Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Talviolympialaiset Milano Cortina 2026 OFFICIAL

Vierailija
03.02.2026 |

Yle välittää talviolympialaisten kaikki kisapäivät suorina lähetyksinä 6. - 22. helmikuuta 2026.

Tässä on talviolympialaisten 2026 koko ohjelma
https://yle.fi/a/74-20186944

Kisatapahtumat alkavat jo keskiviikkona 4.2., vaikka kisojen avajaisia vietetään perjantaina 6.2. Ensimmäiset suomalaiset nähdään tositoimissa torstaina 5.2., kun Naisleijonat kohtaa Kanadan alkulohkon avausottelussaan kello 22.10 Suomen aikaa.

Kommentit (6306)

Vierailija
6281/6306 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klaebo voitti kaiken ja viimeisen kultamitalin päättäjäisissä.

Hienoa, että kuninkuusmatkojen mitalit jaetaan päättäjäisissä.

Vierailija
6282/6306 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on Kläbo-fanilla leivokset tulilla? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6283/6306 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko suomalaisista muita paikalla kuin Iida?

No ei ole. Ei tuo ole mikään kunniatehtävä vaikka sitä sellaisena markkinoidaankin. Ketään suomalaista urheilijaa ei kiinnosta päättäjäiset  mutta jonkun on sinne pakko mennä ja nuori tyttö on helpon velvoitettava.

No miksi sinne sitten pitää ylipäätänsä mennä, jos ei kiinnosta oma suoritus eikä edes edustaminenkaan?  

Vierailija
6284/6306 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaistakohan olisi olla norjalainen? Tai edes ruotsalainen?

Mahtaisi se olla hienoa.

Vierailija
6285/6306 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iversen kertoi lehdistölle, että hän ja Kläbo olivat puhuneet jo aikaa sitten, että olisi upeaa saada mitalit päättäjäisissä ja nyt he ovat tuolla!

Vierailija
6286/6306 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin vielä. Norskin paskat vielä kerran kolmin kappalein podiumille patsastelemaan. huoh.

Ei kovin huonoja olleet kun kolmoisvoiton ottivat.

evvk

Vierailija
6287/6306 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Douppaako norskit? 

Ylänuoli: kyllä

Alanuoli: ei

Vierailija
6288/6306 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyengetin ensimmäiset ja viimeiset olympialaiset, 3 mitalia.

Vierailija
6289/6306 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olympialaiset päättyvät, mutta onneksi hiihdon maailmancup jatkuu vielä muutaman viikon. Ja näitä upeita olympialaisten hiihtokisoja voi katsoa puoli vuotta YLE Areenasta, ellei ole nauhoittanut niitä talteen.  Kevät tulee ja sen myötä alkavat kansainväliset pyöräilykilpailut, joita itse seuraan tiiviisti. Ja kesällä yleisurheilun EM-kisat jne.

Katsooko joku hiihtokisoja uudestaan? :O Taide- ja temppulajit ymmärrän mutta tuota en :D.

Minä, olen katsonut viime vuoden MM-kisahiihtoja uudelleen satoja kertoja Areenasta, poistuvat sieltä pian.

Meitä on moneen junaan ja jotkut jää asemallekin.

Vierailija
6290/6306 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palataan astialle Losissa 14.7.28 ja Ranskan Alpeilla/Nizzassa 1.2.30.

Vierailija
6291/6306 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järven jäät ja vaaramaisemat ovat mahdollistaneet luistelun ja laskettelun oppimisen silloin kuin ei ollut vielä jäähalleja tai laskettelulomia.

Sitten sen kaiken oppiminen tulee edelleenkin seuraaville sukupolville.

Vierailija
6292/6306 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin mennä tuonne suomalaisten urheilijoiden sijaan! Todellakin kiinnostaisi mennä ja siellähän vois jutella vaikka kenen muun urheilijan kanssa maiden ja lajien rajojen yli. Että soittoa mulle vaan ens kerralla, olen käytettävissä.

Vierailija
6293/6306 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olympialaiset päättyvät, mutta onneksi hiihdon maailmancup jatkuu vielä muutaman viikon. Ja näitä upeita olympialaisten hiihtokisoja voi katsoa puoli vuotta YLE Areenasta, ellei ole nauhoittanut niitä talteen.  Kevät tulee ja sen myötä alkavat kansainväliset pyöräilykilpailut, joita itse seuraan tiiviisti. Ja kesällä yleisurheilun EM-kisat jne.

Katsooko joku hiihtokisoja uudestaan? :O Taide- ja temppulajit ymmärrän mutta tuota en :D.

Minä, olen katsonut viime vuoden MM-kisahiihtoja uudelleen satoja kertoja Areenasta, poistuvat sieltä pian.

Olen katsonut Iivon 50km kultahiihdon monta kertaa. Aina sykähdyttää, kun Bolsu jää viimeisellä kierroksella

Vierailija
6294/6306 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, jatkaako 34-vuotias Iversen vielä ensi vuoteen, kun nyt voitti kultaa ja pronssia. Hänen kihlattunsa jo sanoi, että hänen puolestaan Emil voisi hyvin jatkaa vielä vuoden, jos haluaa. Toisaalta, tehtyään upean paluun huipulle, tähän vuoteen olisi hyvä lopettaa.

Vierailija
6295/6306 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palataan astialle Losissa 14.7.28 ja Ranskan Alpeilla/Nizzassa 1.2.30.

Noi vuosiluvut on kyllä härskejä. Olen 45- ja 47-vuotias noiden kisojen aikaan. Järkyttävää. Justhan oli Lontoon kisat jotka oli viimeiset alle kolmekymppisenä katsomani kisat.

Vierailija
6296/6306 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järven jäät ja vaaramaisemat ovat mahdollistaneet luistelun ja laskettelun oppimisen silloin kuin ei ollut vielä jäähalleja tai laskettelulomia.

Sitten sen kaiken oppiminen tulee edelleenkin seuraaville sukupolville.

Pohjois-karjalainen isä osasi opettaa laskettelun lapselle 80 luvulla, Pohjanmaalla sellaista ei varmaan tapahtunut.

Vierailija
6297/6306 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut Iivon 50km kultahiihdon monta kertaa. Aina

Tämän ymmärrän, mutta satoja kertoja???

Vierailija
6298/6306 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuu aina näiden päättäjäisten kanssa mieleen Moskova 1980 ja Miska-karhu. Olin viisivuotias ja  itkin silmäni päästä kun se ihanan melankolinen laulu soi ja Miska lähti. En vieläkään pysty katsomaan sitä itkemättä kun olen YouTubesta katsonut. 

Vierailija
6299/6306 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norge kan inte spela ishockey. Tuommoinen otsikko oli joskus ruotsalaisessa lehdessä. 

Vierailija
6300/6306 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistuu aina näiden päättäjäisten kanssa mieleen Moskova 1980 ja Miska-karhu. Olin viisivuotias ja  itkin silmäni päästä kun se ihanan melankolinen laulu soi ja Miska lähti. En vieläkään pysty katsomaan sitä itkemättä kun olen YouTubesta katsonut. 

Ehdottomasti söpöin maskotti ikinä.