Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ruokaa et ole koskaan maistanut?

Vierailija
02.02.2026 |

Kerro, mitä ruokaa et ole koskaan maistanut? 

Saa myös kertoa syyn siihen, jos sellaista on. 

Kiinnostaa, koska itse en ole koskaan maistanut uuniperunaa, ja mietin, onko muita yhtä " outoja " tyyppejä olemassa. Ihan siis huvikseen vain. 

Ei ole vain tullut koskaan itse tehtyä, kukaan ei ole koskaan tehnyt mulle, enkä ole raaskinut ostaa mistään ravintolastakaan koskaan kun tuntunut oudolta ostaa yksi peruna ja maksaa siitä paljon. 

Kommentit (408)

Vierailija
381/408 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipeäkala syödään valkokastikkeen ja valkopippurin kanssa.

Vierailija
382/408 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on paljonkin mitä en ole edes maistanut, esim klimppisoppa näistä ns perinneruoka puolelta enkä ole maistanut kalakukkoakaan 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/408 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaakku on vesilintu, virallinen nimi on kaakkuri.

Vierailija
384/408 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä söin kerran haineväkeittoa, ei ollut mitään ihmeellistä.  Nykyään sitä ei pitäisi syödä koska kalakanta pienenee.

Vierailija
385/408 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simpukat syödään aina raakana.

Vierailija
386/408 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konalan jauhelihamiehen ruokia.

Vierailija
387/408 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Borschkeittoa haluaisin syödä, täytyy itse tehdä joskus. Grillattuja hämähäkkejä en ole syönyt enkä tule syömään, niitäkin jossain myydään katuruokana. 

Vierailija
388/408 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole maistanut ruokia, joissa on hyönteisiä tai hämiksiä, en sipukoita, en etanoita enkä sammakon koipia. Näitä olisi pitänyt lounastaa jo pienena, muuten aikuisena etoo.

Vierailija
389/408 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on ruokia, joita en ole maistanut. Esimerkiksi pizzoja voidaan tehdä miljoonilla erilaisilla täyteyhdistelmillä. En ole siis maistanut esimerkiksi vadelma-kobra-kookospähkinä-naali-pizzaa. 

Tässä ilmeisesti kysytään ravintolassa ja muissa ruokapaikoissa myytäviä ruokia. 

En ole maistanut enkä aiokaan maistaa mitään vaarallista, kuten pallokalaa. Tuhatvuotisten munien suhteen olen epävarma.

En myöskään ole syönyt särää. Aion joskus matkustaa Lemiin kokeillakseni sitä. 

Vierailija
390/408 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen varsin kaikkiruokainen, mutta minulla on tuttava (63-vuotias nainen), joka ei ole KOSKAAN maistanut muita vihanneksia kuin kurkkua ja tomaattia. Hänen ruokavalioonsa eivät kuulu myöskään hedelmät. 

Vierailija
391/408 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaiden kokoomusruokaa.

Vierailija
392/408 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"99 % maailman ruuveista"😂🤣 Kuka nyt ruuveja söisikään?? 

Oikein kirjoitettuna " 99 % maailma ruuista"

Aito helmipuuro valmistetaan perunasuurimoista ja maidosta. Ei siis kaurasta kuten joku aikaisemmin väitti.

Vierailija
393/408 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon on ruokia, joita en ole maistanut. Esimerkiksi pizzoja voidaan tehdä miljoonilla erilaisilla täyteyhdistelmillä. En ole siis maistanut esimerkiksi vadelma-kobra-kookospähkinä-naali-pizzaa. 

Tässä ilmeisesti kysytään ravintolassa ja muissa ruokapaikoissa myytäviä ruokia. 

En ole maistanut enkä aiokaan maistaa mitään vaarallista, kuten pallokalaa. Tuhatvuotisten munien suhteen olen epävarma.

En myöskään ole syönyt särää. Aion joskus matkustaa Lemiin kokeillakseni sitä.

Tervetuloa Lemille, siis Lemiin, vaikka mennäänkin ensi kesänä Kemiin.

Vierailija
394/408 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pestoa en ole käyttänyt mihinkään. Osterit, etanat, isot katkaravut sekä ravut pannassa. 

Vierailija
395/408 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallokala. Liian riskaa peliä minulle... Kokille voi sattua aina pieni vahinko, joka ei näy... 

Vierailija
396/408 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woltin tuomaa.

Vierailija
397/408 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole syönyt lipeäkalaa. Meidän suvussa kukaan ei oikein ole pitänyt siitä, joten sitä ei ole ikinä tehty. Olen itse kyllä sillä tavalla kaikkiruokainen, että kaikkea pystyn syömään jos on pakko, mutta itse en välttämättä vapaaehtoisesti lautaselleni valitsisi. Käärmettä en ole syönyt ja koiraa en suostuisi syömään. En edes erityisemmin pidä koirista, mutta silti - se on lemmikki ja monelle jopa perheenjäsen.

Vierailija
398/408 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pestoa en ole käyttänyt mihinkään. Osterit, etanat, isot katkaravut sekä ravut pannassa. 

Punainen pesto vaalean leivän päällä on ihanaa. Kantsii kokeilla. 

Vierailija
399/408 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frettipaistia ei ole tullut maistetuksi. Harmittaa kyllä, mutta olen aamu-uninen ja fretit tunnetusti ovat liikkeellä vain aamuyöstä.

Vierailija
400/408 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään söin eka kertaa kylmiä keitettyjä perunoita mansikkahillon kanssa. Yllättävän hyvän makuista.