Talviolympialaiset Milano Cortina 2026 OFFICIAL
Yle välittää talviolympialaisten kaikki kisapäivät suorina lähetyksinä 6. - 22. helmikuuta 2026.
Tässä on talviolympialaisten 2026 koko ohjelma
https://yle.fi/a/74-20186944
Kisatapahtumat alkavat jo keskiviikkona 4.2., vaikka kisojen avajaisia vietetään perjantaina 6.2. Ensimmäiset suomalaiset nähdään tositoimissa torstaina 5.2., kun Naisleijonat kohtaa Kanadan alkulohkon avausottelussaan kello 22.10 Suomen aikaa.
Katso lähetysajat : Talviolympialaiset 2026 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4946)
2-0 ei ole mitään Kanadaa vastaan. 2-1 varsinkaan ei ole mitään. Vähän alkoi taas jänni
Nyt on leijonilla vetelät housussa, ihan kohta 2-2 ja sitten Kanada johtoon ja maali tai kaksi vielä perään 🥳🏒
Kanadalaistuomarit alkoi viheltää jäähyjä Suomelle.
Hintz ja Rantanen oli liian sairaita armeijaan. Yllättävän liukkaasti umpisairaat miehet jäällä liikkuvat.
Eivät saaneet värkättyä pukukoppimaalia ja kuumana käyvät Kanukit
Vaihto kerrallaan, vaihto kerrallaan
Tässä tarttis kohta beetasalpaajaa, kun sykkeet ihan tapissa.
Mulla siinä ja siinä että kärsiikö pitää telkkaria auki :(
Vierailija kirjoitti:
Mulla siinä ja siinä että kärsiikö pitää telkkaria auki :(
Laitetaan tähän raporttia sulle jos et uskalla
Onpa häpeällisen pieni kokoinen tuo Mika Poutala mieheksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuori hiihto ihan ok, mutta 3x joka vaihe pidemmäksi nyt tuo vaikutti lähes lasten radalta
Jep. Olisi ollut se normaali kisamuoto joko pelkästään tai sitten sekä se että tuo sprintti. Kuitenkin varmaan aika kaksi eri lajia.
Mutta kai se(kin) koetaan liian tylsäksi ihan kuten väliaikalähdöt hiihdossa. Tosin tuota vissiin ei ole viitsitty kysyä meiltä jotka ei koe 50km pertsaa väliaikalähtönä tylsäksi. Kuten ei montaa muutakaan asiaa.
Kunpa arvokisoissa hiihdettäisiinkin vielä joskus 50 km väliaikalähtönä ja yksillä suksilla lähdöstä maaliin ilman sitä suksenvaihtopelleilyä kesken kisan.
Vierailija kirjoitti:
Onpa häpeällisen pieni kokoinen tuo Mika Poutala mieheksi
vassari`?
Turpiin tulee, mutta ainakin yrittivät. Ehkä saadaan pronssia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä uutinen!
Iivo Niskasesta dramaattinen uutinen:
Olen sairastunut ja ollut tämän viikon eristyksissä. Päätän lopullisen osallistumisen aamulla. Tietysti haluan toivoa että osallistun ja voin hiihtää, kun pelkästään tähän kilpailuun olen satsannut niin pitkään, Niskanen sanoo Suomen olympiajoukkueen tiedottajan välityksellä.
https://www.iltalehti.fi/milano-cortinan-olympialaiset-2026/a/bddd20f6-…
Miten toi Niskanen aina sairastuu ennen kisoja tai kisoissa. Sama juttu oli viime vuonna MM-kisoissa joihin ei pystynyt osallistumaan.
Koko kauden tähtää johonkin yhteen kisaan ja jättää muita kisoja välistä sen vuoksi, ja sitten kun se the kisa on käsillä, on sairaana. Onkohan tuo ihan hyvä taktiikka, kun samaan aikaan monien muiden maiden hiihtäjät kilpailee ja on kunnossa pitkin kautta.
Ei saatana. Hirveää selviytymistä
Odottava tunnelma on hallissa. Hyvä kun jotain hyökkäyksen poikastakin tulla
vitsi sentään