Talviolympialaiset Milano Cortina 2026 OFFICIAL
Yle välittää talviolympialaisten kaikki kisapäivät suorina lähetyksinä 6. - 22. helmikuuta 2026.
Tässä on talviolympialaisten 2026 koko ohjelma
https://yle.fi/a/74-20186944
Kisatapahtumat alkavat jo keskiviikkona 4.2., vaikka kisojen avajaisia vietetään perjantaina 6.2. Ensimmäiset suomalaiset nähdään tositoimissa torstaina 5.2., kun Naisleijonat kohtaa Kanadan alkulohkon avausottelussaan kello 22.10 Suomen aikaa.
Katso lähetysajat : Talviolympialaiset 2026 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (968)
Joskus olen nähnyt para-alppihiihtoa. Se vasta hirveää ja kiusallista katsottavaa onkin.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas voitelu pieleen yllätys.
EIKÄ OLLUT ESIMMÄINEN KERTA KISOISSA. SAMAT HUOLTAJAT VUODESTA TOISEEN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas voitelu pieleen yllätys.
EIKÄ OLLUT ESIMMÄINEN KERTA KISOISSA. SAMAT HUOLTAJAT VUODESTA TOISEEN.
Kannattaisi kysyä ampumahiihdon huoltajilta apua, niillä on onnistunut aiemmissa kisoissa tänä vuonna. Toivottavasti tänäänkin, vaikkei heillä taida yhtä hienoa huoltorekkaa olevankin.
Petterikään ei voi yllättyä kun norjalaiset ovat miesten hiihdossa kärkisijoilla.
Mitä yhteistä on Pastalla, Draitilla ja Mikko Lehtosella? Kaikki edustivat välinpitämättömyyttä Suomen menestykselle kisoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiseksi tullut Ebba totesi puolisolleen tmv., että Fridalla oli paremmat sukset. Ihan kiinnostavaa, jos näin tosiaan Ruotsin joukkueen eri jäsenillä on.
Niin? Eihän kaikilla ole "samat sukset", samanlaiset, samoin voidellut... joka kisassahan näissä on eroja. Välillä vähän ihmetyttää kun hiihtäjät yrittää pistää oman epäonnistumisensa huollon piikkiin.
Siinä mielestä outoa, että kyllähän ne hiihtäjät pääsee itse vaikuttamaan suksiensa voiteluun ja testaamaan niitä suksia. Eihän se silloin mikään huollon moka ole, vaan ihan itse on tehneet huonoja päätöksiä.
Miksi pujottelu tai suurpujottelu eivät riitä? Noita on mukavampi katsoakin. Moni luulee tuon hallitsevansa, mutta ulosajoja on välillä paljonkin ja useimmiten ei niissä pahoja loukkaantumisia ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiseksi tullut Ebba totesi puolisolleen tmv., että Fridalla oli paremmat sukset. Ihan kiinnostavaa, jos näin tosiaan Ruotsin joukkueen eri jäsenillä on.
Niin? Eihän kaikilla ole "samat sukset", samanlaiset, samoin voidellut... joka kisassahan näissä on eroja. Välillä vähän ihmetyttää kun hiihtäjät yrittää pistää oman epäonnistumisensa huollon piikkiin.
Siinä mielestä outoa, että kyllähän ne hiihtäjät pääsee itse vaikuttamaan suksiensa voiteluun ja testaamaan niitä suksia. Eihän se silloin mikään huollon moka ole, vaan ihan itse on tehneet huonoja päätöksiä.
Ja sitten valitetaan kun olosuhteet muuttuu kisan aikana, ja jossain on varjoisaa ja jossain porottaa aurinko, ei luista, ei pidä. Omassa kunnossa ja taktiikassa ei ole vikaa.
Mikä ei millään kuulu joukkoon?
1) Draitis
2) Pasta
3) Lehtonen
Norjalainen meinasi kaataa jonkun toisenkin itse kaatuessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten valitetaan kun olosuhteet muuttuu kisan aikana, ja jossain on varjoisaa ja jossain porottaa aurinko, ei luista, ei pidä. Omassa kunnossa ja taktiikass
Nehän voi ilmeisesti muuttua aika nopeastikin mm. auringon lämmön vaikutuksesta.
Kaatuminen tapahtui sitten miesten hiihdossakin.
Eikö tuo ranskalainen tajunnut oikaisuaan?
Vierailija kirjoitti:
Kaatuminen tapahtui sitten miesten hiihdossakin.
Ne on tosiaan haastavat ladut, kun paljon ylämäkiä ja alamäetkin vaatii skarppina oloa.
Vierailija kirjoitti:
Turha hiihtää maaliin, kun kuitenkin hylätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha hiihtää maaliin, kun kuitenkin hylätään.
Harmillista.
Saiko ranskalainen sittenkin vaan jonkun varoituksen?
Vierailija kirjoitti:
Saiko ranskalainen sittenkin vaan jonkun varoituksen?
Keltainen kortti näyttää olevan, aika helpolla pääsi jos näin.
Ryszäkö tuolla on kärjessä?