Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Talviolympialaiset Milano Cortina 2026 OFFICIAL

Vierailija
03.02.2026 |

Yle välittää talviolympialaisten kaikki kisapäivät suorina lähetyksinä 6. - 22. helmikuuta 2026.

Tässä on talviolympialaisten 2026 koko ohjelma
https://yle.fi/a/74-20186944

Kisatapahtumat alkavat jo keskiviikkona 4.2., vaikka kisojen avajaisia vietetään perjantaina 6.2. Ensimmäiset suomalaiset nähdään tositoimissa torstaina 5.2., kun Naisleijonat kohtaa Kanadan alkulohkon avausottelussaan kello 22.10 Suomen aikaa.

Kommentit (6306)

Vierailija
6221/6306 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsooko joku hiihtokisoja uudestaan? :O Taide- ja temppulajit ymmärrän mutta tuota en :D

Minä katson jalkapallopelejä, mutta niin että niiden katsomisesta on kulunut jo pari vuotta.

Mä olen joskus katsonut parhaita ampumahiihtokisoja uudelleen. Sellaisia, jotka erityisen tapahtumarikkaita tai suosikkini kärkisijoilla.

Vierailija
6222/6306 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tämä taitoluistelu gaala? En tunne lajia ollenkaan. Itse kisat on siis ohi, mutta nyt luistelijat esittävät vielä?

Uusinta.

Ei ole uusinta. Loppunäytöksiin luistelijat valmistelevat erilliset näytösnumerot, eivät esitä kilpailu ohjelmiaan. Loppunäytöksessä ei sido kilpailun säännöt ja siksi loppunäytös ohjelmat voikin olla ihan mitä vain, vaikka iloista hassuttelua.

Huoh. Kyllähän tuon kaikki tietävät. Kirjoittaja selkeästi viittasi siihen, että taitoluistelugaala pidettiin jo eilen.

Nu huoh ja anteeksi, tarvitseeko nyt kuitenkaan olla noin alentuva.

Kukahan tässä oli alentuva, kun selitti itsestäänselvyyksiä kuin suurta tietämystään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6223/6306 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ärsyttävät ylen jääkiekkotiimit. 7 selostajaa/kommentaattoria ainakin per lähetys palkattu. Kuin olisi joku isokin kansainvälinen kanava.

Lisäksi tuo hehkutus, "paras ottelu ikinä". Tämä loppuottelu usa-kanada.  No ei ollut. Jäätävä nhl hehkutus. 

Kuin pikkupojat näkisivät idoleitaan.

*itse en tykkää,kun nhl tähtien saamiseksi on annettu niille lupa valita tuomaritkin!

Ja yle varmaan hehkuttaa,kun ostaneet nhl oikeudet joihinkin peleihin. Pakko rako kai.

Ja olen jääkiekkofani. 

Vierailija
6224/6306 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa ärsyttävät ylen jääkiekkotiimit. 7 selostajaa/kommentaattoria ainakin per lähetys palkattu. Kuin olisi joku isokin kansainvälinen kanava.

Lisäksi tuo hehkutus, "paras ottelu ikinä". Tämä loppuottelu usa-kanada.  No ei ollut. Jäätävä nhl hehkutus. 

*itse en tykkää,kun nhl tähtien saamiseksi on annettu niille lupa valita tuomaritkin!

Ja yle varmaan hehkuttaa,kun ostaneet nhl oikeudet joihinkin peleihin. Pakko rako kai.

Ja olen jääkiekkofani. 

En ymmärrä mitään pointtejasi, mutta ei se mitään. Katsokoon lätkää, jos tykkää. Jos ei tykkää, tehköön jotain muuta.

Vierailija
6225/6306 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kommentaattori: "ja joku ehdotti Sarosta parhaaksi veskaksi... heh, heh"

.. niiden omaan all star listaan.

Olipa tökeröä.

Vierailija
6226/6306 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olen jääkiekkofani. 

En ymmärrä mitään pointtejasi, mutta ei se mitään. Katsokoon lätkää, jos tykkää. Jos ei tykkää, tehköön jotain muuta.

? Joo et todellakaan ymmärrä. Kyseenalaistan 7 toimittajaa joka peleihin (verorahat) ja ihan turhaa nhl hehkutusta. Jos et ole katsonut tai seurannut niin viesti ei ole sinulle tarkoitettu.

Vierailija
6227/6306 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea päättäjäispaikka tuo amfiteatteri!

Vierailija
6228/6306 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Ilia mikä esitys!

Kyllä! Itku pääsi minulta, oli niin koskettava!

Siinä kyllä ehkä aikamme suurin luistelija. Tulee hyppäämään vitoshypyn kilpailussa ennen kuin uransa on ohi. Ehkä jopa paljon aikaisemmin kuin uskallamme toivoa - harjoituksissa on jo ländännyt sellaisen!

Neloisaxel + neloisaxel on kuulemma myös harjoitusohjelmassa mukana. On se kyllä huh jos sen ja/tai minkä tahansa vitosen tekee. Voidaan sitten verrata vaikkapa Mondon ylivoimaan - lajinsa suurin.

Vierailija
6229/6306 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh! Tulin just sieltä ulkojäiltä joten nautin nyt.

Vierailija
6230/6306 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättäjäisissä samat selostajat. Saa nähdä osaavatko olla hiljaa.

Vierailija
6231/6306 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olen jääkiekkofani. 

? Joo et todellakaan ymmärrä. Kyseenalaistan 7 toimittajaa joka peleihin (ve

Katsoin kaikki Suomen pelit ja loppuottelun. Ei minua häirinnyt pätkääkään tuo tiimi.  Hyvä se oli. Eikä ollut mitään turhaa NHL-hehkutusta.

Vierailija
6232/6306 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmat asiat kisoista minulle:

Johannes Kläbon kuusi kultahiihtoa, huikeita elämyksiä!

Ilkka Herolan ja Eero Hirvosen mitalit

Johan-Olav Botnin koskettava kulta ja maaliintulo ampumahiihdossa

Lucas Pinheiro Braathenin kulta suurpujottelussa

Pikaluistelukilpailut

Andrea Bocellin esiintyminen avajaisissa

Vierailija
6233/6306 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olympialaiset päättyvät, mutta onneksi hiihdon maailmancup jatkuu vielä muutaman viikon. Ja näitä upeita olympialaisten hiihtokisoja voi katsoa puoli vuotta YLE Areenasta, ellei ole nauhoittanut niitä talteen.  Kevät tulee ja sen myötä alkavat kansainväliset pyöräilykilpailut, joita itse seuraan tiiviisti. Ja kesällä yleisurheilun EM-kisat jne.

Katsooko joku hiihtokisoja uudestaan? :O Taide- ja temppulajit ymmärrän mutta tuota en :D.

Minä, olen katsonut viime vuoden MM-kisahiihtoja uudelleen satoja kertoja Areenasta, poistuvat sieltä pian.

Vierailija
6234/6306 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaha, taas tulee haikea olo, kun kisat on ohi. 

Parhaimmat:

-suomalaismitalit tietysti, mutta erityisesti Hirvosen onnistuminen kaikkien vaikeuksien jälkeen, pääsi vihdoin arvokisoissa omalle tasolleen, Suvi Minkkinen kesti paineet ammunnassa, se ei ole helppo nakki.

-miesten taitoluistelun loppukilpailu - mikä kisa! Huippujännittävä, ällistyttävä, täynnä merkillisiä käänteitä.

-curling ja kanadalaisten einiinkiva -puolen paljastuminen jälleen kerran

-Iivon pettymys, minustakin tuntui pahalta tuo epäonni, tsemppiä Iivo!

-Linn Svahnin sprintin mestaruus - vihdoinkin onnistuminen kaiken käsittämättömän huonon tuurin jälkeen

Huonoimmat:

-miesten hiihto ja kuuden kullan mies Norjasta: onko tylsempää, onko yhdentekevämpää kuin tämä helppoHeikki? Northug sentään oli värikäs, vihattu ja rakastettu.

-miesten hiihdon viesti - alennustila, näin vähän osallistujia, ihan kuin hiihtolaj

Iivosta jäi kuva omalaatuisena nillittäjänä joka koko ajan etsi protestin aihetta. Ei pärjäis vaikka norskit hinais sitä perässään.

Vierailija
6235/6306 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinka kauan taas kestää, ennen kuin urheilijat päästetään sisään...

Vierailija
6236/6306 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaimmat asiat kisoista minulle:

Johannes Kläbon kuusi kultahiihtoa, huikeita elämyksiä!

Ilkka Herolan ja Eero Hirvosen mitalit

Johan-Olav Botnin koskettava kulta ja maaliintulo ampumahiihdossa

Lucas Pinheiro Braathenin kulta suurpujottelussa

Pikaluistelukilpailut

Andrea Bocellin esiintyminen avajaisissa

Ei ees ruotsin kyykytystäbjääkiekos lol

Vierailija
6237/6306 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko kommentaattorit olla hiljaa ja saisi kuunnella kunnolla upeaa esitystä

Vierailija
6238/6306 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mite noil miehil voi riittää kunto pyörittää noita naisia ilmassa suorin käsin

Vierailija
6239/6306 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen taitoluisteluselostajat ovat niin hyvät että on ikävä!

Vierailija
6240/6306 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko kommentaattorit olla hiljaa ja saisi kuunnella kunnolla upeaa esitystä

Flegmaattisia ovat.