Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette siitä, että 5-vuotias jätetään toistuvasti 9-vuotiaan veljensä valvontaan?

Vierailija
29.04.2007 |

Saavat siis ulkoilla yhdessä (kuljeskelevat pitkin katuja, eivät siis vain omassa pihassa) ja olla muutenkin kahdestaan kotona ja ulkona pitkin asuinaluettamme.

Itse olen vähän kauhulla katsonut sitä. Toinen poika on vasta täyttänyt viisi, ja minusta 9-vuotias on vielä aika nuori ottamaan vastuuta alle eskari-ikäisestä veljestään. Asuinalueemme lähellä on moottoritie ja vettäkin, ja minä en kyllä antaisi 5-vuotiaan liikuskella pitkin poikin 9-vuotiaan valvonnassa. Antaisitteko te? Entä mitä jos jotain tapahtuu; onkohan lain puitteissa tuo ihan " sallittua" ...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoveli sai myös kovasti sapiskaa aina, jos jotain häikkää oli sattunut. vanhemmille helppoa, kun saivat olla sisällä rauhassa, kun pojat ulkoili.

Vierailija
2/4 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muka voisi keskenään leikkiä pihalla. Me ollaan menty kahdestaan pikkusiskon kanssa tarhaan ja ikää oli 4 ja 5 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkuuko kolmosen 5-vuotias liikenteessä, ylittelee katuja, käy rannassa veden äärellä jne? Tämä 5-vuotias siis tekee sitä 9-vuotiaan veljensä valvonnassa...Ottaisitteko itse lapsenvahdiksi 9-vuotiaan?

En usko, että kyse on pitkistä ajoista, ja varmaan lähinnä päiväsaikaan, mutta minusta on kyllä vähän pelottavaa, kun 9- ja 5-vuotiaat tulevat yksikseen vastaan neljän tien risteyksessä, kaukana omasta kodistaan...

ap

Vierailija
4/4 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap