Elämänilo kadonnut lähes kokonaan
Ahdistaa kun ei ole töitä. Ahdistaa tämä nykyinen Suomen ja maailman ilmapiiri, jossa heikoimpia rangaistaan. Missään ei näy valoisampia aikoja, paitsi ministerien puheissa "ihan kohta". Alkaa jo tuntua siltä, että en edes jaksaisi mennä töihin vaikka normaalisti haluaisin. Mihinkään ei ole motivaatiota.
Opinnäytetyö pitäisi viimeisillä voimilla saada kasaan, vaikka sekään ei todennäköisesti johda mihinkään työpaikkaan. Alan jo mielessäni kuvitella, että en pääse töihin, sillä kaikki näkevät minun olevan ihan osaamaton luuseri.
Kommentit (11)
Voi valita päihteet, lääkkeet, huumeet tai itsarin. Jos ei ole kultalusikan kanssa syntynyt niin suomi on ankea paikka. Hyvä maa pienelle eliitille ja pahoinvointivaltio kaikille muille.
Ihan perseestä on tosiaan nykymeno.
Vierailija kirjoitti:
Voi valita päihteet, lääkkeet, huumeet tai itsarin. Jos ei ole kultalusikan kanssa syntynyt niin suomi on ankea paikka. Hyvä maa pienelle eliitille ja pahoinvointivaltio kaikille muille.
tuohon ajatukseen lohduttaudun aika usein. Vanhemmat kun ovat päässeet hautaan niin ehkäpä sitten.
Pyccatrollit heittelee vettä kiukaalle
Minulla sama. Ilmaisia työharjoitteluita toisensa perään ja opparin tekoa. Nyt 2 viikkoa mennyt karseassa flunssassa. Tulevaisuus näyttää synkeältä. Välillä piristyn hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Mutta onhan tämä vaihtelua siihen normaaliin "muutan maasta, koska Suomi on niin kylmä/ilkeä/köyhä/ei Venäjä, muuttakaa tekin!".
Vierailija kirjoitti:
Tutustu suomen todellisuuteen. Huonosti menee ja huonommaksi näyttää menevän.
Vierailija kirjoitti:
surullista, mutta ei siihen tarvita ryssiä, kun meillä on nämä omat vihreät, jotka kurjistavat alemman keskiluokan ja duunarien elämän vihreällä siirtymällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
surullista, mutta ei siihen tarvita ryssiä, kun meillä on nämä omat vihreät, jotka kurjistavat alemman keskiluokan ja duunarien elämän vihreällä siirtymällä.
Eivätkä osta edes venäläistä öljyä, vaan yrittävät saada Suomen siirtymään puhtaaseen energiaan. Itke vielä, russakka.
Joo kyllä valitsisin todennäköisesti päihteet, mutta valitettavasti on lapsi elätettävänä, joten hänen takiaan täytyy edes yrittää elää ja esittää että elämä on elämisen arvoista. Emme siis kuole nälkään. Minulla on opintolainaa, opintotukea ja vähän säästöjä, mutta tulevaisuus hirvittää. Sisäisesti ihan tyhjä ja turha olo.
Ap
Mulla on ihan vakityö, mutta ei innosta (enää)yhtään. Harrastukset joista aikaisemmin sai jotain iloa elämään on nykyään lähes pakkopullaa eikä sekään innosta yhtään. Ihmisiä ei yhtään innostais nähdä enää työpäivien jälkeen..