Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kaveri" luuli että olen ostanut lahjan hänen vauvalleen

Vierailija
02.02.2026 |

"Kaveri" jonka kanssa en ollut nähnyt kolmeen vuoteen sai vauvan. Hän sanoi että tulee käymään kylässä luonani ja hakee vauvan lahjan.  Kyseinen eukko oli tylyttänyt minua monta vuotta kun ei ensin meinannut tulla raskaaksi. Sitten kun sai vauvan oli taas oma iloinen itsensä ja niin kaveria, niin kaveria että. Olisi voinut tulla kylään hakemaan vauvan lahjan. Sanoin sille että olen matkoilla. Uskomatonta, miten jotkut kehtaavat!  

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on ollut ennenkin keskustelu täällä.  

Vierailija
2/24 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi uusi provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun tästä oli keskustelu täällä, siitähän vasta raivo repesi. Taisi ap:n kaveri vastailla vihaviestejä keskusteluun. 

Vierailija
4/24 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä aihe mun mielestä. Miksi jotkut ihmiset luulevat että kaiken maailman hyvänpäiväntuttuja heidän vauvansa kiinnostaa ja haluavat ostaa lahjoja heidän vauvalleen? Vielä jos on itse käyttäytynyt tylysti. 

Vierailija
5/24 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle voi lahjaksi lausua runon.

Vierailija
6/24 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostetaanko vauvoille jotain lahjoja ilman syytä?

Vierailija
7/24 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo, joka on ollut täällä ennenkin. 

Vierailija
8/24 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis olin ostanut kaverin koirallekin joskus lahjan kun otti koiran. Mutta silloin oltiin enemmän tekemisissä. Ei mua kiinnosta ostaa lahjaa tuttavan vauvalle kun tuttavan kanssa ei enää edes olla oltu juuri tekemisissä whatsapp-viestittelyä lukuun ottamatta.  

Vierailija
9/24 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas

Vierailija
10/24 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle kävi toisin päin. Kuulin, että entinen paras ystäväni (jonka kanssa sittemmin kasvettiin erilleen, ei ollut ikinä mitään riitaa, ei vaan oltu läheisiä enää ja asuttiin eri paikkakunnilla) oli saanut vauvan. Lähetin pienen lahjan ja onnittelukortin. Sain kuulla yhteisiltä tuttavilta, että minua pidettiin todella outona ja nolona, kun lähetin lahjan "kysymättä". :D

Vierailija
11/24 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulle kävi toisin päin. Kuulin, että entinen paras ystäväni (jonka kanssa sittemmin kasvettiin erilleen, ei ollut ikinä mitään riitaa, ei vaan oltu läheisiä enää ja asuttiin eri paikkakunnilla) oli saanut vauvan. Lähetin pienen lahjan ja onnittelukortin. Sain kuulla yhteisiltä tuttavilta, että minua pidettiin todella outona ja nolona, kun lähetin lahjan "kysymättä". :D

Aika tyhmä entinen paras ystävä. Itse olisin ainakin vain kiittänyt lahjasta ja kortista.   

Vierailija
12/24 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti edes kiitti lahjasta.

Vierailija
13/24 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se mun entinen "kaveri" on outo ja nolo kun kutsui itsensä kylään ja luuli että joku vauvan lahja on olemassa, vaikka ei oltu nähty aikoihin. t. AP 

Vierailija
14/24 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiittänyt :D Ei ottanut ikinä itse mitään yhteyttä, kuulin siis nuo mielipiteet lahjan omituisuudesta muuta kautta. (Ja lahja olisi siis kirjailtu vauvapeitto, ei mikään outo tai intiimi tuote, jos joku sellaista luulee. Eikä mikään kalliskaan, jos joku ajattelee sellaisen olevan kiusallista.)

Vierailija
15/24 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surströmming-silakat ja joku vanha joulukortti onnittelukortiksi olisi riittänyt ap:n kaverille vauvalahjaksi. 

Vierailija
16/24 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

porvoon tapahtumia

Vierailija
17/24 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiittänyt :D Ei ottanut ikinä itse mitään yhteyttä, kuulin siis nuo mielipiteet lahjan omituisuudesta muuta kautta. (Ja lahja olisi siis kirjailtu vauvapeitto, ei mikään outo tai intiimi tuote, jos joku sellaista luulee. Eikä mikään kalliskaan, jos joku ajattelee sellaisen olevan kiusallista.)

Aika tavalliselta lahjalta tuo kuulostaa. 

Vierailija
18/24 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hän sanoi että tulee käymään kylässä luonani ja hakee vauvan lahjan."

Ei jumalauta. 😂

Vierailija
19/24 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kysynyt huuli pyöreänä ja silmät pyöreänä ihan ihmeissäsi ai mikä lahja?  

Vierailija
20/24 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko erikoista käytöstä kieltämättä että tullaan vaan lahja hakemaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän