Koirat on korvanneet lapset nuorilla naisilla ja perheillä
Pidän kyllä itsekin paljon eläimistä ja koirista. Mutta kyllä hiukan mietityttää miten paljon koirat nykyään menee lasten edelle.
Kommentit (203)
Ei enää lapsia? Pelkkiä nuoria naisia ja perheitä ja koiria?
Koirilla riittää nuoria naisia ja perheitä.
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomuus on ekoteko.
Koirattomuus vielä suurempi.
Sitten 40+ -vuotiaana maristaan, kun ei saada Kelan piikkiin lapsettomuushoitoja.
Olen niin kiireinen ja omaa aikaa arvostava, etten haluaisi mitään lemmikkiä, saati lasta. Tykkään kyllä koirista. Ehkä joskus, kun elämä rauhoittuu.
Vierailija kirjoitti:
Sitten 40+ -vuotiaana maristaan, kun ei saada Kelan piikkiin lapsettomuushoitoja.
Kuka marisee? Monesti tällaiset ovat niitä lapsia kyllä aina halunneet, mutta syystä x eivät saaneet.
Se liha, mitä koirat syövät, on suurimmaksi osaksi ihmisille kelpaamatonta.
Vierailija kirjoitti:
Vain säälittävät tyypit vinkuvat muiden elämänvalinnoista. Jos joku haluaa hankkia lemmikin lapsen sijasta, se on täysin ok eikä kuulu muille mitenkään.
Yhteisön kannalta on hyvinkin merkittävää, jos osa todella hankkii koiran lapsen sijasta. Yhteisö nimittäin kuolee pois, jos kukaan ei hanki lapsia.
On toki eri asia sitten, moniko oikeasti pitää koiraa ja lasta vaihtoehtoisina valintoina. Osalla ei ole kumpaakaan, joillakin molemmat, ja osa taas ei suin surminkaan haluaisi noista kuin jommankumman.
Nuoret mimmit kaatavat vähän jugurttia alapäähän ja kutsuvat REKKU!REKKU! Tuus tänne mammalla on vähän herkkua! Istu,hyvä poika,Saa nuollaaaaaahhhhh!!!
Eli siis koirat ovat korvanneet lapset naisilla? Eikö enää tule koiranpentuja? Voi ei!
" Ennen naiset hankki taloudellisen turvan menemällä naimisiin. Kyseessä ei ollut riippuvuus suhde mitä feministi koittaa väittää sillä avioliittolaki sekä suomen laki muutenkin takaa ettei kukaan voi olla taloudellisenväkivallan uhri. "
Jaa. Mun vanhemmat menivät naimisiin 80-luvulla. Isällä oli iso palkka ja mun äiti oli opiskelija.
Mun isä tuhlasi omiin ryyppyreissuihinsa palkkansa ja mun äiti ei saanut isän palkan takia sosiaalitukea.
Me lapset nähtiin nälkää välillä. En ole missään tekemisissä isäni kanssa.
Suomen laki ei takaa edes sitä, että lähestymiskieltoa noudatettaisiin.
todellakin sinkkunaisena otan mieluummin koiran kuin miehen. oletteko nähneet millainen varustus on isolla saksanpaimenkoiralla. ja ripeä tahti.
Vierailija kirjoitti:
Nii-in. Miettikääpä sitä, miksi.
t. Lapseton, eronnut koiranomistaja (nainen)
Somen takia. Ihmiset eivät enää osaa eivätkä sen myötä halua olla tekemisissä toistensa kanssa. He kokevat siksi yksinäisyyttä ja yrittävät paikata sitä hankkimalla lemmikin.
Valitettavasti.
Kerrostalon boxeissa kitumassa.
Oksettavaa koirien palvomista. Sen on loputtava! Mitään muuta eläintä ei palvota samalla lailla kuin koiria.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä hassua. Yllättävän vähän muuten puhutaan miten paljon koirat ja kissat syövät lihaa ja millainen ekologinen jalanjälki niillä on kun muuten koko ajan jauhetaan edellämainituista. Ei sillä että kasvissyöntiä kannattaa lisätä, mutta ihan kuin koirat ei sitten lihaa söisi.
Ei niitä varten pidetä lihatuotantoa. Sitten kun ihmiset lopettaa lihan syönnin, pitänee luopua lihansyöjälemmikeistäkin.
Otsikko on niin järjetön, ettei lopullakaan solkotuksella sitä enää pelasta. Vai että koirat ovat korvanneet lapset itsellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsista ei ole kuin riesaa.
Niin kyllähän koira on helpompi. Ja elääkin lyhyemmän ajan.
Mun lapset ovat noin 8-vuotiaista asti olleet erittäin helppohoitoisia ja omatoimisia. Lemmikki taas pysyy samanlaisena huollettavana koko elämänsä.
Mun lapsi taas on erityislapsi joka ei tule koskaan olemaan helppohoitoinen eikä omatoiminen.
Kaikkien elämä ei ole samanlaista.
Mun lapset ovat noin 8-vuotiaista asti olleet erittäin helppohoitoisia ja omatoimisia. Lemmikki taas pysyy samanlaisena huollettavana koko elämänsä.