Olin eilen äidin luona niin kotisairaanhoitaja tuli fitnesstrikoissa töihin
eikö palella ja kaikki kurvit näkyi oli toki treenattut jalat. Ihmettelen työvaatetusta.
Kommentit (37)
On se vähän sama jos menis legginseissä duuniin. Koulutuksessa aikoinaan yks tyyppi tosiaan kulki fitnesspöxyissä, ja pikkuisen herätti huomiota.
Aika monet käy nykyään töissä niissä sellaisissa pöksyissä, joista piirtyy sekä edestä että takaa kaikki yksityiskohdat tarkkaan. Itse pidän sitä kuvottavana, vaikka kuinka olisi hyväkuntoinen ja kiinteä kroppa.
Oli hänellä työliivi joka sekin oli tiukka. ap
Hyvä että tuli töihin, ihan sama mitä on päällä.
Juu ja sepaluksesta roikkui lerssi esillä koko ajan. Ap
Pylly vaan pörähteli töitä tehdessä.
No tuo työhän on tosi raskasta fyysisesti. Silloin kannattaa olla sellaiset vaatteet, että niissä on helppo ja mukava liikkua.
Vierailija kirjoitti:
Aika monet käy nykyään töissä niissä sellaisissa pöksyissä, joista piirtyy sekä edestä että takaa kaikki yksityiskohdat tarkkaan. Itse pidän sitä kuvottavana, vaikka kuinka olisi hyväkuntoinen ja kiinteä kroppa.
Niin minäkin. Ei ole asiallista esitellä intiimialueitaan kaikelle kansalle.
Pitäiskö peruuttaa se kotish käynti, jos asu oli niin sopimaton? Tee itse ne työt.
Tuskin se äiti valitti.
Noissahan paleltuukin. Muistan kun vuosia sitten alkoi se muoti että kuljetaan legsut jalassa. Silloin nämä ihmiset eivät tajunneet että ne on kuin sukkahousut, eli kaikki näkyy läpi. Niiden kanssa pitäisi pukea hame tms. jos ei ymmärrä että ne on alkkarit...
No nyt on tää fitness-muoti kun esitellään itseään trikoissa. Kyllä on ihmiset tyhmiä.
"En halua palvelua kun sen tarjoaja näytti liian seksikkäältä. Makaan mieluummin omassa paskassani ja tunnen ylemmyydentuntoa"
Työasun tulee olla asiallinen.
Urheiluasu kuuluu vapaa-aikaan.
Selitä tämä sitten näille nykyajan hattarapäille....
"En halua palvelua kun sen tarjoaja näytti liian seksikkäältä. Makaan mieluummin omassa paskassani ja tunnen ylemmyydentuntoa"
- Meillä voit hoitaa asiakaspalvelun vaikka biksut päällä! Ei kiitos.
Minulla on muutama siivooja käynyt treenihousujen tyyppisissä housuissa. Ymmärrän oikein hyvin.
Mitä seksikästä on kenenkään persvaossa? Yököttävä se on.
Vierailija kirjoitti:
Juu ja sepaluksesta roikkui lerssi esillä koko ajan. Ap
Mummu sanoi: nyt on kova! Ap
Miten se eroaa siitä, että on sellaiset farkut jalassa, että ne suorastaan soi päällä?
Onko täällä jotkut lihavat keski-iän ylittäneet naiset kommentoimassa vai mikä tässä nyt oli se ongelma?
Treenitrikoot ovat varmasti mukava ja käytännöllinen työasu kotihoidon työntekijälle. Mikä on vikana?
Joo Penan peba näytti upealta.