. Hmm? Veikkaan, että petollisten rivit hajoavat kohta ja vielä enemmän pakka sekoaa, jos tulee uusi petollisvärväys.
Clout ja followers. Sama pätee Suomessa. Kaikkeen. Valitettavasti.