Talviolympialaiset Milano Cortina 2026 OFFICIAL
Yle välittää talviolympialaisten kaikki kisapäivät suorina lähetyksinä 6. - 22. helmikuuta 2026.
Tässä on talviolympialaisten 2026 koko ohjelma
https://yle.fi/a/74-20186944
Kisatapahtumat alkavat jo keskiviikkona 4.2., vaikka kisojen avajaisia vietetään perjantaina 6.2. Ensimmäiset suomalaiset nähdään tositoimissa torstaina 5.2., kun Naisleijonat kohtaa Kanadan alkulohkon avausottelussaan kello 22.10 Suomen aikaa.
Katso lähetysajat : Talviolympialaiset 2026 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6306)
Jääkiekkoilijoillakin voisi olla loppunäytös. Kävisivät siellä lämäilemässä ja kikkailemassa... 😆
Vierailija kirjoitti:
Muistuu aina näiden päättäjäisten kanssa mieleen Moskova 1980 ja Miska-karhu. Olin viisivuotias ja itkin silmäni päästä kun se ihanan melankolinen laulu soi ja Miska lähti. En vieläkään pysty katsomaan sitä itkemättä kun olen YouTubesta katsonut.
Mulla on posliininen Miska maskotti tuolta kisoista. Sain tuliaisena.
Vierailija kirjoitti:
Norge kan inte spela ishockey. Tuommoinen otsikko oli joskus ruotsalaisessa lehdessä.
Men kan Sverige spela ishockey? Vad tycker du? (meni hukkaan pakkoruotsi)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistuu aina näiden päättäjäisten kanssa mieleen Moskova 1980 ja Miska-karhu. Olin viisivuotias ja itkin silmäni päästä kun se ihanan melankolinen laulu soi ja Miska lähti. En vieläkään pysty katsomaan sitä itkemättä kun olen YouTubesta katsonut.
Ehdottomasti söpöin maskotti ikinä.
Mun lapsuuden ainut säästetty lelu on ruskea Miska-nalle. Tosin ihan 1980 en ollut vielä syntynyt mutta niinköhän tuo maskotti vaikuttu leluni nimeämiseen? Tässä.se 43-vuotias nalle on nytkin vierelläni.
Hyvää yötä, ja kiitos Milano Cortina 2026 🥹.