Talviolympialaiset Milano Cortina 2026 OFFICIAL
Yle välittää talviolympialaisten kaikki kisapäivät suorina lähetyksinä 6. - 22. helmikuuta 2026.
Tässä on talviolympialaisten 2026 koko ohjelma
https://yle.fi/a/74-20186944
Kisatapahtumat alkavat jo keskiviikkona 4.2., vaikka kisojen avajaisia vietetään perjantaina 6.2. Ensimmäiset suomalaiset nähdään tositoimissa torstaina 5.2., kun Naisleijonat kohtaa Kanadan alkulohkon avausottelussaan kello 22.10 Suomen aikaa.
Katso lähetysajat : Talviolympialaiset 2026 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4946)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä uutinen!
Iivo Niskasesta dramaattinen uutinen:
Olen sairastunut ja ollut tämän viikon eristyksissä. Päätän lopullisen osallistumisen aamulla. Tietysti haluan toivoa että osallistun ja voin hiihtää, kun pelkästään tähän kilpailuun olen satsannut niin pitkään, Niskanen sanoo Suomen olympiajoukkueen tiedottajan välityksellä.
https://www.iltalehti.fi/milano-cortinan-olympialaiset-2026/a/bddd20f6-…
Miten toi Niskanen aina sairastuu ennen kisoja tai kisoissa. Sama juttu oli viime vuonna MM-kisoissa joihin ei pystynyt osallistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla kanadalaiset päätuomari, molemmat.
Toistaiseksi antaneet vain kanadalaisille jäähyjä. 😀
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalaiset Samuelsson ja Ponsiluoma huonoja, 18 ja 21.
Kolmas ruotsalainen eli Nelin oli 26. Ampuivat kolmeen mieheen 18 sakkorinkiä. Selityskin oli valmiina ja kovin suomalainen eli huollon vika ja pskat sukset.
Luulisi ettei huonoilla haluaisi noin paljon ylimääräistä hiihdellä.
Niskanen sairastuu, koska elää liian hygieenista elämää.
Jee, maaliiii.
Mun pitää nyt oikeasti hankkia silmälasit. Katson peliä enkä näe kun kiekko menee maaliin.
Tuli kyllä kuin tykin suusta tuo Rantasen laukaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä uutinen!
Iivo Niskasesta dramaattinen uutinen:
Olen sairastunut ja ollut tämän viikon eristyksissä. Päätän lopullisen osallistumisen aamulla. Tietysti haluan toivoa että osallistun ja voin hiihtää, kun pelkästään tähän kilpailuun olen satsannut niin pitkään, Niskanen sanoo Suomen olympiajoukkueen tiedottajan välityksellä.
https://www.iltalehti.fi/milano-cortinan-olympialaiset-2026/a/bddd20f6-…
Miten toi Niskanen aina sairastuu ennen kisoja tai kisoissa. Sama juttu oli viime vuonna MM-kisoissa joihin ei pystynyt osallistumaan.
Jatkuvasti tuntuu olevan olleen kipeänä sen jälkeen kun sairasti sen koronan.
Vierailija kirjoitti:
Mun pitää nyt oikeasti hankkia silmälasit. Katson peliä enkä näe kun kiekko menee maaliin.
Mietin tässä, että voisiko olla jonkun muun värinen kuin musta tuo kiekko
Niskaselle sairastuminen on tekosyy, ei ollut kunnossa, sen näki jokainen hiihtoa seurannut.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, miten onnellinen Vetle Christiansen on Dale-Skjevdalin puolesta!
Ne on ihan bestiksiä.
Ja asian vierestä, mutta hitsit kuinka samannäköisiä keskenään on tuo Norjan Vetle Sjåstad Christiansen ja Suomen Kaapo Kakko.
Eilen sivusilmällä vilkaisin telkkaria ja kuvittelin, että siellä haastatellaan jostain syystä tuota norskia mutta se olikin Kaapo..
Miksei Heated rivalryssa voisi olla Jutin näköinen mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika rasistista että mustaa läimitään mailoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HJK:n nuorten pelissä oli lumisateessa oranssi pallo. Eikö kiekkokin voisi olla oranssi?🍊🏒
Iivoa pidin valittajana median otsikoiden takia, mutta näin jonkun klipin ja mies on oikeasti. Onkohan savolainen, pitää tarkastaa
jasmi toi virustartunnan leijoniin?
Kanada tulee ja lujaa. Leijonat tietää sen. Nyt katsotaan lisää hyvää kiekkoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne meni Inveniuksen tsänssit hyvään sijoitukset
Hyvinhän toi meni.
Meni. Seuraavissa olympialaisissa sitten top 5...tai mitali.
Ja hitsit mikä harmi, ettei Harjula voinut osallistua miesten viestiin. Kaikki kunnia Klemettiselle, hurja paikka liki junnu-ikäiselle mutta Harjulan ammuntataidoilla siitä olisi voinut olla otettavissa se niin karvas neljäs sija. Nytkin Harjula oli heti Hiidensalon takana 16. ja ampui suomalaisista vähiten sakkoja ja Hiidensalo kuitenkin on tätä nykyä ihan huikea ampuja.
Seppälä sen sijaan taitaa olla menneen talven lumia ja ne uran huippuvuodet oli silloin n. 5 vuotta sitten kun tuli muutama top10- sijoituskin. Ammunta on nykyisin todella epävarmaa ja ailahtelevaa eikä parannusta tule vaan enemmänkin päinvastoin.
Kanada on niin kärkkäästi menossa hyökkäyspäähän, että siitä on tullut jo kohtalaisia tilanteita Suomelle, kun kiekko ei olekaan lähtenyt Kanadalaisten mukaan