En tajua talvifaneja. Lähteekö joku todellakin mielummin ovessta ulos toppahousut,pipo, kaulahuivi jne yllä kuin kevyessä kesämekossa?
Juoko aamukahvin mielummin keittiössä kuin paljasjaloin portailla?
Kommentit (43)
en kestä helteitä, niin vastaan että kevät ja etenkin syksy.
Joo, ei tarvi laihduttaa, ei auta
Hommaa ap keväästä syksyyn kestävät siitepölyallergiat ja palaa sitten asiaan. Niitä on siedätetty parhaan tiedon mukaan, eivät ole kadonneet. Astmaa onneksi ei ole tai en voisi ulkoilla myöskään pakkasilla.
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan autisti suomalaiset.
Kesäihmiset on aina kyllä niin ystävällisiä ja empaattisia.
Vierailija kirjoitti:
Hommaa ap keväästä syksyyn kestävät siitepölyallergiat ja palaa sitten asiaan. Niitä on siedätetty parhaan tiedon mukaan, eivät ole kadonneet. Astmaa onneksi ei ole tai en voisi ulkoilla myöskään pakkasilla.
Oletko juonut pakuria?
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan autisti suomalaiset.
Miten autismi tähän liittyy? Moni autisti on aistiyliherkkä, ja olisi mieluiten täysin ilman vaatteita, koska vaatteiden kosketus iholla "tuntuu pahalta". Toki on niitäkin autisteja, jotka tarvitsisivat haarniskan ympärilleen, jotta "tuntisi olonsa turvalliseksi".
Suomalaiset ovat todella omituinen kansa.
Voivoi kun ap ei osaa vieläkään pukeutua ilman kiukuttelua
Tuo pukeutumisasia on mullakin suurin ärsytyksen aihe talvella. Ei voi käyttää mitään kivoja vaatteita tai laittaa hiuksia, kun nämä kaikki jäävät toppavaatteiden ja pipojen alle. Tulis jo kevät!
Pukeudutaan aina sään mukaan, tässä sen enempää faniteta mitään säätä erikseen.
Normaalit talvivaatteet, villatakki ja pitkät kalsarit lisänä. Kyllä niillä tarkenee.
Kesämekkoja on kolme, mutta kuljen yleensä farkuissa tai verkkareissa, koska mekossa paleltaa.
Sekä pakkasissa että helteissä on hyvät puolensa.
Ei siitä ole kyse. Jokaisessa vuodenajassa on niin hyvät kuin huonotkin puolensa.
Itse olen talvi-ihminen. Pidän talven tunnelmasta ja olen aika lailla hiihtohullu.
Harvemmin lähden kesällä mekossa ulos.
M47
Vierailija kirjoitti:
Kesämekossa ei voi mennä hiihtää
hiihtämään
Kyllä, elämä on vähemmän tuskallista talvella. En voi olla kesällä auringossa. Käytän vartalon peittäviä vaatteita kesällä.