Onko 'karvanoppahuligaani' mielestäsi neutraali nimitys AMK:n käyneestä ihmisestä?
Kommentit (18)
Taas tämä ulina alkoi. Ap itse ei ole käynyt kuin kiertokoulun ja senkin väärinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä ulina alkoi. Ap itse ei ole käynyt kuin kiertokoulun ja senkin väärinpäin.
Onko AMK vielä kesken? Vai potkittiinko sinut pois sieltäkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kesken vaan olen valmistunut ja teen nyt maisteria yliopistossa.
AMK lyhenne tarkoittaa ammattikorkeakoulua, ei ammattikoulua. Eli siis AMK:n käynyt vaikkapa sairaanhoitaja on karvanoppahuligaani😄.
Karvanoppahuligaani on bemarinsa kuusen ympärille parkkeerannut takalippaidiootti..
Eiköhän amk-tutkintoja ole moneen lähtöön.
Ja eihän se tutkinto vaan ulosanti yms.
Ainakin monet haaga-helia-muikkelit pärjäävät paremmin kuin kauppiksesta valmistuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teet maisteria? Legoista?
Vierailija kirjoitti:
AMK lyhenne tarkoittaa ammattikorkeakoulua, ei ammattikoulua. Eli siis AMK:n käynyt vaikkapa sairaanhoitaja on karvanoppahuligaani😄.
Kyllä minä tiedän mistä AMK lyhenne on. Aloitus on validi.
Vierailija kirjoitti:
Ressukka aloittaja ei tiedä eroa niille
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän amk-tutkintoja ole moneen lähtöön.
Ja eihän se tutkinto vaan ulosanti yms.
Ainakin monet haaga-helia-muikkelit pärjäävät paremmin kuin kauppiksesta valmistuneet.
Niinpä, meidänkin jälkikasvu tienaa 140 th vuodessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AMK on juuri mitä aloitus kertoo. Ammattikoululainen on sentään kätevä käsistään ja rassaa autoja yms. AMK koulukas ei osaa. Istuu vain suu auki karvanoppien kanssa autossa ihmetellen miksi se ei käynnisty. Samassa tilanteessa amiskalainen ottaa konepellin auki, rassaa hetken ja lähtee ajamaan.
Monen AMK-koulutuksen käyneen ammattiliitto on Akava. Mitäpä Ap sanoo siihen?
Vierailija kirjoitti:
Monen AMK-koulutuksen käyneen ammattiliitto on Akava. Mitäpä Ap sanoo siihen?
Onhan se hyvä, että heikompilahjaisiakin autetaan. Se on tärkeää ja antaa itsevarmuutta heidän elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teet maisteria? Legoista?
On sulla vaikeaa. Koita kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AMK on juuri mitä aloitus kertoo. Ammattikoululainen on sentään kätevä käsistään ja rassaa autoja yms. AMK koulukas ei osaa. Istuu vain suu auki karvanoppien kanssa autossa ihmetellen miksi se ei käynnisty. Samassa tilanteessa amiskalainen ottaa konepellin auki, rassaa hetken ja lähtee ajamaan.
Joo eihän sairaanhoitajat ja ensihoitajat mistään mitään tiedä. Kun sä vedät sillä sun Corollalla jorpakkoon, niin ensihoitajat ja sairaanhoitajat sua hoitaa eikä vain lääkärit.
Joo eihän sairaanhoitajat ja ensihoitajat mistään mitään tiedä. Kun sä vedät sillä sun Corollalla jorpakkoon, niin ensihoitajat ja sairaanhoitajat sua hoitaa eikä vain lääkärit.
No mutta. Enhän minä heitä inhoa tai vihaa. Hoitajat hoitaa Lääkärit parantaa.
Hyvä mielikuva