Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sarah Ferguson vienyt molemmat tyttärensä tapaamaan Epsteinia heti vankilan jälkeen

Vierailija
03.02.2026 |

Vuonna 2009, kun Epstein oli viisi päivää sitten päässyt vankilasta ja oli kotiarestissa (!), Fergie vei 19- ja 20-vuotiaat tyttärensä tapaamaan Epsteinia Usaan.

Aika erikoista taas. Kun ajattelee, mistä syystä hän oli vankilassa.

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmat ei muista, mutta minua kävi Fergie sääliksi silloin kun oli Andrewn kanssa naimisissa ja brittilehdistö painoi koko ajan solvausjuttuja. Aina oli joko ruma, tyhmä tai lihava. 

Valitettavasti se tyhmä pitää nyt aika vahvasti paikkansa... Ja ahne tietysti myös.

Jotenkin todella noloa, että on mielistellyt ja pyydellyt lainoja jne kun on itse tuhlannut kaikki omat rahansa

Vierailija
62/103 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinssi Philip taisi olla oikeassa Sarahin suhteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai toikin on joku viiri viri pervopirnko

Vierailija
64/103 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäiset lapsenlapset tolla akalla on? 

Vierailija
65/103 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoremmat ei muista, mutta minua kävi Fergie sääliksi silloin kun oli Andrewn kanssa naimisissa ja brittilehdistö painoi koko ajan solvausjuttuja. Aina oli joko ruma, tyhmä tai lihava. 

Valitettavasti se tyhmä pitää nyt aika vahvasti paikkansa... Ja ahne tietysti myös.

Jotenkin todella noloa, että on mielistellyt ja pyydellyt lainoja jne kun on itse tuhlannut kaikki omat rahansa

Pidin Sarahista jotenkin mutta nyt en enää tiedä mitä ajatella. Se ettei pystynyt edes tyttäriään pitämään erossa Epsteinistä on raskauttavaa. Vaikka olisi itse miten ahne ja perso rahalle, niin lapsia pitäisi suojella rikollisilta.

Vierailija
66/103 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarah sai tuntuvan maksun vaivoistaan kun tyttäret harrastivat seksiä Epsteinin järjestämien setien kanssa. Monelle ajatus kuninkaallisen nussimisesta on ollut houkutteleva mahdollisuus.

Vierailija
67/103 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen, että onko F kertonut tyttärilleen kenen luokse ovat menossa vierailulle? 🤔🤔

Eivätkös tytöt sanoneet häntä Uncleksi...

Jotenkin perverssiä 19- ja 20-vuotiaalta sedätellä vierasta miestä.

Vierailija
68/103 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prinssi Philip taisi olla oikeassa Sarahin suhteen. 

Juurikin näin. Ei osannut antaa kunnollista suuseksiä.

Vierailija
69/103 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittäkää ymmärtää hei, onhan teilläkin seksuaalisia patoumia. Rikkaat ja kuninkaalliset tarvitsevat oikeanlaisen henkilön hoitamaan asian. Olen tuota työtä tehnyt aikoinani. Ei mitään valittamista, huumeet alkoivat olla ongelma loppuaikana, asiakkaat eivät oikein ymmärtäneet asiaa kun johtaja kielsi aineet. 

Tavallinen kansa ei ymmärrä tätä juttua ja muutama katkeroitunut vaikutusvaltainen kirkon edustaja ja lahkolainen vetää näitä juttuja eteenpäin, jotta mustamaalaus olisi täydellinen. 

Jos minä sanon että Epstein oli psykiatri parhaasta päästä, ette usko. Mutta sanon kuitenkin. Muitakin on olemassa.

En ymmärtänyt sanaakaan.

Prostituoitu siinä vaan avautui.

Vierailija
70/103 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Peadonald Trump päässyt kokeilemaan niidenkin tiukkuutta.

Vierailija
71/103 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lownie sanoo että sieltä on vielä pahempia paljastuksia tulossa. Epsteinhän käytti Andrewta päästäkseen kuningattaren lähipiiriin....

Niin. Me tiedämme jotain, mutta mitä me emme tiedä? Ap

Kenen poika on episteinin salattu lapsi? 

Vierailija
72/103 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarah luonnollisesti tiesi vankilatuomion syyn, ja kaksikymppiset tytötkin osasivat varmasti googlettaa. Siksikin erikoinen vierailu.

Ei ilmeisesti lapsiaan ole vienyt, vaan sähköpostitse kertonut lastensa asioita kun oli itse menossa 

Et tiedä mistään mitään.

Vierailija
73/103 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fergie on myynyt muutakin kuin kuninkaallisten perhesalaisuuksia. Valikoiduille ja maksukykyisille asiakkaille tietenkin.

Vierailija
74/103 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppasi tyttäriään, sutenööri-äiti

19v liian vanha Epsteinille ja Trumpille yms miljardööreille. Toki tavismiehetkin jatkuvasti, tälläkin palstalla, haaveilevat lapsivaimoista.

Vierailija
75/103 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Donald koittaa sormilla jos liian löysä. 3 jo liikaa ja 1 paras.

Vierailija
76/103 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aina itä mieltä, että Fergien kaltainen prostituoitu onkin sopiva Pedari Andrew vaimoksi.

Vierailija
77/103 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku niistä taitaa olla 4.

Vierailija
78/103 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Fergie osa panodiiliä? Asiakas pääsi vetämään äitiä ja tyttäriä samalla kertaa.

Vierailija
79/103 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Donald koittaa sormilla jos liian löysä. 3 jo liikaa ja 1 paras.

1 onkin lähinnä Peadonaldin pippelin kokoa.

Vierailija
80/103 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se jotenkin erikoista, että asut ex-miehen kartanossa sen takia, kun ei ole varaa maksaa asumisesta mitään.

Vai kiristääkö Sarah Andrewta koska tietää kaikenlaisia asioita ja sen takia saa asua kuninkaallisten piikkiin edelleen.

Ajatelkaa jos Andrew ei olisi ollut äitinsä lellikki, asiat olisivat menneet toisin. Eugenie ja Beatrice eivät olisi prinssessoja niin kuin Charles suunnitteli, että vain hallitsijalinjassa arvonimet. Eihän Annen ja Edwardin lapsetkaan ole prinssejä & prinsessoja. Mutta ei, Andrew meni vinkumaan kuningattarelle Charlesin suunnitelmassa ja äitinsä antoi periksi. Sama varmaan monessa muussakin jutussa, Charles ja Anne hoitivat töitä ja velvollisuuksia ja lellipoika elosteli ties missä porukoissa ympäri maailmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi